طبق اعلام بی‌بی‌سی، برنامه محبوب «تخت گاز» پس از تصادف مجری آن در سال ۲۰۲۲، تا آینده‌ای نامعلوم دیگر به تلویزیون بازنخواهد گشت.

تخت گاز

به گزارش همشهری آنلاین، بی‌بی‌سی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم گرفته است به برنامه پرطرفدار «تخت گاز» برای مدت زمانی نامعلوم استراحت بدهد.

«فردی فلینتوف» کاپیتان سابق کریکت انگلیس که مجری برنامه «تخت گاز» بود، دسامبر گذشته پس از تصادف در فرودگاه دانسفولد پارک با آمبولانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.

تصمیم برای توقف ساخت و نمایش این مجموعه تلویزیونی پس از یافته‌های بخش تحقیقات ایمنی و بهداشت خارجی بی‌بی‌سی اتخاذ شده است. یک گزارش سلامت و ایمنی جداگانه که به بررسی سری‌های قبلی مجموعه «تخت گاز» پرداخته نشان داد که آموزش‌های مهمی برای نحوه تولید برنامه وجود دارد.

بی‌بی‌سی پس از حادثه سال ۲۰۲۲ از مجری برنامه عذرخواهی کرد و به توافق مالی با او در حدود ۹ میلیون پوند رسید. «فلینتوف» با جراحات صورت در ملاء عام دیده شده است، در حالی که تیم حقوقی او به نشریه سان گفته است که او هنوز در حال بهبودی از جراحات جدی است.

این نخستین تصادف شدیدی نیست که بر سلامت یک مجری تأثیر گذاشته است. «ریچارد هاموند» که در دهه ۲۰۰۰ و اوایل دهه ۲۰۱۰، یکی از مجریان برنامه «تخت گاز» در کنار «جرمی کلارکسون» و «جیمز می» بود، در سال ۲۰۰۶ در فرودگاه الوینگتون یورک به شدت مجروح شد و در حالی که با سرعت ۲۸۸ مایل بر ساعت در حال زانندگی بود دچار سانحه شد. پزشکان شرایط او را آسیب مغزی قابل توجه پس از تصادف توصیف کردند. او در تلاش برای شکستن رکورد سرعت زمینی بریتانیا با این وسیله نقلیه جت رانندگی می کرد و حدود دو هفته را در کما گذراند.

وزیر ارشاد:‌ توقع نداریم یک هنرمند مشهور برود لب مرز لبنان اما...

کد خبر 809666
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha