منابع رسانه‌ای از دیدار دبیرکل حزب‌الله لبنان با دو تن از رهبران جنبش حماس در بیروت و گفت‌وگوی آنها درباره تحولات جنگ غزه خبر دادند.

دیدار نصرالله با رهبران مقاومت

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری العهد در این باره اعلام کرد که خلیل الحیه، مسئول روابط عربی و اسلامی و معاون رئیس حماس در نوار غزه به همراه اسامه حمدان، از رهبران و نماینده این جنبش در لبنان با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفت‌وگو کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که این دیدار با هدف ارزیابی مواضع و احتمالات در جبهه‌های مقاومت و به ویژه در نوار غزه انجام شد.

حاضران در این نشست همچنین بر اهمیت ادامه تلاش و همکاری دائم و ثبات و پایداری در مسیر دستیابی به پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

صبح امروز قطر به عنوان یکی از میانجی‌های اصلی که بر روند توافق آتش‌بس و تبادل اسرا در غزه نظارت دارد از رسیدن به یک توافق برای آتش‌بس بشردوستانه ۴ روزه قابل تمدید خبر داده و اعلام کرد که زمان شروع آن ظرف ۲۴ ساعت اعلام می‌گردد.

حماس تاکید کرد که علی رغم این آتش‌بس، ما تأکید داریم که دستمان روی ماشه سلاح است و گردان‌های عزالدین القسام در کمین متجاوزان نشسته‌اند تا از ملت فلسطین و آرمان آن در برابر متجاوزان دفاع کنند.

کد خبر 809658
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    باید کشورهای جهان تلاش کنند که طی 4 روز اول آتش بس حداکثر کمک های انسان دوستانه و سوخت و اقلام پزشکی به غزه انتقال یابد و تمام مجروحان از غزه به بیمارستان های کشورهای اسلامی منتقل شوند