یک مقام آمریکایی از مجروح شدن  دست‌کم ۱۰ نظامی در حمله موشکی روز گذشته به پایگاه این کشور در عین الاسد عراق خبر داد.

حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، یک مقام آمریکایی از مجروح شدن نظامیان آمریکایی در حمله روز گذشته نیروهای مقاومت به پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق خبر داد.

این مقام آمریکایی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «نیروهای ما روز گذشته در پایگاه عین الاسد در عراق مورد حمله موشکی قرار گرفتند که طی آن ۱۰ نفر از نظامیان مجروح شدند».

از ابتدای آغاز جنگ در غزه مقاومت عراق نیز بارها پایگاه عین الاسد در غرب عراق و حریر در شمال عراق را هدف قرار داده است.

«ابو آلاء الولائی» دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» عراق نیز به المیادین گفته است تا زمانی که حملات رژیم اسرائیل به غزه ادامه دارد، این حملات نیز متوقف نخواهد شد و این در حالی است که منابع عراقی از فشار شدید دولت واشنگتن به بغداد برای توقف این حملات خبر می‌دهند.

رسانه‌های آمریکا پیش‌تر گزارش داده‌ بودند که از زمان عملیات جنبش مقاومت فلسطین موسوم به «طوفان‌الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی بیش از ۶۰ نفر از نیروهای آمریکایی بر اثر این حملات زخمی شده‌اند. برخی از این نظامیان دچار ضربه مغزی خفیف شده‌اند.

پایگاه حریر در شمال عراق نیز از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه بارها مورد هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

آمریکا مهمترین حامی رژیم صهیونیستی در تجاوز همه جانبه صهیونیست‌ها به نوار غزه به شمار می‌آید. نهادهای بین‌المللی اعلام کرده‌اند حجم ویرانی‌ها و کشته شدگان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در قالب کلمات قابل توصیف نیست.

کد خبر 809542
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha