عضو شورای شهر از فعالیت نیروهای خدمات شهری و رانندگان وسایل نقلیه در شب گذشته تشکر کرد و گفت: کاهش سرعت خودروها در زمان بارندگی، خرابی چراغ‌ها، نبود وسایل حمل و نقل عمومی در ساعات بارندگی و مواردی این چنینی در شب گذشته قابل مشاهده بود.

جعفر تشکری هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا گفت: از نیروهای خدمات شهری که تلاش می‌کردند نقاط آب گرفتگی مرتفع شود، رانندگان تاکسی و اتوبوس تشکر می‌کنیم که تلاش کردند مشکلات کاهش پیدا کرد.

تشکری هاشمی با اشاره به حجم بالای تردد خودروهای شخصی و تک سرنشین در معابر، یادآور شد: کاهش سرعت خودروها در زمان بارندگی، آب گرفتگی معابر، خرابی چراغ‌ها، نبود وسایل حمل و نقل عمومی در ساعات بارندگی و مواردی این چنینی در شب گذشته قابل مشاهده بود.

او با بیان اینکه طرح جامع ترافیک در حال بررسی است، گفت: ما نمی‌توانیم با ساخت بزرگراه‌ها و معابر جدید ترافیک شهر را روان کنیم. ما به جز یک بزرگراه در شرق تهران و چند پروژه نیمه تمام نباید به سمت پروژه های خودرو محور برویم.

تشکری هاشمی به تصمیم شجاعانه شورا و اختصاص رقمی بیش از حد تصور برای حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از وضعیت اسفبار ترافیک جلوگیری کنیم. ما در طرح جامع به دنبال این هستیم که با مدیریت تقاضای سفر، شرایط را کنترل کنیم.

او تأکید کرد: شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند منابع مالی را تأمین کند اما به هر شکل امیدواریم با تلاش شهرداری تهران بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 809259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha