کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در تعقیب جوان موتورسواری هستند که در پوشش مسافرکشی، اقدام به ربودن دختری جوان و اذیت و آزار او کرده است.

تجاوز

به گزارش همشهری، چند روز قبل رهگذران با مشاهده پیکر زخمی و غرق خون دختری جوان در پارکی در شمال‌غرب پایتخت با پلیس و اوژانس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. دقایقی بعد دختر جوان که به نظر می‌رسید هدف ضربه چاقو قرار گرفته است به بیمارستان منتقل شد و همزمان تیمی از ماموران برای تحقیق از او در آنجا حاضر شدند. دختر جوان که به شدت آسیب دیده بود و به سختی قادر به حرف زدن بود به ماموران گفت: من در یک شرکت خصوصی کار می‌کنم و با توجه به برپایی نمایشگاهی مرتبط با فعالیت شرکت‌مان، از سوی مدیر عامل شرکت مامور شدم برای بازدید به این نمایشگاه بروم. به این ترتیب راهی خیابانی در شمالغرب تهران شدم و پس از پایان بازدید تصمیم گرفتم به خانه برگردم.

وی ادامه داد: هوا تاریک شده بود و خودم را به کنار خیابان رساندم اما نه تاکسی بود و نه خودروی اینترنتی که بتوانم کرایه کنم. همان موقع جوان موتورسوار از کنارم عبور کرد و مدعی شد که مسافرکشی می‌کند. از آنجا که خیابان خلوت بود و می‌ترسیدم گرفتار سارقان شوم، قبول کردم و ترک موتور پسر جوان نشستم. او حرکت کرد اما کمی بعد مسیرش را تغییر داد و وارد پارکی در آن حوالی شد که کاملا خلوت بود. به او اعتراض کردم اما در همین هنگام چاقویی روی پهلویم گذاشت و تهدید کرد که اگر سر و صدا کنم، مرا می‌کشد. همان موقع بود که متوجه نیت شوم او شدم و شروع به التماس کردم اما گوشش به التماس‌هایم بدهکار نبود. در این شرایط تنها راهی که به ذهنم رسید درگیری با او بود. خواستم هر طوری شده از دست وی فرار کنم اما او با چاقو ضربه‌ای به دستم شد که خون لباسم را پر کرد. وی سپس مرا کشان کشان به پشت شمشادها برد و پس از اجرای نقشه‌اش، همانجا رهایم کرد و متواری شد. موقع فرار او فقط توانستم شماره پلاک موتورش را به خاطر بسپارم و بعد با کمک رهگذران و اورژانس به بیمارستان منتقل شدم.

با اظهارات دختر جوان دستور بازداشت موتورسوار شیطان‌صفت صادر شد. تیمی از ماموران به دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند و با توجه به سرنخی که شاکی در اختیارشان قرار داده بود، به جوانی به نام کامران رسیدند. او همان کسی بود که دختر جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود اما بررسی‌ها نشان می‌داد که وی محل زندگی‌اش را ترک کرد و ناپدید شده است. در این شرایط تحقیقات برای دستگیری این مرد و شناسایی سایر قربانیان احتمالی او ادامه دارد.

کد خبر 808793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    خوبه دیگه امنیت که ادعا میکردیم داریم،هرروز خبر جدید