سرتیپ یحیی سریع ، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: تمام کشتی‌های با پرچم اسرائیل را هدف قرار می‌دهیم.

سخنگوی ارتش یمن

به گزارش همشهری آنلاین، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله در این بیانیه‌ تاکید کرد: بر اساس مسؤولیت دینی، ملی و اخلاقی و با توجه به آنچه نوار غزه از تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا در معرض آن قرار گرفته و در آن کشتارها و نسل کشی‌های روزانه در حال وقوع است و در پاسخ به مطالبات مردم یمن و مطالبات مردم آزاده و برای امداد رسانی به مردم مظلوم غزه نیروهای مسلح یمن اعلام می‌کنند که انواع کشتی‌هایی که پرچم اسرائیل را برافراشته و توسط شرکت‌های اسرائیلی اداره می‌شوند یا متعلق به شرکت‌های اسرائیلی هستند، هدف قرار خواهند داد.

افشاگری روزنامه انگلیسی درباره بهانه ارتش اسرائیل برای حمله به بیمارستان الشفا

به نقل از النشره، نیروهای مسلح یمن از همه کشورهای جهان می‌خواهد تا شهروندان خود را که در قالب خدمه این کشتی‌ها کار می‌کنند خارج کنند، از بارگیری توسط این کشتی‌ها یا همکاری با آنها خودداری کنند و به کشتی‌های خود اطلاع دهند که از این کشتی‌ها دوری کنند.

یک منبع نظامی در نیروی دریایی یمن دیروز شنبه تاکید کرد که نیروی دریایی ارتش قادر است کشتی‌های اسرائیلی را در دریای سرخ یا هر نقطه دیگری که دشمن صهیونیستی انتظار ندارد، هدف قرار دهد و توضیح داد که نیروهای مسلح درصدد هدف قرار دادن تمامی کشتی‌های اسرائیلی چه آنها که به سمت فلسطین اشغالی یا هر کشور دیگری حرکت می‌کنند، هستند.

نیروهای مسلح یمن روز سه‌شنبه ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ اعلام کردند که از همان لحظه اعلام این بیانیه، از هدف قرار دادن هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ یا هر جایی که بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند، دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 808645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    آفرین آفرین آفرین
  • من IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    84 15
    تنها دولت قابل افتخار و آزاده؛ یمن
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      22 71
      از نگاه شما يمن و حماس و سوريع و وتزوئلا و كره شمالي آزاده هستند
  • م IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    12 69
    سنگ بزرگ علامت نزدن است
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    83 11
    مرد یعنی یمن مسلمان مومن یعنی یمن
  • امیر روشن IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    5 51
    سلام و خسته نباشید توی بازی شطرنج وقتی سربازی را به جلو می کشید دیگر نمی توانید به عقب برانید این یعنی پای یمن هم به این بازی می کشانید و این زیاد جالب نخواهد بود چون اونا پای ایران را در آن می بینند و این یعنی یکقدم حریف را نزدیکتر کردید و یک کشور تبدیل به دو کشور شده و در هر دو آغاز گرش خودشان بودند و این در مجمع بین الملل دستان را تنگتر می کند و دشمن را نزدیکتر به خودتان می کنید اگر می خواهید بجنگید که داستان فرق می کنه ولی اگه فکر می کنید با این روش جنگ را خاموش می کنید اشتباه می کنید چون فقط با دیپلماسی حل و فصل می شود برای جنگیدن همیشه وقت هست ولی برای صلح کمتر اتفاق می افتد میریم سر بازی یمن کشتی ها را می‌زند و متقابلا موشک ها که در زرادخانه اسرائیل هست بکار می افتد و شهرهای یمن را خواهد زد و یمن بخاطر اینکه خاکش مورد اثابت موشک قرار گرفته اسرائیل را می‌زند و اینجا اسرائیل ساکت نمی نشیند و بعد از گذشت اندک زمانی اسرائیل به سمت ایران موشک رها می کند چون می‌داند اطلاعات موشک سازی را ایران به آن داده برای همین میگه ایران را باید زد و با انداختن اولین موشک از سمت ایران جنگ اصلی شروع
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    91 4
    زنده باد یمن
  • امیر روشن IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    5 68
    سلام و خسته نباشید متن دوم با شلیک اولین موشک ها از سمت ایران پای آمریکا را باز کردید و این یعنی آغاز جنگ اصلی و برد و باخت را نمی توانیم پیش بینی کنیم ولی درصدد را می توانیم بگویم آنها درصد بالایی در برد دارند چون ناتو پشتیبانی می کند و از نظر مادی کم نمی آورند و مهمات هم دارند
  • خ IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    85 5
    افرین به مردان انصار که سنگ تمام گذاشتن درعمل
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    71 8
    آفرین و هزاران آفرین بر مردم یمن. سران و مقامات کشورهای عربی باید سر تعظیم پیش مردم یمن فرود آورند . ننگ بر پیشانی سران و مقامات عربی . درود بر ارتش قهرمان یمن.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    74 5
    قابل توجه ارتش قهرمان یمن . حالا که سازمان ملل ، شورای امنیت ،سازمان حقوق بشر و ....‌ نمی توانند جلوی وحشی گریهای رژیم صهیونیستی را بگیرند و رژیم صهیونیستی هم پایبند به هیچ یک از قوانین بین المللی نیست ، ارتش قهرمان بمن هم می تواند کشتی های رژیم صهیونیستی را به نفع خودش با اموال داخل آن مصادره نماید . آفرین بر مردم یمن .
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    65 7
    بله دیگه شیعه آل علی یعنی اینکه از سنی ها هم با جان و دل طرفداری کنی و با دشمنان مسلمانان بجنگی، قابل توجه وهابی های پر مدعا که فقط فتنه می کنند
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    68 5
    اگر این رو واقعا در عمل ببینیم،باید به آنها افتخار کرد و درود فرستاد
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 1
    فقط یک کشتی صهیونیستی را بزنید آبروی عرب ها را یک کمی حفظ کردید ولی بعضی هایشان خائن و نوکر هستند
  • مردم ایران IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    8 2
    این همه به ریش این بدبختا آفرین آفرین نبندین این کارا و این تهدیدا به اسم ایران تموم میشه مسیولین کلأ خودشونو کنار کشیدن اگه دوباره اسم ایران در بره ایندفعه نمیشه جلوی آمریکا رو گرفت
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    آی قربون دستت نذار یک پرچم از اسراییا باقی بمونه ...مرگ بر اسراییل عاصب..
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    زنده باداسلام زنده باد