رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از احداث رفیوژ میانی خیابان‌های تهران انتقاد کرد و از شهرداری خواست تا دستور توقف فوری احداث این گذرگاه‌های میانی را صادر کند.

جعفر تشکری هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر تشکری هاشمی در جلسه امروز-یکشنبه- شورای شهر تهران گفت: احداث رفیوژهای میانی خیابان‌ها بدون دلایل منطقی و بدون انجام مطالعات بوده است، از دو سال قبل شاهد احداث این رفیوژها در منطقه ۱۲ بودیم اما حالا احداث این رفیوژها به سایر مناطق نیز رسید و به وفور در حال احداث هستند. در حاضر به عنوان یک مسئله جدی و عارضه جبران ناپذیر شهر باید به آن بپردازیم.

او با بیان اینکه وقتی رفیوژی در یک معبر ساخته می‌شود یک خط خیابان را می‌گیرد، گفت: خودروها بادکنک که نیستند که با کاهش عرض خیابان عرض آنها هم کاهش پیدا کند، احداث این رفیوژها موجب بی نظمی ترافیکی و تصادف خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه صدها میلیارد تومان هزینه احداث این رفیوژها شده است، ادامه داد: کاشت درختان در این رفیوژها نیز موجب بروز مشکلاتی خواهد شد به گونه‌ای که کور کردن دید رانندگان موجب افزایش تصادف می‌شود و ایمنی راننده را کاهش می‌دهد.

او افزود: همچنین آبیاری سنتی یا مدرن فضای سبز وسط خیابان بعد از مدتی عواقبی ایجاد می‌کند، در نهرهای واقع شده در خیابان‌ها نیز شاهد بوی نامطبوع و تردد حیوانات موذی خواهیم بود. از شهردار تهران می‌خواهم دستور توقف فوری این اقدامات را بدهد.

کد خبر 808583
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha