سریال «دفتر یادداشت» محصول جدید شبکه نمایش خانگی که پخش خود را از ظهر جمعه ۲۶آبان ۱۴۰۲ شروع کرده است، موفق شده تعداد قابل توجهی از مخاطبان را به خود جلب کند.

رضا عطاران

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آمار ثبت شده از تماشاگران سریال در ساعات نخست پخش، «دفتر یادداشت» توانست رکورد پرمخاطب ترین افتتاحیه بین سریال های در حال پخش در این پلتفرم را به خود اختصاص دهد. سکانس‌هایی از این سریال نیز با وایرال شدن درفضای مجازی توانست نظر منتقدان و علاقمندان را به خود جلب کند.

این سریال به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری است که در ژانر کمدی جنایی ساخته شده است. در خلاصه داستان سریال آمده است: «ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود؛ پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.»

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان از شمسی فضل الهی و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان در «دفتر یادداشت» ایفای نقش می‌کنند.

ناگفته‌های بهروز افخمی درباره فیلم قتل داریوش مهرجویی | من درباره حسادت سینمایی‌ها به خودم هم فیلم می‌سازم

کد خبر 808581
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha