باشگاه پرسپولیس معتقد است؛ قانون باید بدور از تبعیض ملاک باشد و قانون، زمانی معتبر، قابل پذیرش و قاطع چهره می‌گشاید که همگان، آن را رعایت کنند.

پرسپولیس سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس در خصوص احکام اخیر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«پیرو اعلام احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت؛ باشگاه، مدیر عامل، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن اعتراض به این احکام، از ریاست محترم فدراسیون فوتبال تقاضا دارد، این احکام و قوانین مستند فوتبال در خصوص همه باشگاه‌ها اجرا گردد چرا که تبعیض در این زمینه مورد اعتراض واقع خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است؛ قانون باید بدور از تبعیض ملاک باشد و قانون، زمانی معتبر، قابل پذیرش و قاطع چهره می‌گشاید که همگان، آن را رعایت کنند. وقتی در اجرای قانون تبعیض وجود داشته باشد، قطعا هرج و مرج و ناهنجاری بیشتر نمایان می‌شود.

از سویی، ادامه، توسعه و اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و گسترش فضای سالم جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در فضایی شکل واقعی خود را در سطح ورزش و مخصوصا فوتبال نشان می‌دهد که همه با یک چشم و در قالب قانون، دیده شوند.

باشگاه پرسپولیس بی شک، به قانون، قانون‌گذاران و تصمیم‌سازانی که بر اجرای بدور از تبعیض باشگاه‌ها و افراد حرکت می‌کنند، احترام می‌گذارد و چشم امید داریم که این قوانین برای همه به یک شکل، مورد محاسبه و اجرا قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای حمایت از اجرای مطلق قانون اعلام می‌دارد و امیدوار است با مساوات و عدالت و حذف حواشی مختلف، مسیر توسعه فوتبال، هموار گردد.»

کد خبر 807815
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • اس اس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    13 5
    اگر تبعیض نبود یک جام هم نمی گرفتید
  • لنگی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    11 3
    بازم نتیجه نگرفتن دارن فرافکنی میکنن بیچاره هودارهای لنگ . تا الان فکر میکردن تیمشون تو زمین نتیجه میگرفته ، تو نگو با نبود بابا مسعود و بابا حمیدشون امیدی به این تیم نیست البته فدراسیون و کمیته داوران حق خودشون رو نسبت به لنگ ادا کرده اند و کافی نبوده خخخخخخ
  • مهدی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    12 23
    اگر قانون به شکل واقعی اجرا شود از همه بیشتر پرسپولیس متضرر میشود
    • مهدی عشقپولیسی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      40 9
      شماکیسه کشان توصفحه پرسپولیس چکارمیکنین؟؟ تبعیض بین باشگاههاهمین الان درحال رقم خوردنه وقتی حکم درویش،یحیی وافشین خان ظرف۲۴ساعت صادرمیشه ولی کسرامتیازکیسه بعدازگذشت۲ماه هنوزانجام نشده
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    14 3
    روکه نیست سنگ پا قزوین است... کدام جامها تا حالا خودتان بدست آوردید... یا درحال تخریب سایر تیم‌ها هستیدآنهم با ناداوری های آشکارا حمایت‌های حکومتی محض و.... ویا درحال هزینه کرده‌ای بی حدوحصر ازقبل بیت المال وسرمایه های ملت.. یکبار به نام استیل آذین یکبار نفت یکبار مخابرات و..... حالا دست پیش گرفتید... تا کجا....
  • سزار IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    6 4
    استقلال مظلوم(هوچی گران قهار) 🧐
  • سرورت IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    8 1
    اگر قانون بدون تبعیض اجرا بشه شما باید هر فصل برای بقا تو لیگ تلاش کنید
  • HK ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    7 2
    کلا لنگیا حرف مفت زیاد میزنن،قانون خوبه،ولی برای بقیه ...لنگ هرکاری خواست بکنه...
  • مسعود IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    4 6
    سلام. عجب آتشی زده این ۵+۱کاپهای خوشگل همراه با سه گانه حالا حالاها میسوزونه تا .......