اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته اطلاع رسانی کرد.

باران پاییزی در اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین؛ شنیدن خبر وزش باد و بارندگی هر چند اندک و ناچیز برای پایتخت نشینان که از ابتدای هفته هوای آلوده را در کلان شهر تهران تجربه کرده و پشت سر گذاشته اند، خوشحال کننده است.

آن طور که اداره کل هواشناسی استان تهران بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، پیش بینی کرده از پنجشنبه (۲۵ آبان‌) با عبور موج ضعیفی از نواحی شمالی افزایش ابر و باد و بهبود کیفیت هوا در سطح استان و گاهی بارش پراکنده در ارتفاعات پیش‌بینی کرده است.

تا صبح پنجشنبه (۲۵ آبان‌) آسمان استان تهران صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش ملایم باد و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود.طی این مدت به دلیل پایداری و سکون نسبی جو، انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در بعضی نواحی کاهش دید به‌ویژه در مناطق پرتردد نیمه جنوبی و نواحی مرکزی مورد انتظار است.

از پنجشنبه با عبور موج ضعیفی از نواحی شمالی افزایش ابر و باد و بهبود کیفیت هوا در سطح استان و گاهی بارش پراکنده در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ آبان‌) گاهی وزش باد شدید در نیمه جنوبی دور از انتظار نیست.

کد خبر 807592
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    3 0
    حل مشکل آلودگی و تورم و کمبود سوخت علت اصلی ترافیک، مصرف بالای انرژی و سوخت و در نتیجه آلودگی هوا و خشکسالی، قیمت دستوری آن است که باعث شده هیچکس انگیزه ای اقتصادی برای صرفه جویی و مصرف بهینه نداشته باشد، راه حل آن: پرداخت سهمیه قابل مبادله انرژی و سوخت بر اساس کد ملی بسیار به سود همه مردم و دولت است و بسیاری از معضلات اقتصادی و زیست محیطی کشور را حل میکند