دروازه ایران در جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳ روی یک اشتباه و غافلگیری عجیب در دقیقه ۹۰ باز شد.

ایران انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال نوجوانان ایران جام جهانی ۲۰۲۳ را فوق‌العاده آغاز کرد و شکست دو بر صفر در نیمه اول مقابل برزیل را با پیروزی سه بر دو در نیمه دوم تغییر داد و فوتبال دنیا را شگفت‌زده کرد و نمایش مقتدرانه‌ای برابر سلسائو داشت، اما آن‌ها برای قطعی کردن صعودشان از گروه مرگ اکنون به مصاف انگلیس رفتند و انگیزه زیادی دارند بازهم نتیجه بگیرند، اما کار سختی برابر حریف قدرتمندشان که در بازی اول ۱۰ گل به نیوکالدونیا زده، دارند.

 بازی ایران و انگلیس  تا دقایق آخر یک بر یک مساوی بود اما دروازه ایران روی یک اشتباه و غافلگیری عجیب در دقیقه ۹۰ باز شد و ایران نتیجه بازی را در لحظات آخر با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد.

تیم نوجوانان ایران
آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل زمانی (۷۳- علیرضا همایی‌فرد)، امیرمحمد رزاق‌نیا (۸۸- ضرغام سعداوی)، یعقوب براجعه، ماهان صادقی (۵۷- کسری طاهری)، ابوالفضل موردی (۷۳- محمد عسگری)، اسماعیل قلی‌زاده (۸۸- رضا غندی‌پور)
سرمربی: حسین عبدی

تیم نوجوانان انگلیس
تامی ستفورد، جو جانسن (۷۶- یایدن مقوما)، لاکیله ساموئل، جاش آچمپونگ، ایشه ساموئلز اسمیت، کریستوفر ریگ (۵۹- ریس‌الکساندر راسل‌دنی)، مایکل گلدینگ، مایلز لوئیس‌اسکلی (۷۶- ساموئل آمو آمیاو)، جوئل اندالا، اتان انوانری (۵۹- جاستین اوبواوودو)، متیو وارهرست
سرمربی: رایان گری

ببینید | گل اول ایران به انگلیس در جام جهانی زیر ۱۷ سال

شرح گل ها:

 ایران یک - انگلیس صفر (دقیقه ۳۱: ابوالفضل زمانی): ارسال نیما اندرز از روی کرنر سمت چپ زمین با عبور از روی سر مهاجمان به پای کریس ریگ برخورد کرد و مقابل پای ابوالفضل زمانی افتاد که تکل و ضربه نهایی این بازیکن در محوطه ۶ قدم به تور دروازه انگلیس چسبید.

 ایران یک - انگلیس یک (دقیقه ۶۳: ریس‌الکساندر راسل‌دنی): انگلیس که سراپا حمله شده بود، روی نفوذ راسل‌دنی، بازیکن تعویضی خود صاحب موقعیت شد که او چهار دقیقه پس از ورود به زمین پس از یک- دو با متیو وارهرست و شوت فنی پای چپ زمینی از قوس محوطه جریمه، توپ را به دور از دستان آرشا شکوری فرستاد و گل تساوی تیمش را زد.

 ایران ۱ - انگلیس ۲ (دقیقه ۹۰: جوئل اندالا): ستاره خط حمله انگلیس که بارها دروازه ایران را تهدید کرده بود، بالاخره کارش را انجام داد و پس از عبور از سد درویش‌عالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که آرشا شکوری با خروج از دروازه توپ را دراختیار گرفت، اما توپ از دست او رها شد و به پای این گلر خورد تا دوباره مقابل پای جوئل اندالا بیفتد و این بازیکن مزد تلاش در این بازی را با یک ضربه فنی تماشایی بگیرد و گلزنی کند.

وضعیت جدول گروه C رقابتهای جام جهانی نوجوانان بعد از شکست ایران مقابل انگلیس:
 

کد خبر 807462

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    خدا را سپاس
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    باخت؟ خخخخ
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 8
    بردن برزیل هم شانسی بود
  • علی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    2 1
    تو بازی بعدی احتمالا ایران صعود میکنه
  • سلیم ع دال IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    لباس بی‌کیفیت تیم ملی خیلی تاسف آور بود. تو باران خیلی خیس و وا میره. اتفاقا لباس انگلستان ضد آب بود انگار. آقای تاج لطفا لباس با کیفیت صد آب برای تیم نوجوانان بخرید.
  • احمد IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    همیشه اینجوربوده تیمهایی که ما طرفدار انها و دوست هستن را خذف و به تیمهایی که از انان متنفرهستیم می بازه، همیشه خرابکاری رو دارن