پیشکسوت پرسپولیس اظهارات جالبی را درخصوص بهانه‌های بازیکنان این تیم درخصوص وعده‌های غذایی باشگاه مطرح کرده است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین معلوم نیست در مملکت‌مان لیگ فوتبال داریم یا منوی رستوران! پرسپولیسی‌ها از حدود یک‌ماه پیش داستان سخیفی را شروع کرده‌اند در مورد اینکه وعده‌های ناهار و شام در این باشگاه قطع شده و بازیکنان ناچار هستند با سیب‌زمینی و تخم‌مرغ شکم‌شان را سیر کنند.

طفلکی بازیکنان میلیاردی تیم پول هم ندارند خودشان برای خودشان غذا بخرند.بعد هم که انتقادات بالا گرفت، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: «سیب‌زمینی و تخم‌مرغ خیلی هم چیز خوبی است.»حالا اما جمشید شاه‌محمدی، بازیکن پیشین پرسپولیس هم وارد گود شده و با رد تحلیل‌ها در مورد ارتباط افت تیم و تغذیه بازیکنان گفته: «بهانه نیاورید. من با خوردن آبدوغ‌خیار ۳گل برای پرسپولیس زدم!»شایان ذکر است سلطان پرسپولیسی‌ها هم سال‌ها قبل گفته بود «من با آبگوشت علی پروین شدم».

کد خبر 807197
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Shahin IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    گلممدی تیم پرسپولیس رو از یه تیم باکلاس تبدیل کرد به یه تیم با رفتار مضحک، به تیمی که می‌تونه دلقکای زیادی رو تحویل جامعه بده، مربی‌ای که ۵،۶ هفته مونده به پایان لیگ، رسما آب به آسیاب حریف بریزه و با لات بازی بعد از باخت آبروی تیم رو ببره، کاری کنه که یکی مثه بیرانوند که از لیگ درجه سوم اروپا هم دیپورت بشه برای باشگاهی پز بده که دروازه‌بانی مثه عابدزاده رو داشته، بیرانوندی که با اومدن کالدرون به نیمکت و سکو منتقل شد چون ساده‌ترین خصوصیات یه دروازه‌بان به روز رو هم نداشت، دروازه‌بانی که ۲۰ یال از متد روز دنیا عقبه، منظورم تکنیک درواز‌بانیه! کالدرون اون رو کنار گذاشت چون تو بازی وقفه به وجود می‌اورد، شاید چون دوست داشت دوربینای پخش مستقیم بیشتر زیبایی‌هاش رو به مردم نشون بدن!! کلاس تیم برانکو و حتا نیم‌فصل حضور کالدرون کجا و تیم امروز پرسپولیس کجا که مایه‌ی سرافکندگیه! برانکو با دو‌تا پنجره نقل و انتقالاتی بسته قهرمان شد و تیم رو به فینال آسیا رسوند، حالا گلممدی بهونه می‌گیره و به ستاره‌های تیم سپاهانی اشاره می‌کنه که زمانی توسط گلممدی به عنوان بازیکن مازاد کنار گذاشته شدن!!