اسدی با ادامه نمایش‌های چشم نواز خود و به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های فصل مقابل دروازه‌بان مطمئن این روزها و سال‌های فوتبال ایران به اردوی تیم ملی بازگشته، تا بار دیگر در اردوی تیم ملی آفتابی شود.

سپاهان و پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، فصل برای رضا اسدی فوق‌العاده شروع شد. او که به عنوان یکی از مهم‌ترین مهره پنجره تابستانی از تراکتور به سپاهان پیوسته بود، فصل را با گلزنی مقابل تیم سابقش در ورزشگاه نقش جهان آغاز کرد و در ۴ مسابقه متوالی دیگر هم برای طلایی‌پوشان اصفهانی گلزنی کرد.

اسدی البته در فروردین ماه و پس از نمایش‌های خیره کننده با تراکتور و تغییر پست توسط پاکو خمس به چشم امیر قلعه‌نویی آمده بود و پس از برگزاری اولین بازی ملی در ورزشگاه آزادی، در فیفادی خرداد ماه و در تورنمنت کافا موفق به ثبت اولین گل ملی خود شد.

مهمترین حواشی و لحظات بازی سپاهان و پرسپولیس ؛ وقتی طلسم قرمزپوشان با این گل زیبا شکست

سوپرگلی که باعث شکست طلسم پرسپولیس شد ؛ پرسپولیس صفر سپاهان یک

اسدی در حال تبدیل شدن به یکی از نفرات ثابت تیم ملی بود که شب پیش از مصاف با سپاهان با ذکر این دلیل توسط بخش رسانه‌ای تیم ملی که او به کمک سپاهان برای مصاف با زنیت رفته، از اردوی تیم ملی خارج شد و علاوه بر فیفادی شهریورماه، در فیفادی مهرماه هم خبری از او نبود.


اسدی حالا اما با ادامه نمایش‌های چشم نواز خود و به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های فصل مقابل دروازه‌بان مطمئن این روزها و سال‌های فوتبال ایران به اردوی تیم ملی بازگشته، تا بار دیگر در اردوی تیم ملی آفتابی شود و البته چه کسی است که دوست نداشته باشد اولین برخورد رضا اسدی و علیرضا بیرانوند را پس از مصاف سپاهان و پرسپولیس و آن گل فراموش نشدنی نبیند. شب گذشته بیرانوند از گل رضا اسدی در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان تمجید کرد و بی‌شک این ستاره هم از گلزنی به بهترین سنگربان فوتبال ایران طی سال‌های اخیر به خود می‌بالد.

کد خبر 807134
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    خدا میدونه امیر عابدزاده خیلی سرتر از بیرانوند است آخه کجاش این آقا بهترین سنگربان هست سیوهای دوتاشون اول ببینید بعد قضاوت کنید