بازیکن اسبق استقلال از هدف خود برای مدیرعاملی در این باشگاه پرده برداشت و گفت علاقه ای به سرمربیگری ندارد.

رحمتی

به گزارش همشهری آنلاین مهدی امیرآبادی کاپیتان اسبق استقلال همیشه نظرات جالبی درباره نکته‌های فنی در بازی این تیم دارد. او می‌گوید: «ساختار دفاعی استقلال با مشکل روبه‌رو است، برای حل این مشکل باید تمرینات ویژه‌ و بیشتری در نظر گرفته شود تا برای مسابقات آینده این ضعف برطرف شود. جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال بخوبی نقاط ضعف و قوت تیمش را می‌شناسد و سعی می‌کند برای بازی‌های آینده آنها را برطرف یا تقویت کند.»

پیشکسوت استقلال می‌گوید: «من جواد نکونام را از سال ۷۴ می‌شناسم و بخوبی می‌دانم او عاشق فوتبال و مربیگری است. نکونام باید مورد حمایت قرار بگیرد، چرا به مربیان ایرانی بها داده نمی‌شود؟ به مربیان خارجی اعتماد می‌کنند و همه ابزار لازم را در اختیار آنها قرار می‌دهند و در نهایت وقتی هم نتیجه نگرفتند پول‌شان را می‌گیرند و می‌روند. ما مربیان خوبی همچون جواد نکونام در ایران داریم که باید مورد حمایت قرار بگیرند!»

امیرآبادی درباره پایان مشکلات میان سرمربی و مدیرعامل استقلال می‌گوید: «خدا را شکر علی خطیر و جواد نکونام اختلافات را کنار گذاشته و درصدد این هستند با تعامل با یکدیگر روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنند. استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و نباید اتفاقی باعث شود تمرکز آبی‌پوشان از بین برود.»

وی درباره درگیری لفظی که میان جواد نکونام و یحیی‌ گل‌محمدی شکل گرفته است هم صحبت می‌کند: «امیدوارم هر چه زودتر اختلافات این دو نفر از بین برود. نکونام و گل‌محمدی در گذشته‌ای نه چندان دور همبازی بودند و خوب نیست که علیه هم حرفی بزنند. امیدوارم یک پیشکسوت پادرمیانی کند و این کدورت‌ها را از بین ببرد.»

بازیکن اسبق استقلال از هدف خود برای مدیرعاملی در این باشگاه هم پرده برمی‌دارد: «من به مربیگری علاقه زیادی ندارم و دوست دارم در کادر مدیریتی فعالیت کنم. رؤیا و هدف من این است که روزی معاون و یا مدیرعامل استقلال شوم. این اتفاق برنامه من برای چند سال دیگر است و دنیا را چه دیدید شاید بتوانم از این طریق به تیمی که سال‌ها برای آن بازی کرده و بازوبند کاپیتانی آن را بر دستانم بستم خدمت کنم.»

کد خبر 806481
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    4 0
    ایکاش روزی قانون بشه که شرط مدیریت باشگاهها بازی در سطح ملی و کاپیتانی در باشگاه باشه تا هر ننه من غریبی ادعای مدیریت نکنه
  • آبی IE ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    6 0
    درود بر امیرآبادی انشالله روزی خواهی رسید
  • طرفدارفوتبال IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    3 0
    دورودبرامیرابای بااین ایده واظهارنظرجالبش که واقعا شعورش ازخیلی هابسیاربالاتراست وامیدوارم که یه روزی به خواسته ی بحق خودت برسید.
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 4
    برو ته صف ساک بزار نوبت بگیرخخخخخخخخ
  • سعید اصفهان IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    آرزو بر جوانان عیب نیست