مهاجم سابق استقلال از خرید این فصل جواد نکونام به شدت تمجید کرد و او را بازیکنی فوتبال بلد نامید.

استقلال و تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین هاشم حیدری بعد از برتری 2 گله استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: «بازی خوبی بود. استقلال خیلی باصلابت شروع و با صلابت هم کار را تمام کرد. این تیم در تمامی نقاط برتری خوبی داشت و در ضربات ایستگاهی مانند بازی‌های قبلی بهترین استفاده را برد. موقعیت‌های خطرناکی را هم روی دروازه حریف ایجاد کرد. این تیم مقابل تراکتور یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد و شاید هم بتوان ادعا کرد که بهترین نمایش خود را ارائه کرد. درواقع استقلال کم‌اشتباه و پراثر بازی کرد. این تیم هم در حملات با تعداد زیاد شرکت می‌کردند و هم در سایر نقاط دیگر برتری عددی داشتند و به نظرم مستحق این برد بودند.»
وی درباره تغییرات ایجادشده در فاز دفاعی استقلال ادامه داد: «به‌هرحال تغییرات همیشه همین‌طور است یا برعکس جواب می‌دهد یا اینکه پیامدهای مثبت به همراه دارد. حالا شانس استقلال این بود که تغییرات برای این تیم جواب داد و باعث شد این دیدار را با برتری پشت سر بگذارد.» مهاجم اسبق استقلال درباره کیفیت فنی بلانکو و گلزنی این بازیکن تاکید کرد: «بازیکنی به خط حمله استقلال اضافه شده که قدرت حفظ توپ دارد و این موضوع به این تیم کمک بسزایی کرده است. در فوتبال مدرن مهاجمی که بتواند حفظ توپ کند برای تیم نعمت است، چون هم به تیم حریف فشار می‌آورد و هم اینکه تیمش می‌تواند در این فرصت‌ها نفسی بکشد و درنهایت می‌تواند تیمش را برای حمله آماده کند و حملات تیمش را تدارک ببیند. بلانکو در این دیدار هم گل زد و هم اینکه مهم‌تر از گلزنی؛ بهترین کار او این بود که قدرت حفظ توپ از خودش نشان و این کار را به نحو احسن انجام داد. او را در این بازی پسندیدم، هرچند در بازی‌های قبلی چیز خاصی از او ندیدم اما در این بازی نشان داد که فوتبال بازی کرده است، چون یک سر و گردن بالاتر از بقیه نشان داد.» حیدری در پایان گفت: «استقلال هنوز ضعف دارد و نباید با این بردها این ضعف‌ها را نادیده گرفت، مثلا جاهایی توپ را لو می‌دهند که کار خطرناک می‌شود و بازی را از دست می‌دهند به‌خصوص در نیمه دوم که تراکتور از کناره‌ها توپ‌های خطرناکی را ارسال کرد. استقلال باید تمرکز خود را حفظ کند تا بتواند در امر نتیجه‌گیری در هر میدانی عملکردش همین‌طور در جهت مثبت باقی بماند.»

کد خبر 806492
منبع: فرهیختگان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    6 2
    چه فایده داره فصل بعد مسولین پولشو نمیدن واز تیم بیرونش میکنن مثل تیام جبارف وغیره
  • فرزاد IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 1
    این تیمی که نکونام ساخته خیلی امیدوار کننده س...همه عالین از همه بهتر هم خود نکونامه که تأثیرش تو بردهای استقلال خیلی بالاتر از بازیکناشه...تازه هفته به هفته بهترو بهتر میشه