رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۲میلیون دلاری عدم ایفای تعهد ارزی خبر داد و گفت: کارشناسان میزان تعهد ارزی را بیش از ۱۱هزار میلیارد ریال برآورد کرده‌اند؛ مدیران فراری دستگیر شدند.

دلار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأمورین این پلیس موفق به دستگیری متعهدین ارزی در محدوده خیابان ولی‌عصر(عج) شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه و شکایت تعدادی از صرافان و بانک مرکزی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی توسط مدیران شرکتی فعال در زمینه پتروشیمی که ۲۲ میلیون دلار ارز جهت واردات مواد شیمیایی دریافت کرده‌اند و به تعهدات ارزی و عدم فروش ارز حاصل از صادرات عمل نکرده و متواری شده‌اند لذا کارآگاهان این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری متهمین کردند.

سرهنگ افشاری گفت: تعهد ارزی این افراد به‌میزان ۲۲ میلیون دلار است که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و پس از انجام تحقیقات، متهمین ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارز مورد تعهد را بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 806185
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک مستمری بگیر IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    1 0
    آقای پلیس ، مردم آمار دریافت تسهیلات توسط اشخاص را ندارند چطور مشاهده موارد مشابه را به شما اطلاع دهند