کاربران شبکه مجازی ایکس به حضور رئیس جمهور در اجلاس اکو واکنش نشان دادند.

رئیسی در اجلاس اکو

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی در نشست سران اکو از اعضای این نشست خواستند که یک دقیقه به احترام شهدای غزه سکوت و با قرائت فاتحه، برای مظلومان مقتدر دعا کنند.

سیدابراهیم رئیسی

@raeisiorg

حمایت از #فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست.

H.Amirabdollahian امیرعبداللهیان

@Amirabdolahian

رئیس‌جمهور محترم، حضور فعالی در اجلاس سران اکو در تاشکند داشتند. همگرایی اقتصادی پایدار در منطقه‌ی اکو، برای همه‌ی اعضا سودآور است. رئیس‌جمهوربا روسای ازبکستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه در خصوص آخرین تحولات فلسطین، اجلاس سرانOIC در ریاض و مناسبات دوجانبه رایزنی داشتند.

محمد مهدی اسماعیلی

@m_m_esmaeili

در دنیایی تاریک که روشنی اندیشه، دیریاب است، #آیت‌الله_رئیسی حلقه وصل مظلومان و حکمرانان است.

رئیس‌جمهور در اجلاس سران #اکو سطح منازعه را تغییر داد.او نه تنها سیاستی کاربردی را برای ارتقا سطح همکاری‌های درون منطقه‌ای پیش گرفت،بلکه به #استکبارستیزی در منطقه جان تازه‌ای بخشید.

#غزه

Hossein Dalirian

@HosseinDalirian

رئیس‌جمهور در حاشیه اجلاس اکو به اردوغان گفته قطع روابط سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی تاثیر بازدارنده‌ای در توقف جنایات آنها دارد

پ.ن: رژیم صهیونیستی در ترکیه سفیر و سفارت دارد و ترکیه هم در تل‌آویو سفیر و سفارت دارد! #اگر_گوش_کند

مهدخت

@Shabaninia1361

قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت برای مردم مظلوم غزه به پیشنهاد آقای رئیسی؛ در اجلاس سران اکو. خدارو شکر که شما رئیس جمهور مایین سید ابراهیم...

اشغالگران صهیونیست بخش شمالی بیمارستان اندونزی را با موشک بمباران کردند.

محمد جوادم

@major_javad

فقط باید صهیونیست باشی تا بتونی بیمارستان کودکان رو اینجوری به خرابه تبدیل کنی!

توئیت عکس دارد

Spinooza

@Spinooza

از فاز این که من بیمارستان نمیزنم بلکه راکت حماس بوده، به فاز بمباران علنی بیمارستان‌ها و ترور خبرنگاران در حیات بیمارستان‌ها رسیده‌اند!

Seraj Mirdamadi

@MirdamadiSeraj

شک نکنید اونایی که بمباران بیمارستان ها و منازل مسکونی غزه را به بهانه وجود پایگاههای حماس در زیر آنها توجیه می کنند قطعاً اگر خدای ناکرده روزی به ایران حمله شود برای بمباران شهرهای ایران هم بهانه وجود پایگاههای سپاه زیر منازل را مطرح خواهند کرد و برای ویرانی ایران کف خواهند زد.

زهرا شاه پسندی

@z_shahpasandi

رئیس بیمارستان شفا غزه: چند دقیقه ی پیش خبرهایی از کاخ سفید رسید که میخواهند وقفه های انسانی ایجاد کنند اما به نظر می رسد که این ها میخواهند خاک در چشم ما بپاشند چرا که حملات پیاپی ارتش اسرائیل هنوز وجود دارد!

کد خبر 806036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha