سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به مفاد بیانیه نشست وزرای خارجه گروه ۷ و بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه و دفاع ژاپن و انگلیس در حاشیه نشست مذکور واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای مندرج در بیانیه مشترک وزرای خارجه گروه ۷ و بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه و دفاع ژاپن و انگلیس در حاشیه نشست وزرای خارجه گروه ۷ در توکیو را مردود و بی‌اساس دانست و آن را قویا محکوم کرد.

کنعانی گفت: همانگونه که بارها اعلام گردیده، سلاح هسته‌ای در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه جایگاهی ندارد و اهداف و برنامه هسته‌ای ایران کاملا صلح‌آمیز است و در این راستا ایران تمامی تعهدات خود را انجام داده و این موضوع بارها به تأیید آژانس بین المللی انرژی اتمی رسیده است.

حضور نظامی کشورهای فرامنطقه‌ای از مهم‌ترین عوامل ایجاد ناامنی و دامن زدن به بی‌ثباتی در منطقه است

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا همواره در جهت ثبات و تأمین امنیت این منطقه بوده، افزود: شواهد تاریخی و تجارب حاضر نشان می‌دهد که حضور نظامی کشورهای فرامنطقه‌ای از مهمترین عوامل و عناصر ایجاد ناامنی و دامن زدن به بی‌ثباتی در این منطقه بوده است.

کنعانی در واکنش به ادعاهای واهی و مضحک مندرج در بیانیه یادشده در خصوص گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان و طرح خواسته‌های نامربوط از جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: از آغازین روز بحران جاری غزه، جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بدون وقفه‌ای را در جهت توقف حملات نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی به غزه و حفظ جان شهروندان و ساکنان بی‌دفاع آن آغاز نموده که همچنان ادامه دارد.

تغییر جایگاه ظالم و مظلوم

وی ادامه داد: جای تعجب و تأسف بسیار است که بانیان اشغال سرزمین ملت فلسطین و ایجاد کنندگان رژیم جعلی اسرائیل و حامیان تمام عیار جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین، در جایگاه مدعی قرار گرفته و با تغییر جایگاه ظالم و مظلوم، گروه‌های مقاومت و آزادیبخش فلسطین را به تندروی و ایجاد بی‌ثباتی و تنش آفرینی در منطقه متهم می‌کنند.

کشتارهای دسته‌جمعی و نسل‌کشی ساکنان و صاحبان فلسطین

کنعانی افزود: غصب سرزمین ملت فلسطین، کشتارهای دسته‌جمعی و نسل‌کُشی ساکنان و صاحبان فلسطین، تخریب خانه‌ها و مزارع مردم، حمله به اماکن دینی و اسلامی، بیمارستانها و مراکز درمانی و ویران کردن آنها، کودک‌کُشی، دستگیری و شکنجه مردان و زنان و حتّی کودکان، تحقیر و توهین به کرامت ملت فلسطین و دهها و صدها اقدام ناقض حقوق بشر و حقوق بین‌الملل، تنها بخشی از جنایاتی است که رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم فلسطین مرتکب گردیده و همچنان ادامه دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آنچه که از نشست وزرای خارجه گروه ۷ در توکیو انتظار می رفت، عمل به مسئولیت بین‌المللی خود از جمله محکومیت اقدامات ناقض حقوق بشر و حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی در غزه، قطع حمایت از جنایات جنگی و نسل‌کُشی در غزه و تلاش برای خاتمه فوری و بدون قید و شرط حملات نظامی و رفع محاصره غزه و دسترسی آزاد شهروندان و ساکنان آن به کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی بود.

ادعاهای گروه ۷ درباره ایران برآمده از اهداف و انگیزه‌های سیاسی این کشورهاست

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای مطرح شده علیه کشورمان در خصوص جنگ اوکراین، برنامه موشکی، پهپادها، بازیگران غیردولتی، امنیت دریایی و آبراه ها را بی‌اساس و بی‌ارزش و برآمده از اهداف و انگیزه‌های سیاسی این کشورها دانست.

سوابق سیاه حقوق بشری خود را مرور کنید

کنعانی همچنین گفت: حقوق بشر در نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی و دیگر قوانین داخلی آن از جایگاه والای دینی، اخلاقی و انسانی برخوردار بوده و دولت‌هایی که ایران را به رعایت حقوق بشر توصیه می کنند، بهتر است مروری بر سوابق سیاه حقوق بشری خود کرده و همچنین به ننگ حمایت از کودک‌کُشی، جنایت جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهند.

کد خبر 805891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • araz IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    16 21
    بارک الله به این صلابت,,,کاش تو مسائل اقتصادی کشورمون هم اینطور قاطع باشین
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    62 43
    اروپا همواره ثابت کرده که دوست ایران نیست سه کشور اروپایی به همراه آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و این در حالی است که متأسفانه سه کشور اروپایی به همراه آمریکا از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و هم برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند. آمریکا جنایتکار در سال 1397 با دستور ترامپ بی ادب به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا جنایتکار با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا جنایتکار دیگر در نشست شورای حکام حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران را ندارد. سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیگر نمی توانند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارند. انگلیس به تعهدات برجام پایبند نبوده است. فرانسه به تعهدات برجام پایبند نبوده است. آلمان به تعهدات برجام پایبند نبوده است.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      39 60
      دوست ایران می شودزمانی که سیاست داخلی راکناربگذارند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    81 54
    آمریکا جنایتکار شریک جنایات اسرائیل جنایتکار است. اروپا جنایتکار شریک جنایات اسرائیل جنایتکار است.
    • GB ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      0 0
      دلم میخواد بدونم که کی این کامنت‌های تکراری رو همش میذاره؟!
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    68 52
    اسرائیل برای آمریکا یک سنگر در خاورمیانه است
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    64 54
    گروه راهزنان و جنایتکاران جهانی، برای مهار ایران دست به دامان طناب پوسیده برجام شدند
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    70 51
    اتحادیه اروپا: همچنان به برجام پایبند هستیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که اتحادیه اروپا از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که هیچ کاری و اقدامی در مورد برجام برای ایران نکرده است.
  • بابائی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    76 40
    بیانیه مشترک گروه ۷ و اتحادیه اروپا علیه ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم نتیچه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وعمان بوده است و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    68 36
    جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در نوار غزه کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    67 40
    ترکیه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون در امور داخلی کشورها دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. باید جنایت رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم ترکیه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون در امور داخلی کشورها دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش همه جانبه حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که حامی اصلی همه گروه های تروریستی است.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    62 36
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی کشورها دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه، لبنان، عراق، لیبی، یمن، منطقه و جهان با اجازه، مجوز و دستور مستقیم واشنگتن جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند. سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    60 39
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های انگلیس و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های انگلیس و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های انگلیس و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    54 35
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    52 38
    آمریکا جنایتکار همچنان تهدیدی برای منطقه و جهان است. آقای امیرعبداللهیان، چرا در مقابل جنایات آمریکا سکوت می‌کنید؟ آقای امیرعبداللهیان، چرا در مقابل جنایات اروپا سکوت می‌کنید؟ آقای امیرعبداللهیان، چرا در مقابل جنایات عربستان سکوت می‌کنید؟ آمریکا جنایتکار همچنان تهدیدی برای سوریه، عراق، منطقه و جهان است. ترکیه جنایتکار همچنان تهدیدی برای سوریه، عراق، منطقه و جهان است. آمریکا جنایتکار همچنان تهدیدی برای سوریه، عراق، منطقه و جهان است. ترکیه جنایتکار همچنان تهدیدی برای سوریه، عراق، منطقه و جهان است.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    61 30
    پارلمان اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۱۹۸۰ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهگ تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد نیروهای ائتلاف بین المللی از سال ۲۰۱۴ تاکنون به رهبری آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهک تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    70 37
    و این در حالی است که سپاه از سال ۱۹۸۰ تاکنون با گروه های تروریستی مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که سپاه از سال ۲۰۱۱ تاکنون با تروریست های داعش مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. همه دیکتاتور‌ها سگ دست‌نشانده آمریکا جنایتکار هستند قدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه اعتماد ایران به کشورهای اروپایی جنایتکار است. رژیم آپارتاید اسرائیل بزرگترین هویت تروریستی سازمان یافته جهان، رژیم انگلیس بنیانگذار و رژیم آمریکا بزرگترین حامی آن است. علت خشم کلوپ جهانی تروریست‌ها از سپاه روشن است؛ سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان است. از سال ۱۹۸۰ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش حامی اصلی همه گروه های تروریستی بودند و هنوز هم هستند. آمریکا تروریسم بین المللی است آمریکا همان القاعده است. آمریکا همان داعش جهانی است.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    68 34
    سپاه پاسداران دشمن درجه یک ضد علیه حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی بوده است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار رئیس کل تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی جنایتکار را تامین می کند چرا؟ و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات جنایتکار را تامین می کند چرا؟ و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین جنایتکار را تامین می کند چرا؟ جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اروپایی ها جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی ۸ ساله برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است مذاکره ایران با اروپایی ها جنایتکار هم به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    58 34
    و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون ۱۰۰ درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است. ترکیه جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند. حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. دخالت و مداخله کشورهای تروئیکای اروپایی، در امور داخلی ایران ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس است و هم نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات، وین، دوحه، عراق، ترکیه و روسیه بوده است. و این درحالی است که اروپا جنایتکار خودش حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    55 30
    و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    71 31
    دولت‌های مدعی حقوق بشر به ننگ حمایت از نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهند سکوت سازمان‌های بین‌المللی مهر تأییدی بر جنایات صهیونیست‌ها در غزه است.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    49 30
    اقدامات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نوار غزه هیچ ارزش نظامی ندارد.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    47 29
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    59 28
    زمان خلع سلاح رژیم صهیونیستی فرارسیده است آژانس باید با رویکردی بی‌طرفانه و حرفه‌ای با این رژیم برخورد کند و اکنون زمان خلع سلاح آن فرارسیده است.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    56 29
    نگران‌کننده است که برخی کشورها همچنان کشورهای در حال‌ توسعه را از دسترسی به فناوری هسته‌ای محروم می‌کنند، قوانین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و NPT را نقض می‌کنند، در حالی‌ که برخی سخاوتمندانه از رژیم اسرائیل حتی با زرادخانه‌های مخفیانه سلاح‌های کشتار جمعی حمایت می‌کنند. در مورد برنامه صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران، توجه به این نکته مهم است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت‌های راستی‌آزمایی و نظارت قوی و مستمری را در تاسیسات هسته‌ای کشورم انجام می‌دهد. انتظار داریم چنین همکاری مستمر و عمیقی که به لطف حسن نیت جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت می‌پذیرد، به رسمیت شناخته شود. همچنین باید تأکید شود که ایران حق دارد از حقوق خود همانطور‌ که در توافقنامه جامع پادمان (CSA) ما با آژانس در مورد پذیرش بازرسان و سایر موضوعات مرتبط ذکر شده است، استفاده کند. خروج غیرقانونی آمریکا از برجام در سال ۲۰۱۸ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به نظر می‌رسد برخی کشورها عمداً آن را نادیده می‌گیرند.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    47 25
    رژیم صهیونیستی با ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات، فلسطینی‌های بی‌دفاع را سلاخی می‌کند. رژیم صهیونیستی با ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات، فلسطینی‌های بی‌دفاع را سلاخی می‌کند. در کنار سایر نقش‌های منفی خود در منطقه، دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرده و نسبت به خرابکاری در تأسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران اقدام کرده است. این اقدامات تروریستی شنیع باید توسط جامعه جهانی به شدت محکوم شود. این رژیم باید مسؤولیت اقداماتش را بپذیرد و با هیچ‌یک از این جنایات نباید مصون از مجازات رفتار کرد. همزمان با محکومیت بین‌المللی رژیم اسرائیل برای تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای، در بیش از دو ماه گذشته علیه ایران و اخیراً علیه غزه، ما این رژیم را به‌ خاطر داشتن سلاح‌های کشتار جمعی و همچنین به‌ دلیل تهدید به استفاده از آنان، شدیدا محکوم می‌کنیم. «عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی اخیرا در برنامه‌ای تلویزیونی خواستار بمباران اتمی غزه شد، اظهاراتی که واکنش‌‌هایی را به همراه داشت و او پس حرفش را پس گرفت و از موضعی که اتخاذ کرده بود عقب‌نشینی کرد.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    43 27
    ژیم اسرائیل از عضویت در معاهده NPT و پایبندی به پادمان‌های جامع آژانس امتناع کرده است. آژانس باید با رویکردی بی‌طرفانه و حرفه‌ای با این رژیم برخورد کند. اکنون زمان خلع سلاح این رژیم و ایجاد صلح و امنیت در منطقه فرارسیده است.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    53 27
    حمایت اروپایی‌ها جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از جنایات اسرائیل از یاد مسلمانان نخواهد رفت
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    49 30
    ویران شدن ۶۰ مدرسه در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه/ غزه امروز به مدفن سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیانش تبدیل شده است.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    48 27
    متأسفانه 100 درصد فقط کشورهای به اصطلاح اسلامی در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار آمریکایی ها جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی کوتاهی و سکوت کردند چرا؟
  • بابائی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    52 28
    دبیرکل سازمان ملل متحد ناتوان و عاجز نباید فقط تماشاگر کشتار غزه باشد! رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد ناتوان و عاجز نباید فقط تماشاگر کشتار غزه باشد! رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ناتوان و عاجز نباید فقط تماشاگر کشتار غزه باشد!
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    40 29
    که منطقه و جهان نگرانی مشترک عمیقی درباره همکاری‌های نظامی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی دارند
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 28
    آمریکا به دنبال توافق هسته ای با ایران نیست و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است و نبوده است. غرب به دنبال توافق هسته ای با ایران نیست و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است و نبوده است.
  • هموطن IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    8 11
    نشست کشورهای شیطان جهان اسرائیل آمریکا زاپن الملن انگلیس فرانسه نابودی شان انشاالله
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    2 10
    پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳/ ویران شدن بیش از ۶۰ مدرسه در تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    6 16
    به خدا خیلی وقیح هستید. وقیح وقیح
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 0
    سوخت جنگنده‌های صهیونیستی را کدام کشور تامین می‌کند؟ کشورهای به اصطلاح اسلامی! دولت‌های عربی و اسلامی باید روابط خود را با صهیونیست‌ها قطع کنند و عرضۀ نفت، گاز و غذا به اسرائیل را متوقف کنند.
  • سعید IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 0
    بعد سری به اقتصاد کشور خودمان هم بزنید، مدارس‌ و کپر های اطراف سیستان کرمان و خراسان هم دیدن دارد
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 0
    اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟