ریاست جمهوری ترکیه به ادعای توافق میان اردوغان و نتانیاهو درباره پذیرش یک میلیون فلسطینی در این کشور واکنش نشان داد.

اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شفقنا، آرتی عربی نوشت: «دفتر ریاست جمهوری ترکیه گزارش رسانه ها در مورد توافق ادعایی میان رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که بر اساس آن ترکیه پذیرای یک میلیون فلسطینی خواهد بود را تکذیب کرد».

در بیانیه‌ای که از سوی مرکز مبارزه با شایعات اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه منتشر شده، آمده است: «گزارش‌های منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی به نقل از نتانیاهو می گوید: “ما با اردوغان توافق کردیم که در ازای دو میلیارد دلار یک میلیون فلسطینی شهروند ترکیه شوند و در ترکیه زندگی کنند.”با واقعیت مطابقت ندارند. هیچ مذاکره‌ای از سوی رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ما و چنین اظهاراتی از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل صورت نگرفته است. این ادعاها کاملاً نادرست است».

اردوغان پیشتر اعلام کرده بود که دیگر نتانیاهو را “هم‌رده” خود نمی‌داند. رئیس جمهور ترکیه دو روز پیش طی اظهاراتی در جمع خبرنگاران در هواپیما در مسیر بازگشت از قزاقستان گفت که از این پس نتانیاهو را مخاطب قرار نخواهیم داد و او را از ذهن‌مان پاک کردیم.
اردوغان گفت که مسئول اصلی حملات به غزه خود نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل است.

کد خبر 805413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    17 8
    تامین انرژی رژیم صهیونیستی توسط جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار و ترکیه جنایتکار خیانتی آشکار به جهان اسلام است
    • IE ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      4 3
      باشه...پیغام شما رو به ترکیه و آذربایجان می‌رسانیم
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    25 7
    خلبانان وحشی اسرائیلی مانند حیوان وحشی به جان مردم بی‌دفاع افتاده‌اند امروز خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی‌دفاع افتاده‌اند و معلوم نیست وجدان‌های بیدار حقوق بین‌الملل کجاست. بزرگترین نقض حقوق بشر در جنگ غزه به کار رفته است. استفاده از بمب‌های فسفری و خوشه‌ای را در این جنگ شاهد بودیم یا بمب‌های سنگرشکن را برای تخریب منازل مسکونی دیدیم.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    19 4
    آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    23 2
    جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک شب ۲۵۰ بار غزه را بمباران کردند. خلبانان وحشی اسرائیلی مانند حیوان وحشی به جان مردم بی‌دفاع افتاده‌اند.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    31 4
    اسرائیل رسما گفته سلاح اتمی دارد، آژانس کجاست؟ آژانس خیانتکار از همان ابتدا در مورد سلاح اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکرده است و تاکنون سکوت اختیار کرده است.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    22 1
    نسل‌کشی در غزه توسط اسرائیل و آمریکا قابل تحمل نیست. اسرائیل و آمریکا در غره جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان، مردان و کودکان غزه را بمباران و قتل عام می کنند. برخورد دوگانه غربی ها جنایتکار نسبت به مسئله فلسطین مایه رسوایی مدعیان حقوق بشر شد. سکوت قدرت‌های بین المللی در برابر جنایات اسرائیل مایه تاسف است مایه تاسف است که قدرتهای بین‌المللی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند. این روزها حوادث بسیار تلخی در گوشه ای از زمین رخ می دهد که بسیار دردناک و آزادهنده است. امیدواریم هرچه زودتر شاهد فرو ریختن هیمنه رژیم جعلی اسرائیل باشیم. شهادت ۴۸ خبرنگار در حملات اسرائیل به غزه/ بیش از ۱۶۰ کادر درمان در غزه جان باختند.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    23 2
    هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 32 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 32 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    28 1
    آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است. همه در دنیا می دانند که آمریکایی ها جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی نسل‌کشی در نوار غزه هستند. کاخ‌سفید مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در غزه شده است. جو بایدن مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در غزه شده است. نتانیاهو مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در غزه شده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در غزه شده است.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    24 2
    حملات وحشیانه هوایی، زمینی و دریایی رژیم اشغالگر علیه مردم غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است. بیش از ۷۰ درصد ساکنان غزه به خاطر تجاورات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا آواره شده‌اند.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    32 2
    همه در دنیا می دانند که آمریکایی ها جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی نسل‌کشی در نوار غزه هستند. حملات وحشیانه هوایی، زمینی و دریایی رژیم اشغالگر علیه مردم غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. صهیونیست‌ها جنایتکار می‌دانند که توان ادامه جنگ را ندارند رژیم صهیونیستی در حمله زمینی دستاوردی نداشته است.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    12 0
    چرا آمریکا به جنگ در خاورمیانه نیاز دارد؟
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    18 0
    اسرائیل رسما گفته سلاح اتمی دارد، آژانس کجاست؟ آژانس خیانتکار از همان ابتدا در مورد سلاح اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکرده است و تاکنون سکوت اختیار کرده است.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    11 0
    نسل‌کشی در غزه توسط اسرائیل و آمریکا قابل تحمل نیست. اسرائیل و آمریکا در غره جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان، مردان و کودکان غزه را بمباران و قتل عام می کنند. سکوت قدرت‌های بین المللی در برابر جنایات اسرائیل مایه تاسف است مایه تاسف است که قدرتهای بین‌المللی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند. این روزها حوادث بسیار تلخی در گوشه ای از زمین رخ می دهد که بسیار دردناک و آزادهنده است. امیدواریم هرچه زودتر شاهد فرو ریختن هیمنه رژیم جعلی اسرائیل باشیم. شهادت ۴۸ خبرنگار در حملات اسرائیل به غزه/ بیش از ۱۶۰ کادر درمان در غزه جان باختند.
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    13 0
    1 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل فلسطین وجود ندارد. 2 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل غزه وجود ندارد. 3 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل لنبان وجود ندارد. 4 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل سوریه وجود ندارد. 5 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل منطقه خاورمیانه وجود ندارد. 6 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل جهان وجود ندارد.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    27 0
    اسرائیل به همراه آمریکا بیش از 48 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت اشغالگران از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 48 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم نوار غزه انداخته‌اند. اشغالگران از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 28 هزار تن مواد منفجره روی مردم نوار غزه انداخته‌اند که این معادل روزانه بیش از هزار تن مواد منفجره است.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    19 0
    فلسطین مال فلسطینیان است
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    19 0
    یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت جنگی بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    14 0
    حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه منابع خبری گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی میدان نفتی «کونیکو» در استان دیرالزور هدف قرار گرفته شد.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    18 0
    جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت جنگی بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شود. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت جنگی بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شود. یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت جنگی بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 1
    سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶/ تامین انرژی رژیم صهیونیستی توسط جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار و ترکیه جنایتکار خیانتی آشکار به جهان اسلام است.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 1
    بنده از حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه حمایت و استقبال می کنم. که پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه غیرقانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    17 0
    رژیم صهیونیستی در این درگیری با بمباران ساختمان‌های غیرنظامی، مسجد، دانشگاه، کلیسا، بیمارستان و ساختمان‌های مسکونی، همچنین با استفاده از تسلیحات ممنوعه، از جمله بمب‌هایی که در آن فسفر سفید به کار رفته، مرتکب جنایات جنگی متعددی شده است.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    12 0
    مدعیان حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند جنایات امروز رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که همواره مدعیان حقوق بشر از آن‌ها حمایت کرده‌اند. امروز هم حضور نظام سلطه به پرچم‌داری آمریکا را در کنار رژیم اشغالگر قدس می‌بینیم. جنایات این رژیم نامشروع در حالی صورت می‌گیرد که همواره مدعیان حقوق بشر از آن‌ها حمایت کرده‌اند؛ همچنین آمریکای امروز همان آمریکایی است که مردم ویتنام را به خاک و خون کشید، در ژاپن دو بمب اتمی منفجر کرد و هواپیمای مسافری ما را با ۲۹۰ مسافر بر فراز خلیج فارس سرنگون ساخت؛ این یعنی آمریکا هیچ تفاوتی نکرده و تمام مشکلات ما از جانب این کشور است. امروز هم حضور نظام سلطه به پرچم‌داری آمریکا را در کنار رژیم اشغالگر قدس می‌بینیم؛ زیرا بمب‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اسنفاده می‌کند، تسلیحاتی است که از سوی آمریکا در اختیارش قرار گرفته است. ارتش این رژیم پس از عملیات طوفان‌الاقصی اعلام کرد که در غزه عملیات زمینی انجام می‌دهد؛ ولی وقتی در برآوردهای خود متوجه شدند که نمی‌توانند برابر رزمندگان مقاومت پیروز شوند به بمباران مناطق مسکونی روی آوردند.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    14 0
    صحنه درگیری اشغالگران رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در غزه که نشانگر ماهیت آپارتاید این رژیم است، مملو از جنایت‌های غیرقابل‌باور و نگران‌کننده‌ای است که به کشته‌شدن بیش از ۱۰ هزار غیرنظامی که خیل کثیری از آن کودکان بی‌دفاع بوده‌اند، منجر شده است. در این بین با وجود آنکه غیرنظامیان، زنان و کودکان بر اساس تمامی مقررات حقوق بین‌الملل عرفی و قراردادی، دارای بیشترین میزان حمایت بین‌المللی در درگیری‌های مسلحانه هستند؛ اما رژیم اشغالگر با هدایت عمدی حملات خود علیه آنان جنایتی را رقم زد که نمی‌توان به هیچ وجه از آن چشم پوشید. تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی در استفاده از سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف علیه غیرنظامیان، انتقال اجباری جمعیت و بی‌خانمانی فلسطینیان، پاکسازی قومی آنان، محاصره غیرنظامیان، سلب حق حاکمیت مردم غزه بر منابع طبیعی، قطع دسترسی مردم به غذا و دارو، بمباران اماکن غیرنظامی از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، منازل مسکونی، بنا‌های تاریخی و فرهنگی و اعمال کنترل بر اراضی تصرف شده که سرزمین‌های نیاکان مردم فلسطین را تکه‌تکه کرده است.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    12 0
    و به صراحت در قطعنامه‌های مجمع عمومی ملل متحد و آرای دیوان بین‌المللی دادگستری مورد محکومیت جدی قرار گرفته است، مستلزم رسیدگی مستقل در صحن شورای حقوق بشر ملل متحد است که نقش مؤثر گزارش‌های گزارشگران ملل متحد در تبیین ابعاد و زوایای جنایت‌های اخیر، بر همه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی حقیقتی غیرقابل انکار است. شما در مقام گزارشگر ویژه حقوق بشر وفق قطعنامه شماره ۲/۵ شورای حقوق بشر راجع به «کردارنامه مأموران شورای حقوق بشر» در قبال پرداختن به وضعیت ۲ میلیون نفری که در غزه با قحط آب، غذا و برق مواجهند و زنان و کودکانی که اصلی‌ترین قربانیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند، مسئول خواهید بود و موظف به اظهارنظر و توصیف شرایط موجود در هنگام مواجهه با چنین فجایعی، صرف‌نظر از هرگونه سوگیری هستید. بدیهی است اتخاذ مواضع درست و گزارش‌های بی‌طرفانه و عدالتخواهانه حضرتعالی که در تصمیم کمیسیون حقوق بشر ملل متحد طی سند «افزایش تأثیر سازکار‌های کمیسیون حقوق بشر» و مواد (۳) و (۵) کردارنامه مأموران شورای حقوق بشر، به عنوان شرط انتصاب شما در سمت گزارشگر ویژه بیان شده است.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    14 0
    و به صراحت در قطعنامه‌های مجمع عمومی ملل متحد و آرای دیوان بین‌المللی دادگستری مورد محکومیت جدی قرار گرفته است، مستلزم رسیدگی مستقل در صحن شورای حقوق بشر ملل متحد است که نقش مؤثر گزارش‌های گزارشگران ملل متحد در تبیین ابعاد و زوایای جنایت‌های اخیر، بر همه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی حقیقتی غیرقابل انکار است. شما در مقام گزارشگر ویژه حقوق بشر وفق قطعنامه شماره ۲/۵ شورای حقوق بشر راجع به «کردارنامه مأموران شورای حقوق بشر» در قبال پرداختن به وضعیت ۲ میلیون نفری که در غزه با قحط آب، غذا و برق مواجهند و زنان و کودکانی که اصلی‌ترین قربانیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند، مسئول خواهید بود و موظف به اظهارنظر و توصیف شرایط موجود در هنگام مواجهه با چنین فجایعی، صرف‌نظر از هرگونه سوگیری هستید. بدیهی است اتخاذ مواضع درست و گزارش‌های بی‌طرفانه و عدالتخواهانه حضرتعالی که در تصمیم کمیسیون حقوق بشر ملل متحد طی سند «افزایش تأثیر سازکار‌های کمیسیون حقوق بشر» و مواد (۳) و (۵) کردارنامه مأموران شورای حقوق بشر، به عنوان شرط انتصاب شما در سمت گزارشگر ویژه بیان شده است.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    12 0
    اسرائیل جنایتکار به بهانه جنگ با حماس 10 هزار نفر را در غزه کشته است اسرائیل جنایتکار اعلام کرده که حملاتش برای جنگ با حماس است اما چیزی که شاهد آن هستیم کشته شدن 10 هزار نفر در غزه است.
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    13 0
    در این مدت 32 روز اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به بهانه جنگ با حماس بیش از 11 هزار نفر را در غزه کشته است.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 0
    بلینکن و کولونا بر حمایت از اسرائیل تاکید کردند وزرای خارجه آمریکا و فرانسه بار دیگر حمایت خود را از حق اسرائیل برای کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    3 0
    أردوغان فریبکار
  • بهداد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 0
    خودتون را خسته نکنید اسرائیل ایالت پنجاویکم آمریکاست نمی گذارن شکست بخوره. روزانه مهمات از آمریکا واروپا وارد اسرائیل می شود