علیرضا طلیسچی در جریان کنسرت شب گذشته خود (۱۵ آبان) از ضبط و انتشار موزیک‌ویدیوی کنسرتی قطعه «پاقدم» خبر داد.

طلیسچی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا طلیسچی شب گذشته با اجرای قطعه زندگی جونم به روی صحنه سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس رفت و ضمن خوش‌آمدگویی قطعه بعدی خود تو فکر می‌کنی کی‌ای را اجرا کرد.

نفس کی بودی تو، ای داد بر من، دیوونه دوست داشتنی، لیلا، یه دریا نریم، دل به دل، قاف و سختگیر، انتخاب‌های بعدی این خواننده بودند که در کنسرت شب گذشته به اجرا درآمدند. میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه/ مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه … با هم‌صدایی تماشاگران خوانده شد و طلیسچی به سراغ اجرای قطعه به تو چه با همراهی ارکستر رفت.

جزئیاتی تازه درباره قطعه «پاقدم» | طلیسچی مردم را در کنسرت غافلگیر کرد

طلیسچی پیش از اجرای قطعه جدید و محبوب خود با نام پاقدم، مخاطبانش را غافلگیر کرد و گفت: می‌دانستید شما هم‌اکنون درحال شرکت کردن در موزیک‌ویدیوی کنسرتی پاقدم هستید؟ این افتخار را دارم که با حضور این چهره‌های زیبا، موزیک‌ویدیوی این کار را ضبط و می‌خواهم از لحظه‌به‌لحظه صدای شما استفاده کنم.

نکته قابل‌توجه اجرای قطعه تازه منتشر شده طلیسچی، همخوانی حاضران از ابتدای اجرای این اثر بود و پیش از اجرا، تماشاگران ترجیع‌بند کار را یک‌صدا برای طلیسچی خواندند تا نشان دهند چقدر اثر تازه او مورد توجه و استقبال‌شان قرار گرفته است.

با توجه به اعلام ضبط موزیک‌ویدیوی کنسرتی قطعه پاقدم در شب گذشته، باید منتظر انتشار نسخه کنسرتی این قطعه پرطرفدار بود که حسابی این روزها سر و صدا کرده و می‌توان گفت بدون شک در پلی‌لیست بسیاری از مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفته است.

جزئیاتی تازه درباره قطعه «پاقدم» | طلیسچی مردم را در کنسرت غافلگیر کرد

طلیسچی پس از اجرای قطعه پاقدم، با درخواست مخاطبانش بلافاصله به اجرای مجدد این قطعه پرداخت و سپس قطعات آخرش قشنگه و ای دل غافل به اجرا درآمدند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

سیما تیرانداز، علیرضا نیکبخت واحدی و صابر خراسانی از جمله مهمان‌های این کنسرت بودند.

کنسرت علیرضا طلیسچی دوشنبه شب ۱۵ آبان‌سال جاری در سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری نوای سپند برگزار و این کنسرت برای تاریخ ۲۲ آبان ماه نیز تمدید شد که تمامی بلیت‌های آن به فروش رسیده است.

جزئیاتی تازه درباره قطعه «پاقدم» | طلیسچی مردم را در کنسرت غافلگیر کرد

کد خبر 805380
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha