از بخشی از حرف‌های داورزنی اینطور برداشت شد که عطایی بیرون از بدنه فدراسیون به والیبال تحمیل شده است. عطایی در پاسخ به این سؤال که آیا او با حمایت افرادی خارج از فدراسیون سرمربی تیم ملی شد، می‌گوید: «نه اصلا اینطور نبود. هیچ‌وقت از طرف هیچ‌کسی حمایت نشدم.»

عطایی

همشهری آنلاین - محمدرضا داورزنی، همه شکست‌های والیبال در یک سال اخیر را به گردن بهروز عطایی انداخته است اما عطایی می‌گوید همه در این اتفاقات شریک هستند و او به‌تنهایی مقصر نیست.

رئیس فدراسیون والیبال که طی هفته‌های اخیر گفت‌وگوهای متعددی با رسانه‌های ورزشی داشته است، دیروز هم مصاحبه مفصلی با آنتن داشت و صحبت‌هایی مطرح کرد که بیشتر علیه سرمربی سابق تیم ملی والیبال بود. داورزنی که در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون به‌عنوان نامزد اصلی، سعی می‌کند اتفاقات تلخ و باخت‌های تیم ملی را توجیه و اعضای مجمع را برای انتخاب دوباره خودش قانع کند، در آخرین گفت‌وگویش در نقش منتقد تیم ملی و عطایی ظاهر شد. او در طرف مردم و جامعه والیبال ایستاد و گفت که کادر فنی در این ۲ سال از همه ظرفیت‌های والیبال استفاده نکرد، با برنامه‌ریزی‌های غلط، تمرینات، کوچینگ، آنالیز و بدنسازی نامناسب و... باعث شد تیم بازی‌های خوبی به نمایش نگذارد و تیم ملی برای گرفتن سهمیه بازی‌های المپیک پاریس به‌دردسر بیفتد. او همان جملاتی را تکرار کرد که حداقل در یک سال گذشته کارشناسان، منتقدان و حتی افکار عمومی بارها به زبان آورده بودند. او حتی شاکی شد که چرا تیم ملی در لیگ ملت‌ها از ۱۲ بازی ۱۰ بازی‌اش را باخت و مدعی شد که چرا از ۷ بازی انتخابی المپیک در ۵ بازی به پیروزی نرسید؟ این سؤالاتی بود که باید خود او جواب می‌داد. عطایی هرچند حاضر نیست فعلا پاسخ انتقادات داورزنی را بدهد اما در گفت‌وگو با همشهری تقریبا جواب کاملی به او داده است: «فعلا هیچ نظری ندارم. شاید بهتر باشد صبر کنیم تا سرمربی تیم ملی انتخاب شود و همه‌چیز به آرامش برسد، بعد صحبت کنیم. البته نیازی به پاسخ‌دادن نیست و مردم همه‌چیز را می‌دانند. کسانی که به فراخور جایگاهشان خودشان را در موفقیت‌ها سهیم می‌دانستند، در شکست‌ها هم سهیم هستند و نمی‌شود باخت را گردن یکی دو نفر انداخت.»

کد خبر 805181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علیرضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    4 2
    چرا آمریکا به عطایی ویزا نداد.آیا بخاطر روابط با جناح خاصی نبود؟
  • ایرانی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 0
    سرمربی را چه کسی انتخاب میکند ، آیا رئیس فدراسیون نباید جواب ناکامی تیم ملی یک کشور را بدهد.اصلاً رئیس فدراسیون چکاره هست ،چرا فردی برای پستی یا کاری کاندیدا می شود ؟ برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشد چون اگر توانش را نداشته یا ندانسته کاندیدا شده باشد در هر دو صورت به منافع مردم خیانت کرده و از نظر افکار عمومی حتما باید جوابگو باشد
  • محمود IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    3 0
    وقتی که میبینی داری تلاش میکنی ولی تیم نتیجه نمیگیره باید استعفا بدی تا به تیم کمک کنی نه که اینقدر ادامه بدی تا تیم رو به قهقرا ببری و انتقادات زیاد شده تازه میخوای استعفا بدی!! اگه حمایت نمیشدی پس چطور سرمربی شدی؟