یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

گروه شهری: شهردار منطقه 18 تهران با اعلام خبر انتقال برخی صنوف شهر تهران به این منطقه، گفت:

ماه آینده ورزشگاه 10 هزار نفری ساخته شده در این منطقه با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم مداحی، دیروز در یک نشست خبری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری منطقه 18 در سال‌جاری انتقال برخی صنوف از سطح شهر تهران با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به این منطقه است.

وی افزود: با هماهنگی شرکت ساماندهی، پرنده فروش‌های تهران از مولوی و دیگر نقاط شهر به محلی در انتهای آزادگان منتقل می‌شوند.

محل مورد نظر، هم‌اکنون در حال احداث است و ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.مداحی همچنین از طراحی شهرک مصالح ساختمانی در منطقه 18 خبر داد و بیان داشت: این شهرک که هم‌اکنون در حال طراحی است، در ناحیه 6 منطقه 18 احداث می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های لازم، قطعه زمینی در اختیار صنف لاستیک فروش‌ها قرار دادیم تا صنوف این بخش هم به منطقه 18 منتقل شوند.

مداحی همچنین از طراحی شهرک مصالح ساختمانی در منطقه 18 خبر داد و بیان داشت: این شهرک که هم‌اکنون در حال طراحی است، در ناحیه 6 منطقه 18 احداث می‌شود.وی ادامه داد: با هماهنگی‌های لازم، قطعه زمینی در اختیار صنف لاستیک فروش‌ها قرار دادیم تا صنوف این بخش هم به منطقه 18 منتقل شوند. ضمن اینکه طراحی احداث بزرگ‌ترین نمایشگاه اتومبیل شهر تهران هم در خیابان شهید حسینی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 60 میلیارد تومان کار عمرانی در سطح منطقه 18 انجام شده، تصریح کرد: با احتساب تملک‌هایی که انجام می‌شود در سال‌جاری این رقم به 100 میلیارد تومان خواهد رسید.

مداحی در ادامه اذعان داشت: عملیات احداث استادیوم ورزشی 10 هزار نفری در منطقه 18 به اتمام رسیده و در ماه آینده با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

در تلاش هستیم تا در اطراف این استادیوم محل موتورسواری و دوچرخه سواری هم ایجاد کنیم.

وی همچنین از احداث مسجد بزرگ امام رضا(ع) در بزرگراه آیت‌الله سعیدی خبر داد و افزود: این مسجد که یکی از بزرگ‌ترین مساجد شهر تهران است در خرداد ماه سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد.

مداحی با اشاره به محرومیت منطقه 18 در حوزه ورزش و همچنین قهرمانی کشتی گیران این منطقه در مسابقات مختلف، گفت: کلنگ احداث خانه کشتی برادران شهید دستجردی در فضایی بالغ بر 4 هزار متر مربع را بر زمین زدیم و عملیات احداث آن ادامه دارد.

کد خبر 80505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز