وزیر امور خارجه گفت: اظهارات وزیر رژیم اسراییل به استفاده از بمب‌اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است.

امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تهدید وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده از بمب اتم عیه مردم غزه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اظهارات وزیر رژیم اسراییل به استفاده از بمب‌اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است.

وی گفت: شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌ اتمی باید برای خلع سلاح اتمی این رژیم وحشی و آپارتاید فوری و بدون وقفه اقدام کنند. فردا دیر است. مسئولیت کامل این نسل کشی با کاخ سفید است.

نتانیاهو باز هم تسلیم بن گویر شد ؛ برخلاف صدور تعلیق، وزیر..

واکنش صهیونیست‌ها به وزیری که خواهان انداختن بمب اتم روی...

به گزارش ایرنا، آمیخا الیاهو وزیر کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استفاده از بمب اتمی علیه نوار غزه را به عنوان گزینه روی میز اسرائیل پیشنهاد و با اجازه ورود هرگونه کمک بشردوستانه به این منطقه مخالفت کرده بود.

او همچنین از ادامه شهرک سازی دفاع کرده بود و گفته بود که هرکس پرچم فلسطین یا حماس را برافراشته باید از روی زمین محو شود.

رسانه های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی اظهارات جنجالی اخیر آمیخا الیاهو، وزیر کابینه خود، جلسات کابینه را بدون اطلاع بعدی لغو کرد.

در پی تشدید انتقادات علیه وی، الیاهو مجبور به عقب نشینی از اظهارات خود شد.

وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت مردم فلسطین چه خواهد شد، گفت: آنها می توانند به ایرلند یا صحراها بروند؛ هیولاهای غزه باید خودشان راه حلی پیدا کنند! شمال نوار غزه نباید وجود داشته باشد. و هرکس پرچم فلسطین یا حماس را به اهتزاز درآورد، باید از روی زمین محو شود!

کد خبر 804979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 58
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 131
  • بابائی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    82 15
    و این در حالی است که آژانس بین‌المللی انرژی‌ اتمی خیانتکار تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی بوده است و ایران هم از سال 1392 تاکنون در مذاکره در مورد بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی کوتاهی کرده است و هم تاکنون سکوت کرده است چرا؟
    • بابائی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      24 16
      البته همه شون طبل تو خالی هستن کارشون تمومه من خودم میرم یه سره کارشونو تموم میکنم نگران نباشید
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      15 84
      اونموقع که پوتین و معاونش مدودف از صبح ده بار کل دنیا رو با بمب اتم تهدید میکنن هیچی نیست! اسرائیل هم وقتی میبینی روسیه‌ای گه هیچ حامی و شریک درستی نداره همچین ادعایی میکنه! خب اینا هم به خودشون اجازه همچین گستاخی ای رو میدن
    • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      47 11
      احسنت ،روحانی چی ها ظریف مسلک ها فقط میرن امتیاز به طرف مقابل میدن ،و در قبالش هم هیچ چیزی دریافت نکردن
  • بابائی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    75 21
    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی روحانی، ظریف و عراقچی بوده است. آمریکا و هم کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در مورد سلاح هسته ای را ندارند.
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      15 60
      ساکت شو ... ... معلومه که کاسب تحریمی
  • بابائی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    59 13
    و این در حالی است که ایران از سال 1392 تاکنون هزاران بار با آمریکا و کشورهای اروپایی و... مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است ولی متأسفانه هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و هم در مورد تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل نکرده است چرا؟
  • بابائی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    51 12
    صهیونیست ها از 15 مهرماه تاکنون با حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای غربی و هم عربی در جنگ نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ضد علیه مردم غزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    54 11
    و این در حالی است که مدیر کل بی ادب آژانس بین‌المللی انرژی‌ اتمی به همراه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها در فلسطین اشغالی ایران را در مورد برنامه هسته ای و برجام و... متهم کرده است.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    52 15
    و این در حالی است که ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا در این مدت 31 روز از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا علیه زنان، مردان و کودکان غزه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه محکوم است هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 31 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 31 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند. رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا در حملات به غزه از بمب‌های ممنوعه استفاده کرد.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    55 9
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد سکوت جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا مایه شرمساری است.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    50 11
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند. یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند چرا مدعیان حقوق بشر جنایت های اسرائیل و متحدانش را در غزه نمی‌بینند؟ تصویب طرح جدید آمریکا جنایتکار علیه ایران در مجلس نمایندگان | دخالت و مداخله در امور ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کشور و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس ایران بوده است. کمک 425 میلیون دلاری جدید آمریکا به اوکراین تجاوز به روسیه است و هم آمریکا، غرب و ناتو از اسفندماه سال 1400 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند. تصویب طرح جدید آمریکا علیه ایران در مجلس نمایندگان | ولی باز هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    65 10
    شورای امنیت برای خلع سلاح اتمی رژیم صهیونیستی فورا اقدام کند/ و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در فلسطین اشغالی بوده است. باینکه همه می دانند سازمان های بین المللی عامل اصلی جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    55 10
    اولین تاثیر سخنرانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در روز جمعه این بود که ساعتی بعد از این سخنرانی‌، سخنگوی کاخ سفید بلافاصله تصریح کرد آمریکا تمایلی به گسترش جنگ غزه به لبنان ندارد.‌ بعد هم اضافه کرد ما نمی‌خواهیم شاهد گسترش درگیری‌ها به لبنان باشیم. این که به اعتراف رسانه‌های رژیم صهیونیستی تمام صهیونیست‌ها پای سخنان سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان نشستند، خودش یک پیروزی مهم برای مقاومت به شمار می‌رود.حتی سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم که همزمان با سخنرانی سید‌حسن نصرالله برگزار شد، نتوانست این پیروزی را کمرنگ کند.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    57 10
    آمریکا به همراه کشورهای اروپایی و هم سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین اشغالی بوده است.
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    63 11
    مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های آمریکا و مزدورانشان را فراموش نمی کنند
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    61 10
    همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    60 11
    آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند. مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است. ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    56 8
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    63 8
    متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    55 5
    دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم. گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است. ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند. چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    53 14
    ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد. امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد. امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    54 9
    نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است. سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد. اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است. اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    47 7
    مریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    54 8
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    58 7
    هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگیرند.
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    55 7
    شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است. جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است. ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    53 8
    وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    47 6
    در پاسخ به دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    43 8
    ادعای تل‌آویو: جبهه بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران تشکیل خواهیم داد/ و باز هم تاآویو هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    50 8
    اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
  • اعتراض IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    52 6
    دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    44 7
    اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد/ اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    42 9
    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    58 8
    جنایات اسرائیل و آمریکا علیه مردم غزه در تاریخ بی سابقه است. اسرائیل و آمریکا کلید مسابقه تولید تسلیحات هسته ای در خاورمیانه را زدند. تهدید اتمی اسرائیل علیه غزه، تهدید کل بشریت است.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    48 13
    غرب در حال کشاندن خاورمیانه به جنگی بزرگ است. که دولت‌های غربی با اقدامات خود در کشورهایی مانند عراق، سوریه و فلسطین اشغالی، کل منطقه را در آستانه وقوع جنگی عظیم قرار داده‌اند. آمریکایی‌ها جنایتکار توان نابودی حماس را ندارند.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    44 6
    غرب می‌داند که رژیم کودک کش صهیونیستی نمی‌تواند پیروز شود. غرب در حال کشاندن خاورمیانه به جنگی بزرگ است که دولت‌های غربی با اقدامات خود در کشورهایی مانند عراق، سوریه و فلسطین اشغالی، کل منطقه را در آستانه وقوع جنگی عظیم قرار داده‌اند. جهان از اشغالگری آمریکایی‌ها به ستوه آمده است نیروهای تروریست آمریکایی در عراق، لیبی، سوریه، یمن، فلسطین، غزه و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    49 5
    شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌ اتمی به همراه آمریکا و کشورهای اروپایی تاکنون از بمب اتمی رژیم کودک کش صهیونیستی دفاع، حمایت و استقبال کردند و هنوز هم دفاع و حمایت و استقبال می کنند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    46 8
    صهینونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی در فلسطین جنایت می کنند و آدم می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    44 4
    استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران اروپایی در جنگ غزه/ اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بیش از 50 مدرسه آنروا را بمباران کرده است
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    39 7
    رژیم اشغالگر دیگر نمی‌تواند کمر خود را راست کند/ آغازی بر پایان صهیونیست‌ها/ عملیات «طوفان الاقصی» آغازی بر پایان این رژیم اشغالگر است. موج دوباره حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به نوار غزه + فیلم مدعیان امنیت جهان، هزاران زندگی را در غزه نابود کردند.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    43 5
    دولت آمریکا عملا بخشی از جنگ غزه است جنگ غزه توسط امریکا مدیریت می‌شود.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    45 6
    به آمریکا بگویید لازم نیست شما برای آتش‌بس انساندوستانه در غزه تلاش کنید فقط زحمت بکشید در سازمان ملل قطعنامه های آتش بس و توقف کشتار را وتو نکنید بقیه اش خود به خود انجام میشود.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    48 10
    تجاوزگری‌های اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از همه قوانین بین‌المللی عبور کرده است.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    50 11
    شمار شهدای غزه از مرز 10 هزار نفر گذشت تجاوزگری‌های اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از همه قوانین بین‌المللی عبور کرده است.
    • US ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      4 42
      اگه حماس بفکر مردم فلسطین بود،هیچ‌وقت حمله نمی‌کرد! بخاطر منافع سیاسی و به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی، مردم غزه رو نابود کرد
  • امین عبدالحمید TR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    53 17
    اسرائیل به لطف حمایت هایی که از آمریکا دریافت می کند، در غزه نسل کشی می کند. آمریکا تمام تسلیحات مورد نیاز اسرائیل را فرستاده و می فرستد، اما با وجود این، خود را طرف جنگ نمی داند. بنابراین ترکیه و ایران باید انواع تسلیحات را برای مقاومت فلسطین بفرستند و به غزه بفرستند. جبهه لبنان نیز بسیار مهم است و مانند غزه در محاصره نیست، ترکیه باید سلاح های پیشرفته به لبنان بفرستد. اگر جبهه ای در لبنان باز شود، کشتار غزه پایان می یابد و اسراییل شکست سنگینی را در لبنان متحمل می شود. اگر ترکیه و ایران از مقاومت لبنان حمایت کنند
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    45 7
    محکوم کردن جنایات اسرائیل کافی نیست، باید موضع عملی و بازدارنده گرفت
  • US ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 58
    اگر دولتی واقعا قصد استفاده ار بمب اتم و یا موشک باران کشوری را داشته باشدبی سروصدا اینکار هارا انجام میدهد نه با تبلیغات
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    روحانی باید می‌گفت ، حداقل پنج یادگار برای دولت دکتر رئیسی به یادگار گذاشتم: بورس قرمز، خزانه خالی، گلابی گندیده برجام، تلفات کرونایی، بدهی دهشتناک به بانک مرکزی و فتوحات دیگری که حالا بماند!
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    در این روزها شایسته است یک بار دیگر به بخشی از پیام امام راحل(ره) در مورد محو و خشکاندن ریشه درخت خبیث صهیونیسم توجه کنیم : ما درصدد «خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم»... در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این... پایه استوار گردیده‌اند نابود کنیم؛ و نظام اسلام رسول‌الله- صلی‌الله علیه و آله و سلم- را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... (صحیفه امام/ج۲۰/123 ) همه مسلمانان جهان و آزادگان، حامی و مدافع مقاومت مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین بالاخص مردم مقاوم و پایدار غزه هستند و حمایت خود را به صورت مستمر و همه روزه تا حصول نتیجه ادامه خواهند داد و دست از حمایت خود نخواهند کشید. قبله اول مسلمین ما را صدا می‌کند، تنها راه رهایی مقاومت است و مقاومت. هرچه در این جنگ جلو می‌رویم آن چیزی که در حال آب شدن است اعتبار مصنوعی و اقتدار رژیم صهیونیستی است. اسرائیل بدون آنکه بتواند در صحنه جنگ غزه اقدام مثبتی انجام بدهد با جنایت‌های خود به هیتلر جدید در افکار عمومی تبدیل شده است.
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    کسی که تهدید می‌کند ولی عمل نمی‌کند اردوغان است. کسی که تهدید می‌کرد و بدون فکر و با غرور همراه با حماقت کاری را انجام می‌داد صدام بود. اما کسی که دشمن را تحقیر می‌کند ولی هرگز دشمن سر درنمی‌آورد که برنامه بعدی او چیست سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله است. وقتی همه فکر می‌کنند الان دست او روی ماشه است خویشتنداری نشان می‌دهد. وقتی هم که در اوج آرامش و خویشتنداری است هوشمندانه شلیک می‌کند. او کارشناسان زبده موساد و وزارت دفاع اسرائیل را گیج و کلافه کرده است. یکی از اهداف آمریکا و اسرائیل نابودی حماس بوده و هست. اما سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود دقیقا در مقابل آن تاکیدکرد که هدف ما پیروزی حماس است. یعنی اینکه تحت هیچ شرایطی مقاومت حماس نباید بشکند.
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    هوشمندترین رهبران جهان‌، کارآمدترین راهبرد‌، قوی‌ترین فرماندهان کسانی هستند که بدون جنگ به اهداف خود برسند. سید حسن نصرالله تاکنون نشان داده استاد عملیات روانی است که خیلی خوب صهیونیست‌ها را می‌شناسد. تهدید می‌کند، دشمن را در ابهام نگه می‌دارد و اهداف خود را بدون جنگ به‌دست می‌آورد. اساتید دانشگاه‌های نظامی جهان باید بیایند در مکتب این سید آموزش ببینند. قتل عام‌هایی که از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود بیانگر شرایط بحرانی اشغالگران و نیروهای زمینی آنهاست که در میدان نبرد یعنی در نوار غزه ضرباتی متوالی از سوی مقاومت متحمل می‌شوند. صدام هم در جنگ تحمیلی وقتی در خط مقدم در مقابله با رزمندگان ایران عاجز می‌شد دیوانه‌وار اقدام به بمباران مردم در شهرها می‌کرد. ادامه جنگ مقاومت فلسطین با صهیونیست‌، غافلگیری‌های تلخ‌تر و تکان‌دهنده‌تری برای اسرائیل در پی خواهد داشت. چرا که نه مقاومت در غزه و نه حزب‌الله و انصار‌الله و دیگر محور‌های جبهه مقاومت در منطقه، هنوز به شکل همه‌جانبه وارد میدان نشده و برگه‌های ناشناخته خود را رو نکرده‌اند.
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    گاهی سؤال می‌شود اگر جنگِ غزه گسترش پیدا کند اسرائیل برنده جنگ خواهد بود یا بازنده؟ در جواب عرض می‌کنم صحنه میدان و گسترش جبهه مقاومت نشان می‌دهد دیگر نمی‌شود از برنده یا بازنده بودنِ اسرائیل صحبت کرد. چون در آینده نه چندان دور ، چیزی از آن باقی نخواهد ماند. رزمندگان یمن مظلوم بعد از سال‌‌ها جنگ، به قدرتی رسیده‌اند که در دفاع از فلسطین مظلوم موشک به طرف اسرائیل ظالم می‌زنند. ولی پدافند عربستان و امارات این موشک‌ها را ساقط می‌کنند . این حوادث نشان می‌دهد حکومت‌های عربی نه‌تنها دغدغه فلسطین ندارند. بلکه ضربه‌گیر اسرائیل شده‌اند. می‌خواهم عرض بکنم مصداق امروزی عبارت‌های شایعت و بایعت و تابعت در زیارت عاشورا همین چند دولت خائن عربی هستند که در موردشان باید گفت اللهم العنهم جمیعا. وقتی کارگردان مشهور آمریکایی هم از پایان اسـرائیل خبر داده یعنی این که جنایات اسـرائیل بر همگان آشکار شده است و همه از آن متنفرند.
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    از دسـت جنایات اسـرائیل صدای یهودیان در آمریکا هم بلند شده و تجمعات اعتراضی بسیاری برپا کرده‌اند. طبیعی است که چنین نظام ظالمانه‌ای با تداوم ظلم باقی نمی‌ماند و قطعا رفتنی است. اصلاح‌طلبان نشستی با عنوان فلسطین در سیره نظری و عملی امام خمینی برگزار کرده‌اند! کاش در این نشست فقط به این دو سؤال پاسخ می‌دادند؛ نسبت امام خمینی با شعار اسرائیلی «نه غزه نه لبنان» چه بود و چرا در برابر آن روزه سکوت گرفتید؟ و نسبت امام خمینی با تلاش برای خلع سلاح حزب‌الله و حماس در نامه سال 2003 دولت خاتمی به آمریکا از طریق سفارت سوییس چه بود؟ روحانی باید می‌گفت ، حداقل پنج یادگار برای دولت دکتر رئیسی به یادگار گذاشتم: بورس قرمز، خزانه خالی، گلابی گندیده برجام، تلفات کرونایی، بدهی دهشتناک به بانک مرکزی و فتوحات دیگری که حالا بماند! شبکه افق از افراد بدنام و بدسابقه و محکومین امنیتی در برنامه به افق فلسطین دعوت می‌کند که هیچ ضرورتی ندارد .چون اصولا این افراد سال هاست نشان داده‌اند دغدغه‌ای در این زمینه ندارند.
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    بازخوانی نامۀ ذلت‌بار محمد خاتمی در سال ۲۰۰۳ میلادی به رئیس‌جمهور وقت آمریکا، نشان می‌دهد که برخلاف ادعای اصلاح‌طلبان، خاتمی هیچ صلاحیتی برای اظهارنظر در مسائل مربوط به فلسطین ندارد، چرا که در سابقۀ او «فلسطین‌فروشی» نیز دیده می‌شود.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    بنظر میرسد تهدید رژیم صهیونیستی به بمب اتم، وقت آن رسیده که مکان‌های تولید وانبار شیمیایی وهسته ای را موشک باران کنند تا خودشان از داشتن چنین وسیله کشتار جمعی وحشت کنند نه اینکه منتظر زمان بکار گیره آن باشند!!!
  • حزب الله سعید IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    یک مشت یاغی و حیوان صفت در خاور میانه به نام اسرائیل آشغال پست مانده ایران باید اتمی بشود این حق یک کشور میباشد در مقابل حیوان صفتان همچون اسرائیل و دیگر طویله های آمریکا پاینده باد جمهوری اسلامی ایران 🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷