مدیر سامانه جانبازان و معلولان با اعلام این خبر که امکان پذیرش مشترکان جدید فراهم شده است، به توضیح آخرین وضعیت ناوگان این سامانه پرداخت.

سامانه جانبازان و معلولان

به گزارش همشهری آنلاین، مقصود عیوض زاده با اشاره به اقدامات فنی انجام شده در سامانه، گفت: با توجه به اقدامات فنی انجام شده، تعداد ون فعال سامانه به ۶۳ دستگاه رسید و این سامانه دارای ۸۱ دستگاه ون مناسب سازی شده است.اقدامات فنی برای اورهال مابقی ون‌ها را انجام می‌دهیم و بر اساس تعهدهای شرکت پیمانکار تا پایان آبان تمامی این ون‌ها به چرخه خدمات رسانی اضافه خواهند شد.

او با اشاره به اینکه با افزایش ناوگان ظرفیت خدمات دهی هم افزایش خواهد یافت، افزود: ابتدای سال ۴ هزار مشترک از خدمات این سامانه استفاده می کردند که با برنامه ریزی انجام شده این ظرفیت را به ۴۸۰۰ مشترک افزایش دادیم. این نوید را بدهم که امکان ارائه خدمات به مشترکین جدید نیز در صورت داشتن شرایط لازم وجود دارد.

عیوض زاده با بیان اینکه بیشترین خدمات این مجموعه حمل و نقلی برای موضوعات درمانی، آموزشی و اشتغال است، افزود: ضمن ارائه خدمات به معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مختلفی در سطح شهر تهران از خدمات سامانه استفاده می‌کنند.

جانبازان و معلولان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی۶۳۰۵ درخواست خودشان را برای دریافت خدمات ارائه و از همین طریق پیگیری کنند. سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد اتوبوسرانی در سال۱۳۹۱ به واسطه قانون حمایت از معلولان راه اندازی شد و اکنون با ۹۱ دستگاه ون، اتوبوس و مینی بوس فعال در حال خدمات رسانی به ۴۸۰۰ مشترک گرامی است.

کد خبر 804761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha