مهاجم تیم فوتبال ملوان معتقد است بازیکنان این تیم با درخشش در چند هفته اخیر نباید مغرور شود اما تلاش می‌کنند تا بتوانند بهترین نتیجه تاریخ ملوان در لیگ برتر را رقم بزنند.

مسعود زائر کاظمینی

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش - «مسعود زائر کاظمینی»، مهاجم تیم فوتبال ملوان در ابتدای فصل با زدن ۳گل در جمع برترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفت اما در ادامه مشکلات پیش روی ستاره ملوان مانع روند گلزنی این بازیکن شد.

مهاجم ۲۵ساله ملوان در گفت‌وگو با همشهری از تلاش کادر فنی و بازیکنان ملوان برای به دست آمدن نتایج درخشان این تیم صحبت کرده است.

*بعد از نمایش درخشان مقابل پرسپولیس، سپاهان را هم در اصفهان بردید و کار بزرگی انجام دادید. بازی چطور بود؟

بازی مقابل سپاهان یک بازی بسیار سنگین بود و از قبل به حساسیت این بازی واقف بودیم. تاکتیکی که کادر فنی در این بازی خواسته بود را اجرا کردیم و ۳ امتیاز بازی را گرفتیم هرچند که در بعضی از صحنه‌ها تمرکز کافی را نداشتیم وگرنه به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

*این عدم تمرکز در بازی با پرسپولیس کاملا مشهود بود.

بله در بازی مقابل پرسپولیس هم می‌توانستیم برنده باشیم اما گرفتن یک امتیاز هم از تیم بزرگ پرسپولیس خیلی با ارزش است.

*به نظر می‌رسد در گلزنی طلسم شده‌ای؟

هفته هفتم مقابل نساجی محروم بودم و در ادامه هم که به‌خاطر مصدومیت از تمرینات دور ماندم به همین دلیل مقابل پرسپولیس و سپاهان دقایق کمتری بازی کردم اما کم کم برگشتم و شرایطم دوباره بهتر شده است. تمام سعی خودم را می‌کنم که گل بزنم اما شاید بدشانسم و یا طلسم شدم. به هر حال رقابت در خط حمله زیاد است و برعکس سال گذشته که ملوان خیلی مهاجم نداشت امسال بازیکنان زیادی دراین پست دارد که هر کدام واقعا عالی هستند و البته هماهنگی خوبی بین مهاجمان تیم ما برقرار است.

*خط دفاع ملوان عملکرد درخشانی داشته و خط حمله این تیم هم تا اینجای فصل یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ برتر بوده است. باتوجه به روحیات دفاعی آقای تارتار عملکرد مهاجمان ملوان هم خیلی خوب بوده است؟

برای آقای تارتار اول گل نخوردن مهم است و خیلی روی کارهای دفاعی برنامه دارند و ما مهاجمین هم با مربی تیم ۳ جلسه در هفته تمرین اختصاصی داریم و زحمت و تلاش مستمر کادر فنی ملوان باعث شد که نسبت به ابتدای فصل هماهنگ‌تر شویم.

*بازی بعدی ملوان با تیم قعرنشین استقلال خوزستان است. باتوجه به روند اخیر تیم ملوان و شرایط میزبانی چه پیش‌بینی از این بازی داری با اشاره به اینکه در صورت پیروزی به صدر جدول نزدیک می‌شوید.

فوتبال هیچ موقع قابل پیش‌بینی نیست و البته این را هم بگویم که بازی با تیم‌هایی پایین جدول مثل استقلال خوزستان به مراتب سخت‌تر از بازی مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال است.

*چرا؟

به این دلیل که امسال کیفیت لیگ نسبت به سال‌های گذشته خیلی بالاتر رفته و در صحبتی که با بازیکنان داریم همه این موضوع را تایید می‌کنند و تمام تیم‌های لیگ انصافا قوی هستند. حتی همین استقلال خوزستان در هفته‌های ابتدایی مقابل استقلال در آزادی عالی بازی کرد بنابراین حریف سرسختی در پیش رو داریم.

شاید در گلزنی طلسم شدم | با استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی کردیم و این تیم شانس اصلی قهرمانی است

*هدف شخصی مسعد زائر کاظمینی در این فصل چیست؟

موفقیت تیمی برای من در وهله اول مهم‌تر از موفقیت فردی است و در ادامه نیم‌نگاهی به آقای گل دارم.

*باتوجه به روند رو به جلوی ملوان. چه جایگاهی را برای این تیم در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

هرگز نباید با این پیروزی‌ها مغرور شویم ولی بالاخره در یک مسیری قرار گرفته‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به همراه کادر فنی و بازیکنان بهترین نتیجه تاریخ تیم ملوان در این فصل را رقم بزنیم و فکر کنم در پایان فصل جزو ۶ تیم اول جدول باشیم.

*چه تیمی را شانس اصلی قهرمانی می‌بینی؟

با ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی کردیم و من پرسپولیس را تیم گردن کلفت‌ترو کامل‌تری نسبت به سایر تیم‌ها دیدم به این دلیل که بازیکنانش سال‌ها کنار هم بازی کردند وهرچند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی فکر کنم شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر است.

*از کجا به ملوان آمدی و چه تصمیمی برای آینده داری؟

از شهرخودرو به ملوان آمدم و قرار ۲ساله دارم که امسال تمام می‌شود اما از انتخاب ملوان خیلی خوشحالم و بهترین انتخاب را داشتم.

کد خبر 804683
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    آنقدر نامردی که حاضر نیستی تیمی که ازش خوردی بگی مدعی قهرمانیه
  • اصغر IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    هوا ورت نداره سپاهان امد رو چوب به امید خدا
  • سیاوش IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    باشه نيم فصل برو پرسپولیس یایا میپذیردت البته ازطریق ارکا ایرانیان بعداز پرداخت حق وحساب یایا
  • M....g IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    3 4
    شمانظرهم ندی پیروزی وقهرمان میکنن😂😂😂