وزیر میراث رژیم صهیونیستی در یک برنامه تلویزیونی، با وجود ۲۴۱ اسیر اسرائیلی در غزه گفت، انداختن بمب اتم در غزه یکی از راهکارهاست.

عمیخای الیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، «عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی (عضو حزب عوتسما یهودیت) دومین مسئول در این رژیم است که در روزهای اخیر خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده اند.

الیاهو صبح امروز یکشنبه با حضور در برنامه تلویزیونی «کول براما» گفت، «ارتش اسرائیل ضربات قدرتمندی به حماس میزند. اما این صددرصد همان شیوه‌ای است که من میخواهم؟ خیر. شاید ۶۰ درصدش باشد».

به گزارش «یدیعوت آحارونوت»، الیاهو در پاسخ مجری که پرسید، چه چیزی انتظار دارید آیا انتظار بمب اتم دارید، با بیان اینکه «در غزه کسی نداریم که دخیل نباشد»، گفت: این هم یکی از راه‌هاست. راه دیگر مطمئن شدن از چیزی است که برای ما مهم است. آنها از مرگ نمی ترسند پس این کاری نمی کند برای آنها. باید بفهمیم چه چیزی آنها (مردم غزه) را می شکند... ما با اخلاق من‌درآوردی، بازدارندگی ارتش دفاعی اسرائیل را شکسته‌ایم».

وقتی مجری برنامه اشاره کرد که ۲۴۱ اسرائیلی در نوار غزه در اسارت هستند، این وزیر گفت: بالاخره جنگ تاوان هم دارد.

این وزیر صهیونیست با اشاره به مردم غزه افزود: ما به نازی‌ها کمکهای بشردوستانه نمی دهیم. در غزه چیزی به نام اینکه کسی دخیل نیست نداریم.

صحبت این وزیر به قدری شاذ است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم هم آن را برنتافت و بالافاصله با واکنش نشان دادن گفت، صحبت‌های این وزیر کابینه جدا از واقعیت است.

نتانیاهو مدعی شد که ارتش اسرائیل طبق قوانین بین‌المللی عمل میکند و افزود: صحبت وزیر عمیخای الیاهو کاملا با واقعیت بیگانه است. اسرائیل و ارتش اسرائیل بالاترین سطح استانداردهای حقوق بین الملل را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به افراد غیردرگیر رعایت میکنند و ما تا پیروزی این کار را انجام خواهیم داد.

طبق گزارشهای خبری، مجموع بمبهایی که رژیم صهیونیستی طی چهار هفته روی غزه ریخته به اندازه قدرت دو بمب اتمی است که آمریکا در جنگ جهانی دوم روی شهرهای ژاپن ریخته است. تاکنون نزدیک به ده هزار نفر از مردم بی دفاع غزه زیر بمباران کشته شده اند که بیش از یک سوم آن فقط کودک هستند. حدود ۲۷ هزار نفر هم تاکنون مجروح شده اند. این رژیم ضمن حملات نامتناسب و حمله به غیرنظامیان، از سلاح‌های ممنوعه مثل بمبهای فسفری هم استفاده کرده است.

پیشتر موشه ویگلین عضو سابق پارلمان رژیم موقت نیز خواستار استفاده از بمب اتم علیه غزه شده بود. او با عنوان کردن «انتقام خشن» در توییتی نوشته بود: موشک اریخا! موشک اریخا. هشدار راهبردی. قبل از فکر کردن به وارد کردن نیروها[ی زمینی به غزه]. سلاح روز قیامت. این نظر من است.

موشک اریخا، موشکی قاره پیماست که قابلیت حمل کلاهک اتمی دارد و برد آن حدود ۶۵۰۰ کیلومتر است.

کد خبر 804655
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    31 15
    يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ لعنت بر این جنایتکار که دست تمام جنایتکار را در طول تاریخ از پشت بست به خاطر این همه ظلم و ستمی که به مردم مظلوم کرده است حتی به کودکان بی دفاع و بیمارستان هم رحم نکرد این منحوس ....
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      18 9
      وزیر میراث؟ میراث اسرائیل جز جنایت و توحش مگه چیزی هم بوده؟
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    34 24
    يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، مدعیان حقوق بشر و هم سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    24 25
    تاریخ ثابت کرده رژیم صهیونیستی و آمریکا به اردوگاه آوارگان هم رحم نمی‌کنند
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    30 28
    آمریکا جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در کنار رژیم کودک کش صهیونیستی است. آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در کنار همه گروه های تروریستی است. آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در کنار تروریسم است. آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در کنار القاعده است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در کنار داعش است.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    26 24
    جهان از اشغالگری آمریکایی‌ها به ستوه آمده است نیروهای تروریست آمریکایی در عراق، لیبی، سوریه، یمن، فلسطین، غزه و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    29 28
    صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار طی یک ماه به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند ولی فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه را بمباران و قتل عام کردن و هنوز هم بمباران و قتل عام می کنند.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    28 23
    تظاهرات آمریکایی‌ها در حمایت غزه مقابل کاخ سفید + فیلم
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    20 27
    حمله پهپادی موساد به ایران خنثی شد/دستگیری ماموران موساد با کمک طالبان
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    21 27
    بلینکن درآنکارا چه غلطی می کند؟
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      الان طالبان چیه؟؟دوست یادشمن؟
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    25 28
    و این در حالی است که ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا در این مدت 30 روز از انواع سلاح های ممهوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا علیه زنان، مردان و کودکان غزه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    24 25
    کتائب القسام 3 تانک ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کرد شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین 3 تانک ارتش رژیم صهیونیستی را که در تلاش برای نفوذ به بخش‌های مختلفی از نوار غزه بودند، منهدم کردند.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    24 20
    کشتار بیش از ۴ هزار کودک و ۳ هزار زن در غزه جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود/ ولی متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتار بیش از ۴ هزار کودک و ۳ هزار زن در غزه جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود/ ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • هادی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    24 21
    مرگ بر رژیم کودک کش
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    25 22
    حزب‌الله یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد مقاومت اسلامی لبنان یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را که در حال جاسوسی در حریم لبنان بود، سرنگون کرد.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    25 27
    شمار شهدای غزه به ۹۵۰۰ نفر رسید نابودی اسرائیل به نفع همه کشورهای منطقه و جهان است.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      12 1
      چندروزدیرخبرمی دی بروبازپخش شبکه خبرامروزیکشنبه ۱۴ابان ساعت ۲۰:۴۰دقیقه به بعدروتوتلوبیون تواینترنت نگاه کن گزارشگراعلام کردبیش از۱۲هزارنفرجان خودروازدست داده اند۹۰۰۰نفربرای یک هفته پیش بود
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    25 23
    يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ قاتلان صهیونیستی دست به هر جرم و جنایتی می زنید که به اهداف نامشروع خود برسید این هم ظلم بدون پاسخ نخواهد ماند که این گونه کودکان بی دفاع را به خاک و خون کشیدین آه این مظلومان دامن این رژیم غاصب صهیونیستی را خواهد گرفت
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    25 23
    آمریکا صحنه‌گردان نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه است
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      اگه بمب اتم بیاد روی کار جنگ جهانی سوم شروع میشه خدا به داد کره ی زمین برسه سه سوته پودر میشه ......
  • ایران IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    4 22
    آدم میخواد این نژاد پرست ها رو از وسط دو نیم کنه ذاتا حقه باز هستند. ببین چقدر دم درآورده از بالا به پایین نگاه می کنه. اگه کوروش میدونست اینا چه ... سوخته ای هستند نسلوشونو منقرض می کرد چی حیف که اینا مثل روبا مکارند به وقت شکار شدن دم تکون میدن سرشونو پایین میندازند و به وقت شکار کردنند از کفتار هم بدترند.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    5 14
    روزی که عرصه به اسرائیل تنگ شد از بمب اتم هم استفاده می کند آن هم به‌دستور امریکا
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      اتم دوس داری قشنگم
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 0
    ای کاش هیتلر میئله یهود را تمام کرده بود.البته صهیونیسم.به هر حال برای هر واکنشی ما اماده هستیم
  • یوسف فرخ IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 0
    مرگ بر اسرائیل غاصب و اشغالگر و وحشی و کودک کش . سلام و درود فراوان و بی‌پایان خداوند بر حزب‌الله و مقاومت. امید نابودی آمریکا و اسرائیل و همه ظالمان وظهور منجی عالم بشریت مهدی صاحب زمان علیه السلام و رفتن همه مردم دنیا زیر پرچم او.انشاءالله
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    الیاهوری جنایت پیشه باید توسط ایرانی ها از صفحه روزگار حذف شود.