رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمع آوری مبلغ ۶۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی از سوی مردم ایران برای مردم فلسطین خبر داد.

وحید سلیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شفقنا، وحید سلیمی در این‌باره گفت: پویش بشردوستی که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است، همچنان کانون توجه و مورد اقبال و استقبال عموم هموطنان است. به طوریکه از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه، افزون بر ۶۱۲ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله‌ دریایی کمک های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز با همکاری اجرایی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از مبدا بندر شهید رجایی ارسال شده است و محموله‌های دیگر در این بندر درحال بارگیری است.

رئیس سازمان داوطلبان یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

کد خبر 804446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha