رسانه‌های رژیم صهیونیستی، واکنش بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به سخنرانی روز جمعه دبیرکل حزب‌الله لبنان را احمقانه دانستند.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اظهارات تهدیدآمیز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم علیه دبیرکل حزب الله لبنان، بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی «سید حسن نصرالله» را بازتاب دادند و نوشتند: تهدید دیروز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر علیه (سید حسن) نصرالله (دبیرکل حزب الله لبنان) مستقیما بعد از پایان سخنرانی وی، حماقتی سیاسی از سوی نتانیاهو بود.

این رسانه ها افزودند: اعضای دفتر نخست وزیر یکدیگر را (در این خصوص) متهم می کنند.

نتانیاهو پس از سخنرانی دیروز دبیر کل حزب الله لبنان با لفاظی گفته بود: هر گونه اشتباه، هزینه ای برایتان خواهد داشت که تصورش را هم نمی‌کنید.

به گزارش ایرنا، سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان در روز گذشته، اولین اظهار نظر وی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی بود. بسیاری از کارشناسان مسائل راهبردی، سخنرانی سید حسن نصرالله را پیش از انجام آن، تعیین کننده راهبرد آینده جنگ غزه اعلام کرده بودند.

دبیر کل حزب الله لبنان، تداوم حملات علیه مقاومت فلسطین در غزه و حمله پیشدستانه به لبنان را خط قرمز مقاومت اعلام و احتمال ورود جدی تر به جنگ را رد نکرده بود.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

کد خبر 804305
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 30
  • araz IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    46 50
    زیادم احمقانه نبود!بالاخره تو جنگ طرفین همدیگرو تهدید میکنن این یه امر طبیعیه
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      54 50
      چه قدر فامیل داره نتانیابو
    • فرهاد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      13 31
      مخصوصا بعضی از فامیلهاش عوض جنگ درفضای مجازی رجزخوانی می کنند
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    68 56
    نتانیاهو کی هست تروریست کودک کش یکی زودتر این انسان نما را به درک بفرسته بشریت را نجات بده
    • 8888 IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      48 31
      اون یک نفر خودت. خودت به درک بفرستش
  • ۲۳۴ IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    35 65
    آنچه من ازسخنرانی آقای سید حسن نصرالله فهمیدم این بود. ایران دخالتی در حمله به اسرائیل نداشت. اگه به حزب اله کار نداشته باشید ما هم کاری با اسرائیل نداریم.
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      27 30
      این همه حرف زده فقط همین دوتا نکته را فهمیدی
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    34 41
    هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 29 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 29 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
    • سجاد IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      17 2
      یه عده هم هستن اینجا که فقط میان کامنتا رو میخونن و به نقد و نظر بقیه گیر میدن ، بدون اینکه خودشون نظر خاص یا منطقی بعدش بدن
  • علیرضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    35 51
    بدبخت ها رو های آخرتونه وعده خداوند نزدیکه
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    32 46
    ۹۴۸۸ شهید در غزه/ ۳۹۰۰ نفر کودک هستند. بایدن وحشی مسئول قتل‌عام‌ها در غزه است. نتانیاهو وحشی مسئول قتل‌عام‌ها در غزه است.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    39 47
    بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      11 24
      تا زمانی که همه ملت های خاورمیانه متحد نباشند این/ونه رفتارها فقط برای ایران هزینه دارد، هزینه بدون منفعت
  • محمود خانلاری IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    41 43
    چه احمق های بی وجدانی هستید که از جرثومه فسادی مثل نتانیاهو هم حمایت می کنید. لعنت خدا بر شما.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    6 42
    بزودی این ترورست ادمکش رو هم مثه بقیه سقط میکنن .. .. ... ...
  • امیر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    7 34
    رهبری اجازه بدهند کل اسرائیل را درهمان مخفیگاههایشان برای همیشه دفن میکنیم جنگ با آمریکا آرزوی منه تا انتقام کشته شدن همه مظلومان جهان مثل سرخ پوستا سیاه پوستان ویتنامیا وژاپنیا را از اینها بگیریم
  • بایرام لودر IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    4 29
    آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفته که از حمله روز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی به خودروهای آمبولانس در غزه احساس وحشت کرده! یکی نیس بگه عقل کل کلی بچه زن شهید شدن!اون وقت تو فقط احساس وحشت کردی!!! آمار شهدای فلسطین به ۹ هزار و ۲۲۷ نفر رسیده که ۳۸۲۶ نفر بچه و ۲۴۰۵ نفر را زن هستن!!!
  • محسن IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    5 27
    نتانیاهو آدم کش ابله چرا از احمقهایی چون شارون درس نگرفتی نصرالله فوتت کند داخل غزه شوت میشوی
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    6 27
    به نظرم سید حسن سخنرانیش مثل دفعه های قبل فرق می‌کرد یه جورایی دست به اعصا سخنرانی می‌کرد اون شهامت قبلی رو نداشت البته نظر بنده هست
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    7 21
    حزب الله و ایران حساب دستشون بود و بهتر درک کردند، عمرا از طرف ایران و نصرالله دخالتی بشود.
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 13
    ...زاده های صهیونیست باید بدانند که چه کسی احمق است وقتی فلسطینیان گور آنها را در غزه و دیگر سرزمینهای اشغالی خواهند کند و یکی پس از دیگری به درک واصل خواهند شد
  • رسول هاشمی هرندی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 14
    اسرائیل در باتلاقی گیر کرده که نه راه پس داره نه پیش. آتش بس اعلام کنه تمام دنیا و حتی شهروندانش مطالبه گری می‌کنند که چی شد چه فتح ا لفتوحی داشتی.. ادامه بده اب ریزی بیشتر وتلفات بیشتر... وعده خداوند برای نابودی کافران حتمی است...
  • ناشناس IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 11
    من‌از‌اسرائیل‌ میخواهم‌ که‌هرچه‌ زودتر‌ به‌این‌جنگ‌پایان‌دهد‌و ازکشتار‌غیر‌نظامیان‌دست‌ برداردو هرچه‌زودتر‌از‌ غزه‌خارج‌ شود