مجموع نظرات: ۲
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

دومین نفر از کسانی که در یک حادثه با سلاح سرد به مأمور آتش‌نشانی در یکی از پارک‌های شرق تهران حمله کرده بودند، دستگیر شد.

چاقو قمه ضارب

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دومین ضارب مأمور آتش‌نشانی در حادثه پارک سرخه حصار در بامداد امروز خبر داد.

در روز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تعدادی از اراذل و اوباش به چند خانم که در سراشیبی پارک سرخه‌حصار نزدیک ایستگاه آتش‌نشانی بودند حمله کردند. این خانم‌ها ماشین خود را رها و به سمت ایستگاه آتش‌نشانی رفتند. یکی از آتش‌نشانان در دفاع از این خانم‌ها با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفت و با خونریزی شدید راهی بیمارستان شد. وی با رسیدگی‌های پزشکی از مرگ نجات یافت.

در پی این حادثه یک تن از مهاجمان دستگیر شد و به حمله به مامور آتش‌نشانی و یک فقره نزاع و درگیری دیگر در خیابان پیروزی اعتراف کرد.

کد خبر 804015
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    10 0
    هر اراذل و اوباشی که در ین مملکت بزرگ شدند نون و آب این مملکت خوردن و زوربازو دارند و مزاحمت و زورگیری می کنند باید در اردوگاهای کار اجباری ، معدن ، ... سالها از آنها کار بکشند تا یاد بگیرند و ادب شوند که زوربازو کجا کاربرد دارد ، البته حق الزحمه تمام و کمال کار آنها به خانواده ی آنها یا برای خودآنها پسنداز شود. کسی که با زور مزاحم مردم است باید با زور کار مفید و به نفع جامعه کار کند.