امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی شبانه با رئیس دفتر سیاسی حماس درباره تحولات غزه و کرانه باختری رایزنی کرد.

حسین امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران از تماس تلفنی خود با «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خبر داد.

وزیر خارجه کشورمان در حساب ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در تماس تلفنی امشب با آقای شیخ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، در خصوص آخرین تحولات غزه و کرانه باختری در فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر کردیم.»

امیرعبداللهیان این هفته در سفری که به قطر داشت، با هنیه در دوحه دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 803958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 48
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 47
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    36 5
    ایشان وزیر خارجه فلسطین است یا حماس!؟
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    31 5
    ایران توسعه شهری میخواهد.وقت کردن میدان شوش هم بروند مقامات انگار موشک خورده‌. سازه ها برای صد سال پیش است
  • فرزاد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    35 6
    اگر یک دهم این مقدار برای کشور خودمون و رفع تحریم‌ها تلاش می‌کرد الان وضعیت اقتصادی مردم اینقدر اسف بار نبود.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      4 33
      حالا ظریف جونتون که همه کار برای برداشتن تحریم ها کرد کدام تحریم ها برداشته شد تازه بیشتر هم شد
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    28 34
    در ایران یک نفر با حکم قاضی اعدام می شود آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار، ایران را نقض حقوق بشر متهم می کنند ولی اما در این مدت 28 روز در غزه بیش 10 هزار نفر توسط صهیونیست ها، آمریکایی ها و مزدورانشان قتل عام شده است ولی تاکنون هیچ کاری، اقدامی واعتراضی توسط آمریکایی ها و کشورهای اروپایی نمی شود، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    3 28
    تجاوز توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان سوال اینجاست که پس چرا دوستان لبنان مانند دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس و.... سکوت کرده اند چرا؟
  • اعتراض IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    7 33
    ایران متأسفانه در این مدت 28 روز در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها و آمریکایی ها و مزدورانسانی کوتاهی و سکوت کرده است. دیگر حرف شعار به درد مردم فلسطین و غزه نمی خورد و از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    16 31
    آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون چرا جرات تجاوز و حمله به کره شمالی را ندارند. ساخت بمب اتمی در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش 100 درصد فقط واجب است. اسرائیل در جنگ غزه از انواع بمب های ممنوعه ساخت آمریکا و هم غرب استفاده می کند سوال اینجاست که پس چرا نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد محسوب نمی شود.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    11 30
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    22 31
    سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند سکوت دولت های مدعی حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن در مقابل جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان خواهد ماند. وضعیت جدیدی که جهان با آن مواجه است و درگیری‌هایی که بوجود آمده است جنگ حق علیه باطل است و در این جنگ سازمان‌های بین‌المللی و دولت هایی که همیشه مدعی دفاع از کودکان و زنان بوده‌اند ولی در این موضوع مهم که یک نسل کشی و جنایت جنگی است سکوت کرده اند و نقاب از چهره واقعی آنان برداشته شد.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    20 27
    آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    20 29
    تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    18 26
    جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 28 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 28 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    23 24
    زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. دیگر با حرف شعار نمی شود با رژیم کودک کش صهیونیستی جنگ، مبارزه و مقابله کرد از سال 1918 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است و باید علیه اسرائیل از انواع سلاح های ممنوعه استفاده کرد.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    19 25
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    28 23
    دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در واشنگتن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 29
    1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. 2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 23
    اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار به غزه تجاوز و حمله کرده است. اسرائیل با حمایت آمریکا به استفاده از سلاح‌های ممنوعه روی آورده است.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 26
    اندازه بمب اتمی هیروشیما بر سر مردم غزه بمب توسط اسرائیل و آمریکا انداخته شده است
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    21 23
    حضور آمریکا جنایتکار در عراق و منطقه تهدیدی جدی علیه ایران است.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    17 23
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    11 27
    بنده در سال 92 در رسانه های اعلام کردم که مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی غلط و اشتباه است ولی متأسفانه حسن روحانی توجه نکرد. آمریکا و هم غرب در سال 1332 با ملت ایران دشمن بودن/ آمریکا و هم غرب در سال 1357 با حکومت نظام جمهوری دشمن بودن.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    14 24
    آمریکا جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. اسرائیل جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. حملات اسرائیل جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار به اردوگاه آوارگان فلسطینی در غزه قتل عام و نسل کشی است و جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است. اجازه ندهیم یک قطره نفت به اسرائیل جنایتکار برسد باید از سلاح نفت علیه صهیونیست‌ها جنایتکار استفاده کرد.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    21 28
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 28 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟ متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است.
  • اعتراض IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    20 23
    کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم نوار غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و سکوت بی شرمانه شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    25 27
    کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم نوار غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و سکوت بی شرمانه شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان شرم آور و تاسف بار است. مجری بی شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان هر روز به حکومت نظام جمهوری اسلامی توهین می کند ولی متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان سکوت اختیار اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    30 27
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در این مدت 28 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 23
    جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 21
    دلیل و علت اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت مجری شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان به حکومت نظام جمهوری اسلامی، دولت و مسئولان چیست؟ و سوال اینجاست که پس چرا دولت، مسئولان و نمایندگان در مورد دخالت و مداخله مجری شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان در امور داخلی ایران هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    22 19
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار دست از مداخله در امور داخلی ایران بردارید
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    21 23
    دوستان مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای جمهوری آذربایجان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    13 24
    اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    14 29
    انقدر اینکار رو ادامه بدید تا تحریم هارو سخت تر بکنن ما مردم به فنا بریم
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 24
    آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    24 23
    جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و جو بایدن و خلبانان و نظامیان آمریکا باید دستگیر و مجازات شوند. جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیابو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    17 22
    هیچ نیرویی از حتی ایران برای کمک نرفته. چرا سوریه از این موقعیت برای پس گرفتن جولان استفاده نمی کند؟
  • اعتراض IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    8 21
    علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه متأسفانه هنوز هم در مورد مذاکره، گفت وگو، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان درس عبرت نگرفته است و باز هم با دنبال همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است شرم آورو تاسف بار است
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    16 23
    جنایت‌های اسرائیل در غزه با حمایت آمریکایی‌هاست / جنایت‌های اسرائیل در غزه با حمایت اروپایی‌هاست
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    13 16
    آمریکا با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در جستجوی گروگان ها در نوار غزه است
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    16 24
    آسراییل وحماس درصلح نبودند که آنقدر موضوع حمله حماس به اسراییل رامطرح میکنند درتمامفصول سال بیشاز صد بار نوار غزه هدف راکت هواپیما وموشک قرار میگرفت حتی چند روز قبل از حمله حماس باحمله اسراییل چندین نفر از شهروندان نوار غزه کشته شدند پس اینکه ما جنگ را شروع نکردیم واقعا مسخره وخنده دار است درضمن آنها یک بار حمله کردند اسراییل که صدها هزار بمب وموشک وراکت روی خانه ها وبرج های مسکونی ریخته چی آیا خون بچه های اسراییلی رنگین تر از فلسطینی ها است آیا وجدان غربیهاآنقدر که نگران مردم اسراییل است نگران قطعه قطعه شدن بچه های فلسطینی نیست انسانیت کجاست حقوق بشر چیست سازمان ملل چکاره است سازمانی در مالکیت آمریکاواسراییل متاسفم برای مردن انسانیت وزنده سدن توحش درقرن بیست ویک
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    11 24
    ارتش رژیم اشغالگر: تا این لحظه ۳۳۸ نظامی ما کشته شده‌اند سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تا این لحظه ۳۳۸ نظامی در جنگ در غزه کشته شده‌اند و شمار اسرای اسرائیلیِ در بند «حماس» نیز به ۲۴۱ نفر رسیده است.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    11 21
    تنها راه نجات منطقه از شرارت‌ها، محو اسرائیل از صحنه روزگار است
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    9 20
    جهانیان صهیونیست‌ها و حامیانش را پای میز محاکمه بکشد
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    13 20
    غزه نماد آشکار ظلم استکبار است
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    2 22
    جنایت‌های اسراییل عامل سرنگونی آن خواهد شد
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    2 18
    جنایت‌های اسراییل عامل سرنگونی آن خواهد شد
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 17
    به به
  • US ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 3
    ایشون شبانه روز کار میکند وزیر بسیار برجسته ای است ولی متاسفانه انگلیسی خوب بلد نیست