سیمور هرش با استناد به منابع آگاه اسرائیلی که خواستند نامشان فاش نشود، در وب‌سایت سابس‌تک نوشت: بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) هم آژانس اطلاعاتی خارجی و هم آژانس امنیت داخلی را مأمور این کار کرده است.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، سیمور هرش، روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دو هفته پیش به سازمان‌های اطلاعاتی تل‌آویو دستور داد تا تمامی رهبران سیاسی و نظامی حماس را ردیابی و ترور کنند.

سیمور هرش با استناد به منابع آگاه اسرائیلی که خواستند نامشان فاش نشود، در وب‌سایت سابس‌تک نوشت: بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) هم آژانس اطلاعاتی خارجی و هم آژانس امنیت داخلی را مأمور این کار کرده است.

کمیسر عالی حقوق بشر: کارمندان دفتر کمیساریا در غزه بین مرگ...

به گفته این منبع، رژیم صهیونیستی خانواده‌های رهبران سیاسی و نظامی حماس از جمله همسران، برادران، خواهران، فرزندان و والدین آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

پس از عملیات غافلگیرکننده مقاومت حماس از نوار غزه به اراضی تحت اشغال، اوضاع در منطقه به طور ناگهانی تغییر کرد. جنبش حماس این حمله را پاسخی به اقدامات مقامات صهیونیستی علیه مسجد الاقصی دانسته و عملیات هفتم اکتبر هم از روی آن «طوفان الاقصی» نامیده می‌شود. پس از آن رژیم صهیونیستی محاصره کامل نوار غزه را اعلام کرده و حملات خود را به مناطق تحت محاصره و مناطق خاصی در لبنان و سوریه آغاز کرد.

کد خبر 803887
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 7
    بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    شمار نظامیان کشته شده صهیونیستی به ۳۳۲ نفر رسید/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام وجود جنگی سخت در غزه تاکید کرد تاکنون ۳۳۲ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 9
    آمریکا به همراه غرب کوکان غزه را می‌کشد/ رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 5
    پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا معادل 2 بمب هسته ای در غزه استفاده کرده است رژیم اسراییل در بمباران غزه معادل دو بمب هسته ای را برسر ساکنان این منطقه فروریخته است. که اسرائیل در بمباران باریکه غزه از بیش از 25 هزار تن مواد منفجره استفاده کرده است که معادل دو بمب هسته ای است.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 4
    در این مدت 27 روز بیش از 10 هزار شهید در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و غرب در نوار غزه بوده است. سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و متحدانش شرم آور است.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 4
    مقام سابق ارتش اسرائیل: تونل‌های حماس تله مرگ است یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی از تونل‌های حماس به عنوان «تله مرگ» یاد کرد و از نظامیان این رژیم خواست از ورود به آن خودداری کنند.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 5
    اذعان کارشناس شبکه صهیونیستی اینترنشنال به پیروزی حماس
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      1 0
      پاشورسیدیم