«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که به ترکیه سفر کرده بود، در یک کنفرانس خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای خود درباره جنگ غزه گفت: در صورت عدم توقف فوری نسل‌کشی و جنایت‌های جنگی صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه، منطقه به سمت اتخاذ تصمیمی بزرگ و تعیین کننده بسیار نزدیک خواهد شد.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین در پی حمایت‌های دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، «متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به اظهارات وزیر امور خارجه ایران مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری و متوقف شدن حملات رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پیامدهای آن، از جمله گسترش جنگ، گفت: ما به وضوح گفته‌ایم که به دنبال درگیری با ایران نیستیم. نمی‌خواهیم این درگیری به هر طریقی گسترش پیدا کند.
میلر ادامه داد: «اما همان‌طور که وزیر امور خارجه (آمریکا) گفت، ما از منافع و کارکنان آمریکا در منطقه دفاع خواهیم کرد. تا به حال هم اقداماتی در این راستا انجام داده‌ایم. به گفته وزیر دفاع، اگر لازم باشد اقدامات دیگری انجام دهیم، در زمان و مکانی که بخواهیم انجامش خواهیم داد.»
او همچنین در پاسخ به سوالی دیگری درباره اظهارات وزیر امور خارجه ایران راجع به پاسخ جنبش مقاومت به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی گفت: «من فقط می‌گویم که در پیام‌های علنی و غیرعلنی‌مان به ایران به وضوح گفته‌ایم که نباید این جنگ را گسترش دهد یا از این وضعیت بهره‌برداری کند. همان طور که گفتم، اگر به نظامیانمان حمله شود، پاسخ خواهیم داد.»
اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پی این مطرح می‌شود که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که به ترکیه سفر کرده بود، در یک کنفرانس خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای خود درباره جنگ غزه گفت: در صورت عدم توقف فوری نسل‌کشی و جنایت‌های جنگی صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه منطقه به سمت اتخاذ تصمیمی بزرگ و تعیین کننده بسیار نزدیک خواهد شد.
امیرعبداللهیان در همین راستا گفت: در صورت عدم توقف فوری جنگ، مسئولیت خارج شدن منطقه از کنترل تمام طرف‌ها و گسترش ابعاد جنگ ، به صورت مستقیم متوجه آمریکا و اسرائیل و دیگر حامیان این رژیم است.

او در بخش دیگری از این نشست با هشدار نسبت به گسترش جنگ در صورت عدم توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: در صورت گسترش جنگ، جنگ افروزان قادر به تحمل تبعات آن نخواهند بود.
وزیر امور خارجه ایران همچنین در این سفر، در جمع خبرنگارن اظهار کرد که در جریان سفر اخیرش به قطر در دیدار و رایزنی با مقامات دوحه در مورد موضوع ابتکارهای سیاسی در ارتباط با تحولات اخیر گفت‌وگو شد و این موضوع در دستور کار مشترک گفت‌وگوها بین دو طرف قرار داشت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این ارتباط گفت: چند روزی است ایده‌ای مطرح است که آتش‌بس موقت فوری ایجاد شود و در سایه آن کمک‌های انسان‌دوستانه به صورت سریع به غزه وارد شود و همچنین تبادل زندانی‌های غیرنظامی از سوی دو طرف انجام شود.
امیرعبداللهیان ادامه داد: در این ارتباط موضوع آزادی زنان، کودکان و نوجوانانی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند، مورد بررسی قرار گرفته است.

او با گفتن این که «ابتکارات و راه‌حل‌های سیاسی و همچنین برگزاری نشست سران کشورهای اسلامی و یا عربی در دستور کار است»، افزود: جریان مقاومت هم به مقتضیات شرایط و در صورت ادامه وضعیت کنونی و تداوم حملات تصمیمات مقتضی در زمان خود اتخاذ می‌کند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه که ما از مقاومت و رایزنی با مقامات آن دریافتیم این است که در صورت ادامه حملات و انجام قتل عام و نسل‌کشی توسط رژیم صهیونیستی در غزه مقاومت تصمیم مقتضی و مناسب خود را در سایر جبهه‌ها خواهد گرفت.

کد خبر 803834
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • محمود خانلاری IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    18 24
    عمرتان در منطقه به سرآمده است. باور کنید.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 1
      با بمب اتم که کشور آمریکا محو شد نیازی به باور کردن و نکردنش نخواهند داشت
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      اتفاقاتازه شروع شده
  • فریبرز IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    12 15
    سوال اینجاست که چرا هیچ کشور دیگری به غیر از ایران پیگیر این موضوع نیست؟ همه خیلی ریلکس و راحت فقط مناظره گرند!
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      از آمریکا می ترسند گوشتشان زیر دندان آمریکاست یا با حمایت و توطئه و نیرنگ و کودتا و انقلاب مخملی توسط آمریکا به قدرت رسیدند از بحرین بگیر برو جلو
    • فرزاد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      جواب اینجاست بفکر منافع خودشون هستن
    • عليرضا IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 0
      یمن هم هست.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    14 27
    جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و جو بایدن و خلبانان و نظامیان آمریکا باید دستگیر و مجازات شوند. جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیابو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    10 22
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن به همراه نتانیاهو در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    13 24
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ 8796 شهید، بیش از 22 هزار مجروح/ در بیست‌وششمین روز جنگ غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 8796 نفر افزایش یافته است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 26 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟ واشنگتن چگونه نسل‌کشی در غزه را فرماندهی می‌کند؟ هم‌اکنون جنگنده‌های اسرائیلی تحت هدایت اطلاعاتی - مستشاریِ فرماندهان آمریکایی در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان، زیرساخت‌‎های حیاتی و مراکز عمومی در نوار غزه هستند.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    7 23
    واشنگتن چگونه نسل‌کشی در غزه را فرماندهی می‌کند؟ هم‌اکنون جنگنده‌های اسرائیلی تحت هدایت اطلاعاتی - مستشاریِ فرماندهان آمریکایی در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان، زیرساخت‌‎های حیاتی و مراکز عمومی در نوار غزه هستند.
  • بابائی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    12 25
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • بابائی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    6 21
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 27 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    10 17
    اگر کمک آمریکا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک اروپا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    7 20
    آمریکایی‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. صهیونیست‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 17
    اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد. رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد. حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. ارتش آمریکا هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در نوار غزه بوده است. آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه برای ما یکی هستند. سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 16
    سکوت در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، دروغگویی مدعیان حقوق بشر را ثابت کرد حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. ماندگاری و ادامه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به این معناست که هر کشوری می‌تواند به اشغال گروه قلدری که صاحب زر و زور و ثروت است، درآید و این موضوع فقط متوجه سرزمین فلسطین نیست و هر کشور دیگری می‌تواند دچار این مسئله شود. حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. تجاوز و اشغالگری در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 17
    دست و پا زدن کشورهای غربی و اروپایی به خاطر ترس از نابودی اسرائیل است
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 13
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ 8796 شهید، بیش از 22 هزار مجروح/ در بیست‌وششمین روز جنگ غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 8796 نفر افزایش یافته است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 26 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 17
    نتانیاهو جنایتکار برای نجات خود به دنبال نابودی منطقه است
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 14
    سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است. مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 16
    کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 19
    شهید بزرگوار سردار عزیز دل ها فرمود : " مرد این میدان ما هستیم برای شما " فقط حضرت آقا مجوز صادر نمایند 24 ساعت طول نمی کشد این غده سرطانی را از نقشه کره زمین پاک می کنیم . " ما ملت شهادتیم ....."
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 17
    اکنون بهترین زمان هست که با گفتگو میان کشورهای منطقه یک راه حل نهایی سیاسی یا نظامی برای فلسطین اتخاذ کرد و زورگویی های اسرائیل پایان داد، همانطور که اسرائیل همیشه می خواهد قدرت اول منطقه باشد ، مقاومت همیشه باید قوی و قدرتمند باشد و در غیر اینصورت هیچ تضمینی برای امنیت و دارایی های مردم وجود نخواهد داشت. اینجا جای خالی اتحاد اصولی بر اساس مسائل اصولی و جدایی از مشکلات فرعی و ایزوله از این مسائل خالی است ، جای یک اتحاد کامل منطقه ای در بخش نظامی و سیاسی و اقتصادی ، به شکل آشکار یا مخفیانه در یک سری مسائل و خطوط قرمز واحد میان کشور های منطقه خالی است و این فرصت بزرگی بود که می توانست از قبل وجود داشته باشد و در چنین روزهایی کارآمد باشد.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 12
    رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا جنوب سوریه را بمباران کرد
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 13
    لحظه هولناک پرتاب بمب‌های فسفر سفید به روی یک مدرسه در غزه + فیلم
  • بابائی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 14
    در این مدت 27 روز بیش از 10 هزار شهید در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و غرب در نوار غزه بوده است. سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و متحدانش شرم آور است.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 15
    اعتراف آژانس طلاعات دفاعی آمریکا: در حال کمک اطلاعاتی به اسرائیل هستیم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 14
    آمریکا جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. اسرائیل جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. حملات اسرائیل جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار به اردوگاه آوارگان فلسطینی در غزه قتل عام و نسل کشی است و جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است. اجازه ندهیم یک قطره نفت به اسرائیل جنایتکار برسد باید از سلاح نفت علیه صهیونیست‌ها جنایتکار استفاده کرد.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 13
    حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری همزمان با سفر امروز رئیس آنروا به نوار غزه، شبکه الجزیره از حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری خبر داد.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 12
    پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ آمریکا جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. اسرائیل جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. حملات اسرائیل جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار به اردوگاه آوارگان فلسطینی در غزه قتل عام و نسل کشی است و جنایت جنگی و هم جنایت علیه بشریت بوده است. اجازه ندهیم یک قطره نفت به اسرائیل جنایتکار برسد باید از سلاح نفت علیه صهیونیست‌ها جنایتکار استفاده کرد.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 15
    آمریکا در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. غرب در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای امنیت سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل مایه تأسف است ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 13
    آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری؛ یک نظامی اسرائیلی کشته شد امروز در پی یک عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری، خودروی یک نظامی صهیونیست هدف تیراندازی قرار گرفت که به کشته شدن وی منجر شد.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 13
    بمباران غزه جنایت علیه بشریت است/ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    چهره دروغین کشورهای غربی و آمریکا در جریان جنایات غزه به دنیا نشان داده شد با اینکه تلفات زیادی در غزه داشتیم و کودکان و زنان و مردان زیادی را شهید شدند اما چهره کریه و دروغین کشورهای اروپایی و غربی و آمریکا به دنیا نشان داده شد. هر کسی که در جامعه غربی ابراز تردید درباره هولوکاست‌ کند که معلوم نیست راست باشد یا دروغ، را به دلیل دفاع از حقوق بشر زندان می کنند اما همین اراذل حاکم در کشورهای اروپایی و آمریکا و غربی وضعیت حقوق بشر در غزه و کشتارها در غزه و جنایات صهیونیست علیه فلسطینیان را نمی بییند.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 12
    آمریکا بانی جنایات در غزه است/ مدافعان دروغین حقوق بشر بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند ما امروز شرایطی را در منطقه می‌گذرانیم که برای همه مردم عالم رنج‌آور است،بمب‌هایی که بر سر مردم غزه می‌ریزند،دل هر انسانی را به درد می‌آورد، مردمی که می‌خواهند از خانه و کاشانه خود دفاع کنند. آنچه در غزه می‌گذرد صحنه‌هایی دردناک و ظالمانه است،همه اذعان دارند که جنایت علیه بشریت است و این صحنه بسیار زشت و تاریک است. با تمام این درد و رنج مردم غزه، صحنه حق‌خواهی و استقلال و دفاع از وطن هم صحنه‌های زیبایی را هم رقم می‌زند که برای رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست، مادری که فرزندش را از دست می‌دهد اما دست به آسمان بلند می‌کند و دعا می‌کند. حرکت حق‌طلبانه مردم غزه با اهدای خون شهدایش در عالم بیداری ایجاد کرد و نشان داد کشورهای شرور و جنایتکار جز منافع خود به هیچ چیز فکر نمی‌کنند. مروز دنیا فهمیده است که آمریکا بانی جنایات در غزه است و مدافعان دروغین حقوق بشر بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. بسیاری از کشورها فهمیده‌اند که جمهوری اسلامی مدافع مظلومان جهان است و دوست و دشمن را از هم تفکیک می‌کند.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 14
    ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 12
    ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند. حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده کرده است. آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 8
    که سازمان ملل حق ندارد به رژیم صهیونیستی دستور کامل برای انجام عملیات زمینی در غزه را بدهد. ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر حملات هوایی خود را به نوار غزه آغاز کرده است که موجب تخریب گسترده، کشته شدن بیش از ۸۸۰۵ نفر، مجروح شدن هزاران نفر و ایجاد یک وضعیت انسانی فاجعه آمیز شده است.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 13
    ارتش اسرائیل خسارت زیادی دیده است. نیرو‌های ارتش اسرائیل در جنگ با غزه متحمل خسارت‌های زیادی شده‌اند.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 11
    اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا معادل 2 بمب هسته ای در غزه استفاده کرده است
  • مهرزاد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    لعنت به ظلم و مکر صهیونیستها. بالاخره خدای متعال حیله و نیرنگ دشمن را به خودشون برمیگردونه
  • اعتراض IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 11
    در ایران اگر یک نفر با حکم قاضی اعدام می شود نقض حقوق بشر است ولی اما در این مدت یست‌وهفتمین روز در جنگ غزه؛ توسط صهیونیست ها، آمریکا و غرب بیش از۹۰۶۱ نفر قتل عام شده است نقض حقوق بشر محسوب نمی شود.
  • بابائی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 11
    ایران متأسفانه در جنگ غزه در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار و آمریکایی ها و مزدورانشان 100 درصد کوتاهی کرده است.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    اعتراف سناتور آمریکایی: سیاست‌های بایدن امنیت ملی ما را تهدید می‌کند
  • ابراهیم عیازی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 9
    کجاهستند طالبان آزادی و آزادگی که انگار خفه خون گرفتند. آن حقوق بشری که از آن دم می زدند کو؟ این همه زن و بچه را سلاخی می کنند چرا صدای نحسشان در نمی آید . این هست آن هویت واقعی و زشت آمریکا و نوکرانش و به اصطلاح نو اندیشان جهان . صدای آدم های دنیا را نمی شنوند و کرانند و کورانند انگار. حالا باز شما از در باغ بهشت بگویید ای شرم بر شما.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی سوریه و لبنان/ رژیم صهیونیستی جنوب سوریه را بمباران کرد. رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی سوریه و لبنان حمله کرد.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 12
    آمریکا به همراه غرب کوکان غزه را می‌کشد/ رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 14
    زنده باداسلام زنده بادایران
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    ۱۵:۴۷۱۱ آبان ۱۴۰۲/ بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    بمب اتم رو در خاک آمریکا آزمایشکنید تا نخ بیاد
  • بابائی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود. پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
  • همرزم هادی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    بایدن دریک دیدارباکماندوهای اعزامی به غزه دیده شده پیشنهاد میشود رهبر معظم برای این برنامه ی آمریکا یک دیدار با نیروهای کماندوی مقاومت که کاملا پوشیده باشند برنامه ای داشته باشند اینکار پیام بسیار رسایی به آمریکایی‌ها داده میشود لطفا این پیام به مشاورین رهبر معظم رسانده شود
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    نظامیان تو چرا باید تو خاورمیانه باشن؟ مگه کشور تو اینجاست؟ مگه مردمت اینجا زندگی میکنن؟