چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

روزنامه‌نگار یمنی می‌گوید اسرائیل اکنون باید در چند جبهه‌ بجنگند: انصارالله در جنوب، حماس در مرکز و حزب‎الله در شمال.

يمن

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: «خود را به کشتن دادید. از روی زمین، از زیر زمین از همه جا سراغ‌تان خواهیم آمد.» این بخشی از پیام یک هکر یمنی است که همزمان با سومین حمله موشکی انصارالله یمن به سرزمین‌های اشغالی شبکه ۱۳ اسرائیل را هک کرده و با پخش تصاویری، شعار مرگ بر اسرائیل و نفرین بر یهود اشغالگر سر داده است.

ارتش یمن چهارشنبه تصاویری از حملات گسترده پهپادی و موشکی خود به سرزمین های اشغالی را منتشر کرد. سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در واکنش به این حملات اعلام کرد: «همزمان با کشتار برادرانمان در فلسطین توسط اسرائیل، تصمیم به یاری غزه گرفتیم و با دسته‌ای از موشک‌ها و پهپادها به اهدافی در سرزمین های اشغالی حمله کردیم.»

یمنی‌ها برای سومین بار از زمان آغاز حملات رژیم‎صهیونیستی علیه نوار غزه، عمق سرزمین‌های اشغالی را این بار با موشک‌های بالستیک و پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرده‌اند که این حملات تا توقف تجاوزگری ارتش اشغالگر علیه غزه ادامه خواهد یافت.

هادی نصرالله روزنامه‌نگار یمنی، در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به حملات انصارلله یمن به اسرائیلی‌ها نوشته: یمنی‌ها شوخی نمی‌کنند. آن‌ها تهدیدهای چند روز پیش خود را عملی کردند و موشک‌های بالستیک را به سوی ایلات در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند که حداقل یک موشک به هدف اسرائیلی اصابت کرده است. موشک‌های بیشتری نیز در راه است. اسرائیل اکنون باید در چند جبهه‌ بجنگند: انصارالله در جنوب، حماس در مرکز و حزب‎الله در شمال.

رسانه‌های عبری زبان گزارش داده‌اند که با تشدید حملات نیروهای مسلح یمن، رژیم‌صهیونیستی ناوهای جنگی خود را روانه دریای سرخ کرده است. همچنین دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل، مدعی شده که پدافند هوایی این رژیم روز چهارشنبه تهدید هوایی از سمت دریای سرخ علیه شهر ایلات را شناسایی و رهگیری کرده است. در روزهای اخیر منابع خبری بارها از حملات پهپادی و موشکی مقاومت یمن به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی خبر داده بودند. همزمان با حملات موشکی انصارلله، جنبش النجباء عراق با استقبال از این حملات در صفحه کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی (ایکس) نوشت که مقاومت اسلامی عراق نیز تصمیم گرفته عراق را به صورت نظامی آزاد کند. این تصمیم قطعی است و آنچه در راه است بزرگتر خواهد بود.

شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق، در پیام خود در ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشته: «خوشا به حال مجاهدان قهرمان، خوشا به حال آنان که شرکت کردند، خوشا به حال کسانی که حمایت کردند و پیروزی از آن اسلام است. توقف، سازش و بازنگری در کار نخواهد بود.» اظهارات الکعبی پس از آن منتشر شد که پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه در راستای حمایت از ملت فلسطین و به‎دلیل دست داشتن آمریکا در جنایت علیه فلسطینی‌ها تشدید شده است.

کد خبر 803732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha