چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، دولت آمریکا منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله است. رژیم صهیونیستی نیز قبل از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان «بسیار نگران» است.

جان کربی ، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که دولت آمریکا از نزدیک سخنرانی حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را که قرار است روز جمعه انجام شود، دنبال می‌کند.

به نقل از شبکه المیادین، کربی افزود: «پیام ما به او این است که درگیری در منطقه گسترش نیابد.»

در همین زمینه، آلون بن دیوید، مفسر امور نظامی در شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، به موضوع سخنرانی سید نصرالله پرداخت و گفت: «اسرائیل قبل از سخنرانی جمعه آینده بسیار نگران است.»

کانال ۱۲ عبری نیز گزارش داد که «تقریباً کل خاورمیانه در آستانه سخنرانی نصرالله نفس خود را حبس کرده است».

دو روز پیش، حزب‌الله اعلام کرد که سید نصرالله در ساعت سه بعد از ظهر جمعه برای اولین بار از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» در مراسم تجلیل از شهدای «راه بیت المقدس» همزمان در بیروت، جنوب و بعلبک سخنرانی خواهد کرد.

این اولین سخنرانی مستقیم سید حسن نصرالله از زمان آغاز حماسه «طوفان الاقصی» خواهد بود، در حالی که رسانه‌های صهیونیست در هفته‌های گذشته مشغول تحلیل دلایل «سکوت» دبیرکل حزب‌الله بودند.

اعلام سخنرانی سید نصرالله در حالیست که رسانه‌های عبری درباره تشدید درگیری‌ها در مرز لبنان و فلسطین همزمان با ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به نوار غزه گزارش‌هایی را مخابره می‌کنند.

کد خبر 803568
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 38
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 24
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    25 30
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 26 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    25 36
    اگر کمک آمریکا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک اروپا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    19 32
    اگر کمک آمریکا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک اروپا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    16 35
    آمریکایی‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. صهیونیست‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد.
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    12 28
    اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد. رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد. حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. ارتش آمریکا هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در نوار غزه بوده است. آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه برای ما یکی هستند. سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    9 27
    سکوت در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، دروغگویی مدعیان حقوق بشر را ثابت کرد حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. ماندگاری و ادامه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به این معناست که هر کشوری می‌تواند به اشغال گروه قلدری که صاحب زر و زور و ثروت است، درآید و این موضوع فقط متوجه سرزمین فلسطین نیست و هر کشور دیگری می‌تواند دچار این مسئله شود. حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. تجاوز و اشغالگری در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست
  • جواد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    12 26
    یک ضرب المثل هست،گفته شده است،اسیاب به نوبت.اگر الان کشورهای مسلمان و آزادگان جهان جلو این رژیم جنایتکار را نگیرند،بعدا گستاختر شده و سراغ تک تک آنها خواهد امد،زیرا کوچاندن اهالی غزه به سرزمین های دیگر کشورها و اشغال اراضی بیشتر جزو اهداف بلند مدت صهیونیزم می باشد.اگر کشورهای مسلمان ،خصوصا کشورهای عربی الان هزینه نکنند،مسلما بعداً هزینه زیادی را پرداخت خواهند کرد.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    9 27
    دست و پا زدن کشورهای غربی و اروپایی به خاطر ترس از نابودی اسرائیل است
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    18 27
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ 8796 شهید، بیش از 22 هزار مجروح/ در بیست‌وششمین روز جنگ غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 8796 نفر افزایش یافته است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 26 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    10 27
    نتانیاهو جنایتکار برای نجات خود به دنبال نابودی منطقه است
  • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    10 25
    شیطان بزرگ،اینجاجای تونیست،دویست ساله مردم دنیارابادروغ فریب دادی،دیگه راه ادامه نداره
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    10 21
    سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است
  • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    12 23
    نصرالله کابوس اسراییل کودک کش
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    11 22
    آمریکا و اروپا با حمایت از رژیم صهیونیستی چوب حراج به حقوق بشر زدند
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    10 22
    هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود آمریکا جنایتکار از جنگ غزه سوءاستفاده می‌کند.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 22
    یه عده بدون نظر فقط نظرات بقیه رو نفی میکنن خوب اگه مخالف نظر ها هستین یه چیزی بگین نه که فقط دیس لایک...صهیونیستا بشه ..اونا حتی به یهودیا و اسرای خودشون هم رحم ندارن
    • US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      17 5
      حماس غیرنظامی کشته و حالا باید تبعات تصمیمش پس بده
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 23
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    12 31
    الهی هر کی موافق کودک کشی اسراییل هست گرفتا ظلم صهیونیست بشه چون اونا به مردم خودشون اسرا و قوم یهود هم رحم نمیکنن شیطان صفتا
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 19
    واشنگتن چگونه نسل‌کشی در غزه را فرماندهی می‌کند؟ هم‌اکنون جنگنده‌های اسرائیلی تحت هدایت اطلاعاتی - مستشاریِ فرماندهان آمریکایی در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان، زیرساخت‌‎های حیاتی و مراکز عمومی در نوار غزه هستند.
  • بابائی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    9 18
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن به همراه نتانیاهو در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • احمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 21
    امریکا به هر سرزمینی پا میگذارد بجز جنگ و خونریزی چیزی به ارمغان نمی آورد یانکی ها به خانه تان برگردید. اروپا هم گماشته امریکا هستند و اراده ای از خودشان ندارند.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 21
    جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیاهو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند.
  • بابائی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 16
    کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • حسن IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    این بی شرف هایی که به طرفداری از آدم کش های آمریکایی و اسراییلی نظر می دهند باید بدانند که این صرفا نظرسنجی نیست و آنها عملا در جنایات این دو کشور پلید شریک و به حول قوه الهی تاوان پس خواهند داد.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    رژیم کودک کش صهیونیستی به همراه آمریکا وغرب غیرنظامیان را در نوار غزه بمباران و قتل عام می کنند و حالا باید تبعات تصمیمش پس بده
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    و این در حالی است که اسرائیل جنایتکار بیش از 75 سال است که با حمایت آمریکا و غرب فلسطینیان قتل عام می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    اعتراف مقام آمریکایی: کماندوهای ما در مناطق اشغالی مستقر هستند
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 1
    اسرائیل به دستور مستقیم جو بایدن غیرنظامی کشته و حالا باید تبعات تصمیمش پس بده
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    شهادت ۲۵۱۰ دانش‌آموز فلسطینی در حملات به غزه/ که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر گذشته، ۲۵۱۰ دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف به شهادت رسیدند. آمریکا مشوق و شریک اصلی جنایات صهیونیست‌ها در غزه است.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    طوفان‌الاقصی علاوه ‌بر سیلی به اسرائیل، کشیده‌ای به صورت اپوزیسیون ایران بود! به اذعان فرامرز دادرس، فعال سیاسی اپوزیسیون؛ نه تنها اسرائیل در شوک فرو رفته بلکه شبکه‌های فارسی زبان و اپوزیسیون، همگی ضربه مغزی شدند! اسرائیل در برابر یک گروه و نصفی عاجز و ناتوان شده، تازه این‌ها یک دهم حزب‌الله لبنان هم نمی‌شوند. اکنون صهیونیست‌ها در حال فرار از اسرائیل هستند و موجودیت آن در خطر است! اساساً حیات رژیم صهیونیستی وابسته به یک اصل به نام بازدارندگی است، وقتی بازدارندگی اسرائیل تضعیف و شکسته شود، زمان مرگ اسرائیل است. و این بازدارندگی توسط رزمندگان جبهه مقاومت و حماس خرد شد. ارتکاب جنایات جنگی متعدد و مکرر و جنایات علیه بشریت، شاخصه اصلی رژیم صهیونیستی است که حتی تصویب اسناد و قوانین بین‌المللی نیز اثری بر توقف این رویکرد مجرمانه مقامات رژیم صهیونیستی نداشته است.کیفیت رفتار با این رژیم ضدبشر بایستی با توجه به چنین واقعیتی تعیین شود.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    آمریکا جنایتکار به عنوان کشور اشغالگر حق دفاع از خود را ندارد. اسرائیل جنایتکار به عنوان کشور اشغالگر حق دفاع از خود را ندارد.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده می کند. در سرزمینهای اشغالی چیزی بعنوان مردم اسرائیل وجود ندارد هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم نقض قوانین بین المللی بودی ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    اسرئیل اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. شمار شهدای غزه در تجاوز اسرائیل به بیش از ۸۷۰۰ نفر رسید. جهان اسلام با اقدام عملی باید از نسل کشی مردم غزه جلوگیری کند. محاصره و قتل‌عام ملت فلسطین و غزه جنایت است. بمباران غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب جنایت علیه بشریت است/ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 1
    شمار نظامیان کشته شده صهیونیستی به ۳۳۲ نفر رسید سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام وجود جنگی سخت در غزه تاکید کرد تاکنون ۳۳۲ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 1
    پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ حقوق بشرآمریکایی و کشورهای غربی از سال 1945 تاکنون کودکان مسلمان را انسان نمی داند.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 1
    بایدن نگران نقض قوانین بین المللی از سوی اسراییل نیست/ حملات اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار به اردوگاه آوارگان غزه جنایت جنگی است ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.