تعقیب و گریز پلیس برای متوقف کردن یک خودروی سرقتی به مرگ راننده فراری منجر شد.

دستگیری دو موتورسواری که با قمه به ماموران پلیس

همشهری آنلاین؛ سرنخ: ساعت ۴ صبح نهم آبان ماه ماموران گشت پلیس در بزرگراه نواب به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند که پس از استعلام شماره پلاک آن مشخص شد که خودرو چند روز قبل در یکی از خیابان های پایتخت به سرقت رفته است.

در این شرایط ماموران به راننده خودروی سرقتی دستور ایست دادند اما با وجود دستور توقف از سوی پلیس، ‌راننده اقدام به فرار کرد. همین کافی بود تا عملیات تعقیب و گریز آغاز شود و ماموران با به کارگیری قانون استفاده از سلاح چندین بار اسلحه را به سمت راننده ای که در حال فرار بود  نشانه بگیرند و دستور ایست خود را تکرار کنند تا راننده متوقف شود اما او باز هم به فرار خود ادامه داد.

در ادامه ماموران چندین تیر هوایی شلیک کردند اما راننده سمج حاضر به تسلیم نبود. در نهایت ماموران برای متوقف کردن خودرو، لاستیک ماشین را نشانه گرفته و اقدام به شلیک کردند که یکی از تیرها به پهلوی راننده فراری اصابت کرد و اورا  به کام مرگ کشاند.

به دنبال مرگ این راننده، گزارش این حادثه به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی، ‌تیمی از ماموران تجسس های پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شدند و به بازرسی از خودرو پرداختند. داخل ماشین مدارکی که هویت راننده را مشخص کند، به دست نیامد اما شواهد نشان می دهد که وی پس از سرقت خودروی، از ترس دستگیری سعی داشته از دست پلیس فرار کند که این تصمیم وی به قیمت جانش تمام شده است.

به دستور بازپرس جنایی، جسد مرد جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات دراین پرونده ادامه دارد.

کد خبر 803357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    شهروند مقتدر با پلیس مقتدر .
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    عجب دزد پراید بدشانسی بود.