زینب سلیمانی در نامه‌ای به به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نوشت: ایمان دارم اگر حیات مادی پدران مبارز ما در این جهان پرآشوب ادامه داشت، همگی این قهرمانان، در صفی واحد علیه رژیم ضدبشری و جنایتکار صهیونیستی به‌پا می‌خواستند و مردم جهان و وجدان‌های آزاده را به مبارزه فرا می‌خواندند.

نامه «زینب سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، متن نامه زینب سلیمانی، فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی خطاب به دختر چه‌گوارا؛ انقلابی آرژانتینی و نوادگان مهاتما گاندی؛ رهبر استقلال هند و نلسون ماندلا؛ رهبر جنبش ضد آپارتاید در آفریقای جنوبی بدین شرح است:

سرکار خانم آلیدا گوارا
جناب آقای توشار گاندی
جناب آقای زوولیولیله مندلا ماندلا

با سلام و احترام

چنانچه می‌دانیم در روزهای اخیر، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، جهانیان را متأثر کرده است. در تاریخ بشر این حجم از ظلم، نمونه‌ای نداشته است؛ بمباران کلیسا، بیمارستان، مدرسه، پارک و کشتن کودکان، نوجوانان و زنان بی‌گناه در سرزمین مادری‌شان فقط نمونه‌ای از جنایات این رژیم است.

نامه «زینب سلیمانی» به دختر چه‌گوارا و نوادگان گاندی و ماندلا؛ اگر حیات مادی پدران مبارز ما در این جهان پرآشوب ادامه داشت...
متن نامه به زبان انگلیسی

برادران و خواهر گرامی
هرکدام از پدران ما در قرن اخیر علیه نوعی از ظلم و بی‌عدالتی مبارزه کردند. آنها کوشیدند انسان‌های مظلوم و بی‌پناه را از شر استعمار، استثمار، استبداد و تبعیض‌نژادی نجات دهند و آزادی، عدالت، صلح و استقلال را برای آنان به ارمغان آورند.
حال اگر نیک بنگریم، امروز همه این خباثت‎ها، یکجا در رژیم صهیونیستی جمع شده و فاجعه بزرگی علیه مردم فلسطین در حال وقوع است.

نامه «زینب سلیمانی» به دختر چه‌گوارا و نوادگان گاندی و ماندلا؛ اگر حیات مادی پدران مبارز ما در این جهان پرآشوب ادامه داشت...
متن نامه به زبان عربی

ایمان دارم اگر حیات مادی پدران مبارز ما در این جهان پرآشوب ادامه داشت، همگی این قهرمانان، در صفی واحد علیه این رژیم ضدبشری و جنایتکار به‌پا می‌خواستند و مردم جهان و وجدان‌های آزاده را به مبارزه فرا می‌خواندند.

نامه «زینب سلیمانی» به دختر چه‌گوارا و نوادگان گاندی و ماندلا؛ اگر حیات مادی پدران مبارز ما در این جهان پرآشوب ادامه داشت...
متن نامه به زبان فارسی

حال که بشریت از وجود پر صلابت این قهرمانان محروم مانده، وظیفه ماست که قدم در راه آرمان و هدف آنان گذاریم و به هر طریق ممکن روح مبارزه و مقاومت را در سراسر جهان زنده نگه داریم و صدای فریاد مظلومان و کودکان فلسطین باشیم.

کد خبر 802936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    6 34
    چقدر امروز جای حاج قاسم خالی است اگر بود اوضاع طور دیگری بود
    • RO ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      29 0
      اونا هم جواب نامه رو دادن؟
  • سعید IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    6 34
    الحق که فرزندشهیدسلیمانی هستی ، زنده باشی
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    5 28
    سلام و درود و تشکر از سرکارخانم زینب سلیمانی بابت این اقدام خداپسندانه و هوشمندانه. اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    5 28
    سلام بر سردار دلها
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 15
    زنده باشید اونهایی که به نظر منفی می زنند که ایرانی نیستند
  • AU ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    در سالهای دهه 60 داشتن عکس چگوارا جرم بود حالا چی شده یک مارکسیسم که با چراغ سبز کاسترو کشته شد یک مبارز نمومنه شده البته این موضوع مورد علاقه همشهری است