مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

مردی که زن موردعلاقه اش را به قتل رسانده بود به همراه قاتلی که در پرونده دیگری جان زنی میانسال و مهمان وی را گرفته بود، پای چوبه دار رفتند و قصاص شدند.  

طناب دار

همشهری آنلاین؛ سرنخ: پرونده قاتلی که جان دو زن را گرفته بود بیست و نهم مهر سال ۹۷ گشوده شد. قربانیان دو زن بودند؛  یکی از آنها میانسال و دیگری جوان.آنها در خانه ای قدیمی در یکی از محله های تهران به قتل رسیده بودند که زن میانسال صاحبخانه و دیگری که ۲۵ ساله بود،  مهمان خانه وی بود.  

مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند افراد زیادی به خانه زن میانسال رفت‌وآمد داشته‌اند. آخرین نفر، پسر جوانی بود  که در  حوالی شهرستان میاندوآب واقع در استان آذربایجان‌غربی دستگیرشد.

وی در بازجویی ها به دو جنایت اعتراف کرد و درباره انگیزه اش گفت:مدتی قبل در گروه تلگرامی با مقتول(صاحب خانه) آشنا شدم. رفت و آمدهایمان شروع شد و من مقداری پول به او قرض دادم اما وی حاضر به برگرداندن طلش نبود.

وی ادامه داد: من در فروشگاه مواد غذایی کار می کردم که او از فروشگاه من مواد غذایی برده و پول آن را هم نمی داد. هربار که بحث بدهی را پیش می کشیدم امروز یا فردا می کرد. در نهایت تهدید کردم که اگر اصرار کنم آبروی مرا در گروه تلگرامی می برد. سرانجام تصمیم گرفتم به جای طلبم از خانه اش سرقت کنم اما وقتی وارد آنجا شدم فهمیدم مهمان دارد. بی خیال سرقت شدم و باز بحث پولم را پیش کشیدم. کار به درگیریکشیده شد و من ناچار شدم جانش را بگیرم. مهمان او هم که شاهد جنایت بود را هم کشتم تا دستم رو نشود. سپس به شهرستان رفتم و می خواستم قاچاقی از کشور خارج شوم که مخفیگاهم لو رفت.  

این مرد جنایتکار پس از محاکمه در دادگاه به دوبار قصاص محکوم شد و با قطعی شدن حکم، مراحل قانونی برای اجرای این رای طی شد و وی دیروز در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفت و قصاص شد.

دومین قاتلی که دیروز پای چوبه دار رفت، فردی بود که خرداد سال ۱۴۰۰ مرتکب جنایت شده بود. وی که به رفتارهای زن مورد علاقه اش مشکوک شده بود به ماشین او ردیاب وصل کرد و بعد جانش را گرفت.  

وی پس از دستگیری گفت:یک ماه قبل به رفتار و تماس‌هایمینا زن مورد علاقه ام مشکوک شده و احتمال دادم به من خیانت می‌کند. به همین دلیل ردیابیخریده و به ماشین او چسباندم و رفت‌وآمدهایش را زیر نظر داشتم. روز حادثه به خانه فرد غریبه ای رفت و من هم با حالت خشم و عصبانی سراغش رفتم. وقتی او را با چاقو زدم، تازه فهمیدم چه کار کرده‌ام و پشیمان شدم اما فایده‌ای نداشت.

این متهم پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و طولینکشید که حکم مرگ وی به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید. سپس پرونده وی به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد تا مقدمات اجرای حکم فراهم شود. روز چهارشنبه سوم آبان ماه تاریخی بود که برای اجرایحکم مرد جنایتکار در نظر گرفته شد. وی سحرگاه چهارشنبه پای چوبه دار رفت و با اجرای حکم قصاصش، پرونده  زندگیش برای همیشه بسته شد.  

کد خبر 801421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند البرز IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    همون بهتر که اعدام شدن