مشاور وزیر کشور انگلیس در امور مهاجرت بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیستی گفت: «خواستار آتش‌بس نیستیم و اسرائیل قوانین بین‌الملل را نقض نکرده است.»

رابرت جنریک، مشاور وزیر کشور انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین، رابرت جنریک، مشاور وزیر کشور انگلیس در امور مهاجرت با حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت که لندن خواستار آتش‌بس نیست.

جنریک در مصاحبه با اسکای‌نیوز گفت: «ما معتقد نیستیم که اسرائیل قوانین بین‌المللی را نقض کرده است. دفاع یک کشور از خودش یک حق آشکار در قوانین بین‌المللی است و اسرائیل هم دارد این کار را انجام می‌دهد.»

اظهارات این مقام انگلیسی با بیانیه روز گذشته آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل که اقدام رژیم صهیونیستی در تنبیه جمعی فلسطینی‌ها را محکوم کرده بود در تناقض است.

جنریک در پاسخ به سوالی درباره اظهارات گوترش در مورد مقاومت حماس، گفت: «هیچ کس چه عمدا و چه غیر از این، نباید به این نکته اشاره کند. هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.»

دبیرکل سازمان ملل روز سه‌شنبه در شورای امنیت گفت: این مهم است بدانیم حملات حماس بدون دلیل اتفاق نیافتاده است. مردم فلسطین 56 سال در معرض اشغال خفقان آور بوده‌اند.

وی اضافه کرد: آنها سرزمین خود را دیده‌اند که به طور پیوسته توسط شهرک‌ها بلعیده و گرفتار خشونت شده است. اقتصاد آنها خفه شد. مردم آنها آواره و خانه هایشان ویران شده است.

در حالیکه مذاکرات برای صلح میان طرفین بی‌نتیجه بوده است، گوترش گفت که امید فلسطینی‌ها برای یک راه حل سیاسی برای مصیبت آنها از بین رفته است.

کد خبر 801330
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 147
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 17
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    17 21
    ناتو غرب با عنوان نسل کشی صرب ها به یوگوسلاوی حمله نظامی کرد با ادعای حمایت از وحدت اراضی به اکراین کمک می کند اما با چشم پوشی بر تجاوز بر حقوق فلسطین و نسل کشی فلسطینی ها چهره ی حقوق بشری واقعی خود را نمایان می کند و به تمام کشورهای خاورمیانه توهین می کند .
    • . IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 1
      اونایی که منفی زدن خود فروخته های بی وجود هستند ، تو که از محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی. اوف به ذات طرفداران ظالم
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    13 19
    تاحالا کجا بودی عمو جون انگلیس که برف نیومده پس کجا سرت رو کرده بودی زیر برف
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 22
    بیش از یک میلیون کودک انگلیسی در فقر زندگی می‌کنند
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      31 8
      بیش ازنصف کودکان وجوانان ایران درنداری وبیچارگی زندگی می کنند
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 1
      این آمارهای من درآوردی از ایران را شما از کجا در میارید
    • NL ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      1 0
      یک میلیون تازه میشه یک‌درصد! هیچ میدونی چند درصد مردم و کودکان ایران،زیر خط فقر هستن؟!
    • امیر GB ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      1 0
      از کجا آوردی این اطلاعات را برادر جان؟ تو انگلیس هر شخصی نتونه از پس مخارجش بر بیاد دولت اجاره خانه و تمام هزینه خورد و خوراک را میده. مگر اینکه طرف اعتیاد داشته باشه که باز میتونه بره بیمارستان مجانی درمان شه.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    47 17
    اسرائیل و متحدانش مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در غزه شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    15 20
    نظامیان انگلیسی از سال 2003 در عراق و لیبی و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ حضور نظامیان انگلیسی در عراق، لیبی و منطقه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    10 15
    انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی در جنگ یمن بوده است. انگلیس جنایتکار از سال 2015 به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار تسلیحات عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند چرا؟
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    15 20
    مشاور وزیر کشور انگلیس جنایتکار در جنگ غزه متهم است و نه مدعی
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 20
    عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن. بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛ همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن! کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست. درحالی که رژیم متجاوز سعودی بر حملات خود به مردم بی پناه یمن افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خودرا بر روی این جنایات بسته اند. جلوی چشم سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند. جلوی چشم شورای امنیت سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند. جلوی چشم شورای حقوق بشرسازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند. جلوی چشم سازمان عفوبین الملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند. عاملان قتل عام مردم بی گناه یمن باید پاسخگوی جنایات خود باشند. جلوی چشم سازمان ملل عربستان، آمریکا، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند. بسیاری از کشورهای غربی همچنان به حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از ائتلاف سعودی ادامه می دهند.
    • فاطمه IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      اخوی شما برا خودت یه کشور بزن نظر در حد دو خط نه اینکه رمان بنویسی و نظرات رو پر کنی خوبه همه رو منفی دادن بهت
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 18
    انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون از ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، آشوبگران و اغتشاشات کمک حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان نیزادامه می دهد. انگلیس جنایتکار شماره یک درجنگ تحمیلی هشت ساله ازسال 1359 و الی 1366 از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با جند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازتروریسم، القاعده و طالبان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد. انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی به صورت غیرقانونی به عراق و لیبی حمله کرده است و مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می کند.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 16
    حمله موشکی انگلیس جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک و فرانسه جنایتکار شماره یک به سوریه، اجرای قانون جنگلی حقوق بشرانگلیسی بود. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2014 تاکنون به ائتلاف آمریکایی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را درسوریه وعراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد. انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعود مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درجنگ یمن قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد. نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند. نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 13
    متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 1359 تاکنون برای محاکمه آمریکا و متحدانش به علت جنایات جنگی در جنگ تحمیلی هشت ساله ناتوان و عاجز بوده است. سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست. آمریکا و متحدانش هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند. آمریکا و متحدانش هیچگاه به حقوق بین الملل و حقوق بشر احترام نمی گذارند. سعودی ها جنایتکار شماره یک ازکاری که درفاجعه منا، جنگ سوریه، عراق، یمن و منطقه انجام دادند پشیمان می شوند. آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد. ازخون شهدای منا نمی گذریم. انتقاد ازسکوت 20 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها دیوان کیفری بین المللی چرا ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی انگلیس رسیدگی نمی کند محاکمه سربازان انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق و لیبی ازسال 2003 تاکنون انجام نشده است شرم آوراست. دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    7 14
    دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است. متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 2003 تاکنون برای محاکمه دولتمردان انگلیسی به علت جنایات جنگی در عراق و لیبی ناتوان و عاجز بوده است. متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند شرم آور است. انگلیس به علت جنایات جنگی درعراق، لیبی، سوریه، افغانستان، یمن و منطقه باید دردادگاه لاهه محاکمه شود. ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثر آن هزاران کودک و انسان ها بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند. و سربازان انگلیس بی رحمانه به زنان و دختران عراق تجاوز کردند ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟ انگلیس به اسم حقوق بشر بدترین جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهد. آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 15
    اعتراف رسمی ائتلاف تحت رهبری آمریکا به قتل‌عام 1300 غیر نظامی در سوریه و عراق ائتلاف تحت رهبری آمریکا طی بیانیه‌ای رسما اعتراف کرد که از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده است. ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش دیروز با صدور بیانیه‌ای، رسما اعتراف کرد که جنگنده‌ها و نظامیان این ائتلاف از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده‌اند. هر چند بر اساس گزارش منابع عراقی و سوری، شمار غیر نظامیانی که قربانی حملات ائتلاف شده‌اند، بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده است، ولی این آمار که رقم بالایی است، را خود ائتلاف مذکور رسما منتشر کرده است. «دوناتلا رویرا» یکی از مشاوران ارشد سازمان عفو بین‌الملل، ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا را به دلیل انکار تعداد واقعی تلفات غیرنظامیان در عراق و سوریه، مورد انتقاد قرار داد. جنگنده‌های آمریکایی بیشتر از همه ، در شهرهای «موصل» عراق و «رقه » سوریه مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    6 16
    کشته و زخمی شدن 50 زن و کودک افغان در حمله پهپادهای آمریکایی به «شیندند» در پی حمله پهپادی آمریکا به شهرستان «شیندند» استان «هرات»، 50 غیر نظامی، از جمله شماری زن و کودک، جان خود را از دست دادند. پهپادهای آمریکایی پنجشنبه منطقه «پای کشک» شهرستان شیندند را هدف حمله قرار‌دادند، که تلفات زیادی به غیر نظامیان وارد شد. « صالح محمد» یکی از شهروندان هرات، به خبرگزاری فارس گفت: در این حمله، منازل مسکونی شهروندان تخریب و بیش از 50 غیر نظامی از جمله کودک، زن، مرد و افراد سالخورده زیادی کشته و زخمی شدند. آمریکا این حمله را با هدف مبارزه علیه طالبان انجام داده است. وی با اشاره به اینکه «طالبان» یک پروژه آمریکایی است و در جنگ علیه طالبان، معمولا غیر نظامیان و یا نیروهای دولتی افغانستان کشته می‌شوند افزود: « حکومت(کابل) تاکنون نتوانسته عملیات‌ خودسرانه نیروهای آمریکایی را کنترل کند و جلوی آنها را بگیرد.» زخمی‌های این حمله، که به بیمارستان هرات منتقل شده‌اند گفتند، چهار پهپاد، روستای «پایکشک» شهرستان شیندند را با خاک یکسان و تلفات زیادی هم به غیر نظامیان وارد کردند.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 16
    1 - آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون، عامل آوارگی مردم دنیاست. بسیاری آوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه حقوق بشری قانون جنگل علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست. 2 - آمریکا جنایتکار شماره یک و ناتو همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون در افغانستان آدم می کشند، همچنان نیز ادامه می دهند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست. 3 - آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات، قطر، اردن، بحرین و اسرائیل ازسال 2001 تاکنون حامی گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه و مسئول جنایت های آنان هستند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست. 4 - آمریکا جنایتکار شماره یک و انگلیس همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون درعراق و لیبی آدم می کشند، همچنان نیز ادامه می دهند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ا
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 13
    دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتس برای محاکمه دولتمردان آمریکایی عمل نمی کند/ مردم دنیا آمریکا را محکوم می کند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی دولتمردان آمریکایی حمایت می کند. ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثرآن هزاران کودک بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند و سربازان آمریکا به زنان و دختران عراقی تجاوز کردند واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سربازان آمریکا نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟ واشنگتن مسئول کشتار مردم عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه و جهان و پیدایش داعش درسراسر جهان است.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 14
    آمریکا و متحدانش به همراه دبیرکل بی ادب سازمان ملل، رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل و رئیس بی ادب رئیس حقوق سازمان ملل بخاطر قتل عام مسلمانان درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان باید دادگاه لاهه به عنوان جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت باید محاکمه شوند.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 11
    کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند. کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعشبه گزارش یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای این کشور هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند. وی تاکید کرد که سلاح های کشف شده شامل انواع سلاح های سنگین و متوسط و سبک می شود که برخی از آنها ساخت رژیم اشغالگر است و این علاوه بر صدها موشک و مهمات و سلاح های دیگری که ساخت پیمان ناتو و چندین کشور اروپایی و غربی است. این فرمانده میدانی افزود: سلاح های کشف شده شامل تجهیزات زرهی و مقادیر زیادی سلاح های ضدزرهی است و این علاوه بر توپ ۱۵۵ میلیمتری با برد ۴۰ کیلومتر که ساخت پیمان ناتو است و تاریخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ ـ آغاز جنگ تروریستم علیه سوریه ـ باز می گردد.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 14
    صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 573 بار با کمک، حمایت، هدایت، مدیریت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی، با کمک مالی عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی درسایه سازمان های بین المللی علیه مردم از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی استفاده کرده است. بمباران شیمیایی سردشت، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های بین المللی است. حوادث ناآرامی های اخیر ایران برگ دیگری درکارنامه سیاه و ننگین آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و سازمان های بین المللی است. جنایات آمریکایی‌ها و غربی‌ها در جهان به ویژه در حق کشورهای منطقه باید برملا شود و جمهوری اسلامی ایران این موضوع را با نگاه حق طلبانه بیان می‌کند. کارنامه حقوق بشری امریکا مملو از جنایات ضد بشری همچون بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن؛ ارسال سلاح های شیمیایی به عراق در زمان جنگ تحمیلی علیه ایران برای بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه و حمله موشکی به هواپیمای مسافر بری ایران بر فراز خلیج فارس است.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 11
    مدعیان حقوق بشر تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند. دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. رئیس بی ادب شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. آمریکایی ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند. اروپایی ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند. سعودی ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند. صهیونیست ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 12
    آمریکا جنایتکار شماره یک هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. انگلیس جنایتکار شماره یک هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ شورای امنیت سازمان ملل ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان آمریکایی عمل نمی کند شرم آور است. دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ شورای امنیت سازمان ملل ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان انگلیسی عمل نمی کند شرم آور است. برخی کشورها به سرکردگی واشنگتن درمنطقه مثل رژیم کودک کش سعودی و رژیم کودک کش صهیونیستی مرتکب جنایات جنگی شده اند. حملات عربستان سعودی دریمن ازسال 2015 تاکنون نتیجه ای نداشته است. مردم دنیا عربستان را محکوم می کند اما آمریکا جنایتکار شماره یک از تجاوز عربستان سعودی حمایت می کند! مردم دنیا عربستان را محکوم می کند اما انگلیس جنایتکار شماره یک از تجاوز عربستان سعودی حمایت می کند! مردم دنیا عربستان را محکوم می کند اما فرانسه جنایتکار شماره یک از تجاوز عربستان سعودی حمایت
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 17
    درپاسخ به قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار! آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه شده است. دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ و مجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟ آنچه امروز درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، لبنا، نوارغزه، فلسطین، منطقه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا ومتحدانش است. قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک مورد اعتماد ما نیست.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 13
    حرف قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک دیگر چه اعتباری دارد؟ چه کسی باور می کند قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نگران حقوق بشر درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، میانمار، سوریه، یمن، منطقه وجهان است. آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشراست / پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود. قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد. آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به همراهی انگلیس با کمک مالی برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین، مغرب واردن ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد. حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار ضد علیه ایران، مصرف داخلی آمریکا است. دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را از طالبان کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتکفیری ها کرد. دولت آمریکا بیشرین حمایت را از گروه های تروریستی کرد. دولت آمریکا بیشرین حمایت را از مخالفان سوری کرد.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    3 13
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را از ارتش آزاد سوریه کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جبهه النصره کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جنایتکاران جنگی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، میانمار کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را از حامیان اصلی تروریسم کرد. دولت آمریکا بیشترین حمایت را از رژیم جعلی صهیونیستی کرد. دولت آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند. دولت آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند. قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد. که قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد. آمریکا جنایتکاردشمن تاریخی مردم ایران است. قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درمورد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن ومنطقه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است. حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار درباره ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 13
    حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار درباره ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد. قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیابی کند. بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش صدام دیکتاتورکمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و با کمک های مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، حقوق بشرآمریکایی، حقوق بشراروپایی و سازمان های بین المللی خیانتکاراست. رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستور مستقیم آمریکا وغرب علیه مردم ایران از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان استفاده کرده است / و مجامع حقوق بشری بیش از 30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 11
    رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستور مستقیم آمریکا وغرب علیه مردم ایران از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان استفاده کرده است / و مجامع حقوق بشری بیش از 30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند. ومجامع حقوق بشری 1367/04/12 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ و این درحالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وگری فرمانده آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ سرنگون کردن هواپیمای مسافری کشورمان توسط فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکایی ها، وحقوق بشرآمریکایی ومدعیان حقوق بشراست.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 12
    پوستر/حمله ناو آمریکا به هواپیمای ایران عباس گودرزی در وبلاگ تلخندک با انتشار پوستری در سالروز حمله ناو نظامی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران این‌طور نوشت: در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏‌ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏‌های سرزمینی ایران و در آب‏‌های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏‌گناه، زن و کودک بودند. کشورهایی که ازسال 1357 تاکنون مردم ایران را قتل عام می کنند/ متاسفانه دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس با سران این کشورهای گفت وگو، مذاکره، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 12
    آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را توصیح دهد. هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران توسط فرمانده آمریکایی وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردردرنیاست. آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد. جنایات کاخ سفید ننگ بزرگ تاریخی است. کاخ سفید تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. چرا فرمانده بی ادب آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ رفتارکاخ سفید شرم آوراست. رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست. نباید درقبال جنایات وحشیانه و وحشی گری فرمانده بی ادب آمریکایی سکوت کرد. فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی هواپیمای مسافری کشورمان را سرنگون کرد اما مدال افتخار دریافت کرد و عدهای در کشور نسبت به آن اتفاق بیشرمانه سکوت کرده بودند حال چه شده که در مورد یک مأمور نیروی انتظامی که به وظیفه قانونی خود عمل کرده همان عده صدای ضجه و مویهشان گوش فلک را کر کرده است!
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    3 11
    اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت ساله جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 13
    متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است. آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند. چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟ چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟ چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟ چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟ چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 10
    جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر! آمریکا شریک جنایات صدام است. انگلیس شریک جنایات صدام است. فرانسه شریک جنایات صدام است. آلمان شریک جنایات صدام است. عربستان سعودی شریک جنایات صدام است. سازمان ملل شریک جنایات صدام است. شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است. شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است. سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.
    • سردار سادات طباطبایی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      آقا خدا شفا بده....من دعات میکنی....انشالا خوب میشی....آدم نامید میشه اینهمه رو میبینه ولی خوب میشی امیدت به خدا باشه
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 11
    بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است. مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند. رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند. واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند. مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند. جنایات مدعیان حقوق بشر. مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 13
    مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند. جنایات مدعیان حقوق بشر. مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند. مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند. آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست. کاخ سفید ازسال 1357 تاکنون درفرانسه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد. کاخ سفید ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، پاکستان ومنطقه با تروریسم همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد. کاخ سفید حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد. واشنگتن حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد. هرچه می توانید روی موشک کاری کنید/ آمریکا باید سیلی بخورد. دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود. آمریکا ازسال 1357 تاکنون ثابت کرد که با ملت دشمن است، نه موشک چرا آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ درتاریخ 1367/04/12 هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران درتاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمسلمانان منا!
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 12
    و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ و این درحالی است که مجامع حقوق بشری قانون جنگل از12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ و این درحالی است که کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 15
    منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی! چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟ ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون نه تنها در برابر مقابل آمریکا و متحدانش از حق و حقوق ملت ایران دفاع و حمایت نکردند و متاسفانه همه جانبه هم با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین، مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همکاری کردند.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 13
    انتقال محرمانه سلاح‌های آمریکایی در جنوب یمن در حالی که قدرت در عدن واقع در جنوب یمن به موجب توافقی میان ریاض و ابوظبی تقسیم شده، آمریکا سلاح‌های سنگین به این منطقه فرستاد.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 13
    1 - نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای تروریست خارجی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی ازسال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را درسایه سکوت سازمان های بین المللی با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشته ای ساخت آمریکایی، کشورهای اروپایی واسرائیلی می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک دنبال تحریم کردن مردم ایران شرم آوراست. 2 - نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای تروریست خارجی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی ازسال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را درسایه سکوت سازمان های بین المللی با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشته ای ساخت آمریکایی، کشورهای اروپایی واسرائیلی می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک، مردم ایران تحریم می کند شرم آوراست
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 13
    در پاسخ به دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟ کشورهای به اصطلاح اسلامی باید نگاه کنند و شرم کنند
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 13
    30 هزار سرباز سودانی در یمن چه می‌کنند، چرا آمریکا، سودان را تحریم نمی کند؟ 30 هزار سرباز سودانی در یمن چه می‌کنند، چرا غرب، سودان را تحریم نمی کند؟ سودان ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است. نیروهای تروریست سودانی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 12
    1 - رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح دهد آمریکا ازسال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می کند؟ 2 - رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید پاسخ دهد آمریکا ازسال 2001 تاکنون از افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می خواهد؟ 3 - آمریکا ازسال 2001 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال غارت نفت، بمباران، قتل عام، نسل کشی مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و منافع خودش است.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 13
    درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 11
    بیش از هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 11
    رابرت جنریک بی ادب مشاور وزیر کشور انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متحدانش را درجنگ غزه سرپوش بگذارد.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 14
    1 - نیروهای تروریست آمریکایی ازسال 2001 تاکنون به جان و مال مردم مظلوم, بی دفاع و بی گناه افغانستان حمله می کنند. 2 - نیروهای تروریست آمریکایی ازسال 2003 تاکنون به جان و مال مردم مظلوم, بی دفاع و بی گناه عراق حمله می کنند. 3 - نیروهای تروریست آمریکایی ازسال 2003 تاکنون به جان و مال مردم مظلوم, بی دفاع و بی گناه لیبی حمله می کنند 4 - نیروهای تروریست آمریکایی ازسال 2011 تاکنون به جان و مال مردم مظلوم, بی دفاع و بی گناه یمن حمله می کنند. 5 - ائتلاف بین المللی آمریکایی ازسال 2014 تاکنون به جان و مال مردم مظلوم, بی دفاع و بی گناه سوریه وعراق حمله می کنند. 6 - نیروهای تروریست آمریکایی ازسال 2015 تاکنون به جان و مال مردم مظلوم, بی دفاع و بی گناه بمن حمله می کنند. 7 - ومجامع حقوق بشری هم ازسال 2001 تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ 8 - واین درحالی است که سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی نیروهای تروریست آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 12
    9 - آمریکایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند! که عربستان جنایتکار شماره یک به دلیل جنگ علیه یمن در سال 2014 میلادی حدود 70 میلیارد دلار صرف خرید سلاح کرده است که این میزان حدود 9 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور است. از زمان آغاز تجاوز عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک علیه یمن در سال 2015 میلادی این کشور به بزرگترین وارد کننده اسلحه در دنیا تبدیل شده است. آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک بزرگترین صادر کننده سلاح به عربستان به شمار می‌رود به گونه‌ای که از سال 2014 الی 2018 میلادی حدود 70 درصد از بازار سلاح عربستان در اختیار آمریکا بوده است. که سلاح‌های ساخت غرب در حملات به غیرنظامیان مورد استفاده قرار گرفته است و این سلاح‌ها قربانیان بی شماری بر جا گذاشته است. از 27 حمله به یمن که غیرنظامیان در آن جان باخته‌اند 25 حمله را آمریکا انجام داده است. سلاحی که با آن اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی هدف قرار گرفته شد و در پی آن 40 دانش آموز کشته شدند ساخت آمریکا بود.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 11
    امارات ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است. نیروهای تروریست اماراتی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند. امارات جنایتکار شماره یک شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، بحرین، اسرائیل درسراسرمنطقه خاورمیانه است. امارات جنایتکارشماره یک مرتکب جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت درمنطقه، سوریه و یمن شده است.
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 12
    امارات جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون به همراه عربستان سعودی جنایتکارشماره یک، آمریکا جنایتکارشماره یک، بحرین جنایتکارشماره یک و اسرائیل جنایتکارشماره یک عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان است. نگران ما ازجنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی بی حساب و کتاب امارات جنایتکارشماره یک درمنطقه و یمن است. امارات جنایتکارشماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگرعامل اصلی جنگ درمنطقه و یمن است. امارات جنایتکارشماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است. امارات جنایتکارشماره یک ازسال 2015 تاکنون با بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را نجام می دهد و همچنان نیزادامه دارد.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 11
    اقدام امارات جنایتکار شماره یک دربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکار شماره یک شرم آوراست. شرم آوراست که دولت دیکتاتور امارات جنایتکارشماره یک با حمایت آمریکا جنایتکار شماره یک، اروپا جنایتکارشماره یک و اسرائیل جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2015 تاکنون مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را بمباران می کند. آمریکا جنایتکار شماره یک ازمداخله گری و فروش انواع سلاح های ممنوع، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و... به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد. امارات جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون غیرنظامیان را با بمب های و سلاح های ساخت آمریکا می کشد. اقدام امارات جنایتکارشماره یک علیه یمنی ها جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است. حملات هوایی امارات دریمن جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است. جنایات امارات دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست. جنایت جنگی امارات دریمن شرم آوراست. امارات شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سعودی ها درجنگ یمن است.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 10
    اقدام امارات جنایتکارشماره یک علیه یمنی ها جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است. حملات هوایی امارات دریمن جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است. جنایات امارات دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست. جنایت جنگی امارات دریمن شرم آوراست. امارات شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سعودی ها درجنگ یمن است. امارات جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون به همراه عربستان جنایتکارشماره یک به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک بیش از999 میلیارد دلار درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروه تروریستی منافقین، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی هزینه کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 12
    اعتراف مقام قطری: بسیاری از داعشی‌ها سعودی هستند
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 10
    آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 77 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است. ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 11
    رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 15
    مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 13
    آمریکا با چه معیاری دیگران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کند؟ ایالات متحده در حالی بر طبل حقوق بشر می‌کوبد که کارنامه سیاهی از نقض قوانین و قطعنامه‌های سازمان ملل متحد را در کارنامه خود دارد. پس از انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در سطح دنیا در سال 2013 میلادی، و سخنرانی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است، پیشنهاد هفته حقوق بشر آمریکایی مطرح شد و هر ساله از 6 تیر ماه تا 14 تیر به نام هفته حقوق بشرآمریکایی نام‌گذاری می‌شود.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 9
    کشورهای غربی بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند کشورهای غربی که به ظاهر دم از دموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتار در کشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند. کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی که ادعای طرفداری حقوق بشری دارند، با ایجاد گروه های تروریستی و حمایت از آنها حقوق بشر را بطور کامل نقض می کنند. در نظر اینها افزایش قتل و کشتار و سرکوب اعترضات مردمی در کشورهای متبوع خود نقض حقوق بشر نیست اما اگر در کشورهای اسلامی یک مجرم محاکمه و به سزای اعمالش برسد، نقض حقوق بشر است. در این کشورها زن و مرد با هم تفاوت های زیادی دارند، انها به زنان به چشم برده نگاه می کنند که از هیچ حق و حقوقی برخوردار نیست. در دین اسلام زن و مرد با هم برابرند و هیچ اختلاف و فرقی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در تقوای الهی است اما در کشورهای غربی زنان از جایگاه واقعی خود محروم هستند.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 12
    در دین اسلام زن و مرد با هم برابرند و هیچ اختلاف و فرقی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در تقوای الهی است اما در کشورهای غربی زنان از جایگاه واقعی خود محروم هستند. در سال های گذشته زنان حتی حق خواندن کتاب های تورات و انجیل را نداشتند و در نظر آنها زنان شریک شیطان هستند که نباید کتاب های دینی را مطالعه کنند. کامل ترین دین اسلام است و سایر ادیان الهی بعد از آمدن دین مبین اسلام منسوخ شده و همه باید به این دین بزرگ الهی روی بیاورند.
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      9 0
      اره برابرن درواقعیت ازدردورنج هردوبپرس ببین برابرهست یانه
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 10
    جنایات مدعیان حقوق بشر! مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند. آمریکا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد. اروپا حق حرف زدن دفاع ازحقوق بشر را ندارد. آمریکا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد. اروپا حق حرف زدن مبارزه با تروریسم را ندارد/ اروپا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد. کشورهای غربی جنایتکاربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند/ حق صلاحیت ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند. کشورهای غربی جنایتکارکه ظاهردم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتاردرکشورهای دیگربزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند. آمریکا و کشورهای اروپایی بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشردرسراسرجهان هستند وحق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارند وهم حق ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند. وقتی داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش سوری ها، عراقی ها، لبنانی ها و... را می کشت شما کجا بودید؟ شکست داعش درموصل و دیگرشهرهای عراق، شکست آمریکا ومتحدانش درمنطقه وعراق است. غربی ها جنایتکار حق دفاع ازحقوق بشر را ندارند. غرب بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 11
    آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست. بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند. آمریکا و اسرائیل می خواهند یک اسرائیل دیگردرمنطقه درست کنند. آل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است. که سعودی ها جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر بیش از999 میلیارد دلار به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه هزینه کردند اما درقبال این هزینه ها چه چیزی به دست آوردند؟ عربستان جنایتکارعامل ناامنی درمنطقه و یمن است. حمایت ازیمنی ها واجب شرعی است. عربستان درمنطقه و یمن حامی حامی القاعده و داعش است. آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات به شکل مستقیم درمنطقه، سوریه، عراق، لبنان و یمن مداخله می کنند.
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 14
    مرکز پایش ستاد حقوق بشر گزارش میدهد ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از فقر شدید در آمریکا گزارشگر ویژه فقر سازمان ملل با سفر دو هفته ای به آمریکا وضعیت فقر در چند شهر و ایالت این کشور را بررسی و تشریح کرد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز پایش ستاد حقوق بشر، فیلیپ آلستون، گزارشگر ویژه فقر سازمان ملل با سفر دو هفتهای به آمریکا از تاریخ یکم تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، به بررسی وضعیت فقر در چند شهر و ایالت این کشور پرداخت. سفر وی به دعوت دولت فدرال و با هدف بررسی وضعیت حقوق بشر در آمریکا با توجه به وجود فقر شدید در این کشور انجام شد. وی گزارش اولیه سفر خود را در پایان این سفر در ۱۵ دسامبر منتشر و در آن نسبت به وضعیت شدید فقر در این کشور انتقاد کرد. آلستون در این بازدید به بررسی مسئله فقر در آمریکا از زاویههای مختلف از جمله تبعیض جنسیتی و نژادی تا کودکانی که در فقر به دنیا میآیند و رنجهای مردمی که توانایی دسترسی به اساسیترین نیازهای خود را ندارند، پرداخته است.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      7 0
      بله ممنون ازصداوسیمامنفعت طلب
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 9
    آمریکاجنایتکار، عامل اصلی آوارگی مردم دنیاست. بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و مداخله جویی های آمریکا هستند. آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی حامی تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن، منطقه و جهان و مسئول جنایت های آنان هستند. ومجامع حقوق بشری ازسال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند. و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه آمریکا وهمپیمانانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 8
    آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی عاملان جنگ، بی ثباتی وناامنی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن، منطقه وجهان هستند. آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی جنگ درمنطقه وجهان هستند. آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی پیدایش و رشد تروریسم، القاعد، داعش،‌ تکفیری ها و دیگرگروهای تروریستی درمنطقه وجهان هستند. دبیرکل سازمان ملل درجنایت های آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شریک جرم است. رئیس شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شریک جرم است. رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل درجنایت های آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شریک جرم است.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 9
    عاملان جنایت های جنگی در عراق باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در افغانستان باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در پاکستان باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در لیبی باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در فلسطین باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در لبنان باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در سوریه باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در یمن باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در منطقه باید رسوا شوند. عاملان جنایت های جنگی در جهان باید رسوا شوند.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 11
    آمریکا دیگران را متهم به نقض حقوق بشرمی کند درحالی که هرساله شهروندش درخشونت های مسلحانه کشته می شوند. آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست. آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد. شهروندان آمریکایی درتیراندازی های داخل این کشوربیشترازنظامیان آمریکایی کشته می شوند.
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 7
    ایندیپندنت گزارش داد؛ قراردادهای تسلیحاتی محرمانه عربستان و انگلیس پس از مرگ خاشقجی قراردادهای تسلیحاتی محرمانه عربستان و انگلیس پس از مرگ خاشقجی روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: انگلیس در هفته های پس از ترور جمال خاشقجی همچنان به امضای قرادادهای تسلیحاتی با عربستان ادامه داد در حالی که دولت لندن ترور خاشقجی را محکوم کرده بود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، ایندیپندنت در گزارشی نوشت: چند مقام وزارت بازرگانی انگلیس که مسئول امضای قراردادهای تسلیحاتی هستند، همچنان به نشست های عالی رتبه خود با همتایان سعودی برای امضای قراردادهای فروش تسلیحات و مهمات ادامه داده اند. در این گزارش آمده است: هیئتی از دفتر دفاعی و امنیتی که وابسته به وزارت بازرگانی و مسئول صادرات سلاح است بین روزهای ۱۴ و ۲۲ اکتبر به صورت محرمانه به ریاض پایتخت عربستان سفر کرده است. این روزنامه انگلیسی نوشت: «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس با کلماتی شدید اللحن در پارلمان ترور خاشقجی را محکوم کرده بود ولی دولت متبوعش با عربستان قراردادهای تسلیحاتی امضاء می کند.
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 11
    پرونده سنگین جنایتهای ارتش اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل خود که سابقه آن به اعلام موجودیت این رژیم با اشغالگری سرزمینهای فلسطینی بر میگردد، جنایتهای زیادی را علیه ملت فلسطین و دیگر ملتهای منطقه انجام داده است.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 12
    مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا سکوت نمی کرد. مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات انگلیس سکوت نمی کرد. مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات فرانسه سکوت نمی کرد. مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سکوت نمی کرد. مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات سکوت نمی کرد. مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات بحرین سکوت نمی کرد. مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی کرد.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      4 0
      ایااین طوری می گی خودت باشی ناراحت نمی شی
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 9
    رابرت جنریک بی ادب مشاور وزیر کشور انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی‌کرد
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 9
    عربستان جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکار دیگر با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار وآلمان جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاراز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرده است. این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 300هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 8
    نتانیاهو ازسال 2011 تاکنون مانند یک سگ هار پارس می کند حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه جنایت جنگی است. جنایت جنگی رژیم صهیونیستی درسوریه شرم آوراست. حملات اسرائیل درسوریه جنایات جنگی است. حملات هوایی رژیم صهیونیستی درسوریه جنایات جنگی است. آمریکا جنایتکارشریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ سوریه است. رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکارهمچنان به تروریست ها درجنگ سوریه سلاح می دهد. اقدام اسرائیل جنایتکارعلیه سوری ها جنایت جنگی است. جنایات رژیم صهیونیستی درسوریه برای جامعه جهانی شرم آوراست. حمله هوایی اسرائیل به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی و قانون جنگل قوانین بین المللی بود. حمله اسرائیل به فرودگاه نظامی تیفور در سوریه به خاطر ناتوانی ارتش سوریه دولت سوریه بوده است. حمله جنگنده های اسرائیل به فرودگاهی در سوریه با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است. عامل حمله هوایی به فرودگاه «تی4» سوریه رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 4
    چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند! دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 5
    مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین خیانتکار با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟ وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 4
    درپاسخ به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمریکایی ها جنایتکار و هم اروپایی ها جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین متاسفانه به ایران اهانت و خیانت کردند پس ادامه مذاکرات برجام وین باز هم غلط و اشتباه است. طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است و باز هم 100 درصد فقط دروغ است میز مذاکره را ترک کنید 100 درصد فقط به نفع مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 6
    رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 6
    آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند. اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 4
    تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و امارات و ترکیه و اسرائیل و عربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود. امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند. در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است. آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است. آمریکا جنایتکار همان القاعده است. آمریکا جنایتکار همان داعش است. از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش سرکرده القاعده است. دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    آمریکایی ها و گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون برای ما یکی هستند. آمریکایی ها و تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون برای ما یکی هستند. آمریکایی ها و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون برای ما یکی هستند. لقاعده یمن با نیروهای مورد حمایت آمریکا همدست است اعتراف جان کری: آمریکا از داعش در سوریه حمایت میکند آمریکا و متحدانش همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند. دولت آمریکا جنایتکار رئیس کل همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است آمریکایی ها و تروریست‌های گروهک منافقین از سال ۱۳۶۰ تاکنون برای ما یکی هستند
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که اروپا به همراه ناتو، آمریکا و اسرائیل ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    برخی دولت‌های اروپایی جنایتکار ناقض حقوق بین‌الملل صلاحیت توصیه دیگران را ندارند
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی رژیم صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری می کنند چرا؟ متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب مذاکره و همکاری می کنند چرا؟ متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین مذاکره و همکاری می کنند چرا؟ متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری می کنند چرا؟
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    بارها بنده در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است که دولت آلمان مسؤول آن است. خانم وزیر، این اقدام مخرب و ضد امنیتی در حال بررسی است. دولت ایران در شناسایی مجرمان و ریشه کن کردن این بدخواهی بسیار جدی است. اجازه ایجاد ناامنی برای دختران دانش آموز ایرانی با انگیزه‌های سیاسی را نخواهیم داد. اما از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارند، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی است که دولت آلمان مسؤول آن است و هنوز تلفات می‌گیرد. ابراز نگرانی تان در این مورد، ریاکارانه و مداخله جویانه است.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است. آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است. آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی ۸۴ درصد را ندارد.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و از سال 2015 تاکنون بیش از 900 میلیارد دلار به یمن خسارت وارد کرده است.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    ترامپ ثابت کرد که چوپان دروغگو است ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! هنوز هم هیچ خبری نابودی داعش نیست چرا؟ چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷ رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به سخنان خود درباره خلق تروریست های داعش توسط واشنگتن در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، مدعی شد: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم ترامپ: 30 روز دیگر داعش نابود می‌‌شود ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است. باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود. ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است. حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند. مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است. «همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان نیز به خون بیش از 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است».
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های آمریکا و مزدورانشان را فراموش نمی کنند
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار اصلی ترین ناقض حاکمیت کشورها بوده است. آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه اینکه با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند. متأسفانه در حال حاضر جمع قابل توجهی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب مسلح که دستشان به خون شهروندان غیرنظامی ایران و عراق آلوده است، در آلمان مأوا گزیده‌اند. اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست‌های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بی‌حاصل برای صدمه زدن به روابط دو کشور همسایه ایران و عراق است. دولت‌ها و ملت‌های منطقه هرگز عملکرد برخی از کشورهای مشخص غربی از جمله آلمان در جنگ‌افروزی و حمایت از دیکتاتورهای جنگ افروز را فراموش نمی‌کنند.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟ بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. و این در حالی است که اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند. آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. مذاکره در حال حاضر به ضرر ایران است/ قطع‌ رابطه با غرب و آژانس برای ایران بهترین کار است. شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است. وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است. نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2003 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق ولیبی بسته اند چرا؟ مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2011 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بسته اند چرا؟ مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1394 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بسته اند چرا؟
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    مذاکره در این مدت 11 سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است. توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است. برجام از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است. اروپااز سال 1394 تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است. غرب از سال 1392 تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است هزینه مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در این مدت 9 سال از کجا تامین شده است؟ از گران کردن کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میئو، خودرو وغیره و هم از جیب مردم مظلوم ایران!
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند. متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است. اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است. اعتماد روحانی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است. اعتماد ظریف به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است. اعتماد عراقچی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند. این مذاکره مشکلی را حل نخواهد کرد. دشمنان به رهبری آمریکا علیه ایران دست به دست هم دادند. آنها می‌خواهند این انقلاب را نابود کنند؛ لذا باید آنها را بهتر بشناسیم. خوشبختانه در این بین مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدار کننده خطاب به مردم و مسئولان اعلام می‌کنند. در مقام احصا توطئه‌های دشمنان به‌ ویژه آمریکا عربستان و اسرائیل نیستم که البته قابل احصا هم نیست.کم به ایران ضربه نزدند و کم خیانت نکردند. دیدید رئیس جمهور آمریکا چگونه هزاران بچه را از مادرانشان جدا کرد. آمریکا از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، ماهیت آنها ظلم و ستم و جنایت است. افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند! مشکلی را حل نخواهد کرد. با تمام وجود باید از آمریکا متنفر و منزجر بود. او غیر از جنایت، کاری نکرده است. این کشور
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    ادعای علی‌اف: جمهوری آذربایجان و ترکیه ضامن صلح هستند و این در حالی است که آنکارا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست ها در سوریه همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    صدور قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی، دخالت و مداخله مستقیم در امور داخلی ایران بوده است و این در حالی است که گروهک تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند. و این در حالی است که گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    مشکلات مردم و کشور بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره متاسفانه 1000 برابر هم افزایش یافته است چرا؟
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    اگر ایران سالانه هزار بار هم با آمریکا و هم اروپا مذاکره و گفت وگو کند و باز هم مشکل ایران با آمریکا و اروپا حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است. پس پیگیری برجام و مذاکرات وین وغیره از سوی حسین امیرعبداللهیان باز هم غلط و اشتباه است.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    پایگاه‌های آمریکا در خاک سوریه اصالتا غیرقانونی هستند آمریکا نمی‌تواند مانع حفظ ثبات و حاکمیت سوریه شود حضور آمریکا در سوریه هدیه‌ای برای داعش است آمریکایی‌ها هزاران بشکه نفت سوریه را سرقت می‌کنند حضور آمریکا در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. آمریکا فورا از نقض آشکار و هدفمند حقوق بین‌الملل دست بردارد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار از داعش در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. جو بایدن بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    آمریکا و مزدورانشان از اغتشاشگران همه جانبه حمایت می کردند پس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هنوز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان است چرا؟
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند. هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است. چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است. ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است ترامپ در سوریه، عراق، یمن و افغانستان مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود. سقوط «صدام» نشان داد که ظلم در هیچ کشوری پایدار نخواهد ماند
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    خروج ترکیه از سوریه تهدیدی برای امنیت داعش و سایر گروه های تروریستی است چون به خاطر که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    ترکیه : خروج از سوریه تهدیدی برای امنیت ملی ما است و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون همه گروه های تروریستی را وارد سوریه و عراق کرده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. ترکیه جنایتکار هنوز هم از تروریست ها در سوریه و عراق حمایت می کند.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 7
    آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات تروریسم تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات القاعده تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    شاخه خراسان گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ از شرق افغانستان آغاز کرد.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    اردوغان دستانش به خون ملت‌های منطقه آلوده است دستان رئیس‌جمهوری این کشور و همراهانش به خون ملت‌های ترکیه و سوریه و دیگر ملت‌های منطقه آلوده هستند. اردوغان مسئول خونریزی نه تنها در ترکیه است بلکه وی با حمایت‌های همه جانبه نظامی و مالی از گروه‌های تروریستی در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره، همچنین مسئول کشتار ملت سوریه است. اردوغان با هدف ایجاد فتنه، در سوریه مداخله آشکار و از گروه‌های تروریستی حمایت کرد. همین امر خطر بسیار بزرگی برای منطقه و همچنین ترکیه است چرا که باعث ایجاد دشمنی‌های جدی بین مسلمانان می‌شود.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    اردوغان: سرکرده داعش کشته شد + فیلم و این در حالی است که اردوغان خودش سرکرده داعش در شمال سوریه و هم شمال عراق بوده است داعش را اردوغان وارد سوریه و عراق کرده است.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    آمریکا و غرب حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند آمریکا و غرب با سلاح خود و تبانی با ائتلاف متجاوز بدترین بحران و فاجعه تاریخی را در یمن رقم زدند. آمریکا و غرب دیگر نمی‌توانند برای کشور‌های عربی دم از حقوق بشر بزنند، در حالی که با سلاح خود و تبانی با ائتلاف متجاوز بدترین بحران و فاجعه تاریخی را در یمن رقم زدند.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    آلمان جنایتکار و با کمک و حمایت آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله سلاح شیمیایی ارتش صدام را تامین کرده است. آلمان جنایتکار از سال 1359 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    ارمنستان نباید با ترکیه جنایتکار همکاری کند چون به خاطر که ترکیه جنایتکار به همراه ارتش جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ نیروهای ارمنستان را قتل عام کرده است.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    عراقی ها خودشان مقصر اصلی هستند به خاطر که حضور نظامی آمریکا و انگلیس از سال 2003 تاکنون در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین المللی بوده است. آمریکا و انگلیس و مزدورانشان همچنان حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 7
    اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است. جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    عربستان جنایتکار و کویت جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک و حمایت مالی می کردند.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 7
    وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 5
    اسرائیل باید از بین برود. عربستان باید ازبین برود. مردم مظلوم یمن امروز در حال قتل عام هستند و تحت بدترین شرایط زندگی میکنند. آنها زیر بمباران عوامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و عوامل منطقهای آنها و سایر جنایتکاران هستند و آنها چون خودشان اهل جنگ نیستند دهها گروه جنایتکار را استخدام کردند و به جان ملت مظلوم یمن ریختند. با وجود اینکه قطعنامه سازمان ملل تائید شد و آنها هم امضا کردند ولی شدیدترین بمبارانها ادامه دارد. امروز با دلارهای نفتی جهان شعار «اشدو علی الیمن» دارد محقق میشود و 160 هزار انسان بیگناه فقط به خاطر نداشتن غذا و دارو جان سپردند و هزاران نفر آواره شدند. امروز حدود 10 میلیون کودک در یمن در معرض بیماری وبا قرار دارد، 60 درصد مردم یمن غذا برای خوردن ندارند و 80 درصد به کمکهای فوری و حیاتی احتیاج دارند. 58 درصد مردم آب آشامیدنی مناسب ندارند و سازمان ملل اعلام کرده بیش از 16 میلیون یمنی آب آشامیدنی مناسب ندارند.
  • مهدی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 6
    آقای دیپلمات انگلیس قوانین بین الملل تبدیل به بازیچه ای برای کشورهای منفعت بر شده است شرم بر شما جنایتکاران جنگی که قوانین را شخصی تفسیر میکنید . اسراییل غاصب آمریکا انگلیس فرانسه و آلمان در این جنایت های وحشیانه شریک دزد هستند .
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    حمله هوایی اسرائیل به غزه غلط واشتباه بوده است. حمله هوایی اسرائیل به غزه نقض قوانین المللی است و هم جنایت جنگی و جنایت جنگی علیه بشریت بوده است.
  • رجا IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    به یاد سخن سید شهدا شکمهایتان از حرام پر شده یا اگر دین نداریدحداقل حداقل آزاده باشید
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    وقتی یک انگه لیسی با هواپیمای باری به تل اویو می رود دارد روش انتقال بمب و مهمات را به صهیونیست ها آموزش می دهد. از آنروز باید هواپیماهای باری به مقصد سرزمین اشغالی هدف قرار می گرفت.