رییس شرکت توسعه و تجهیز در خصوص میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

ورزشگاه آزادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از طرفداری، عسگریان رئیس شرکت توسعه و تجهیز گفت: چمن ورزشگاه آزادی باید تحت تأثیر فشردگی بازی‌ها قرار نگیرد. اصلاً نگاه رنگی به این موضوع نداریم و بحث استقلال یا پرسپولیس مطرح نیست. بین ۷ تا ۱۰ روز باید بین هر بازی فاصله باشد و نمی‌توان چهار یا پنج روز یک بار بر روی زمین چمن این ورزشگاه بازی کرد.  
او افزود:

 اولویت برابر ما بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا بوده و با توجه به فرصت کمی که بین بازی‌ها پیش می‌آید نیاز داریم تا ورزشگاه‌های دیگری بتوانند میزبانی بازی‌ها را قبول کنند. اگر این دو باشگاه هزینه‌های بازی‌های خود را پرداخت کنند این شرایط را پیدا خواهیم کرد تا در اسفند سال جاری عملیات تعویض چمن ورزشگاه را عملی کنیم.
عسگریان اضافه کرد:

 پرسپولیس، استقلال و اصلاً هیچ باشگاهی نمی‌تواند تعیین تکلیف کنند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود در بازی‌های ورزشگاه آزادی مصدوم داده و استقلال هم بابت این مسئله ابراز نگرانی کرده بود. اگر مشکل کیفیت وجود دارد برای هر تیمی است که در ورزشگاه بازی کند و ما نیاز به برگزاری جلساتی با حضور مسئولان فدراسیون داریم تا به جمع‌بندی نهایی در مورد شرایط چمن ورزشگاه برسیم.  
عسگریان در پایان گفت:

 چهار ماه زمان نیاز است تا زمین چمن ورزشگاه آزادی از زیر کشت خارج شود. قطعاً موضوع بازی‌های تیم ملی مهم است، چون ورزشگاه زیر کشت برود امکان برگزاری بازی وجود ندارد و فدراسیون باید فکری باری انتخاب ورزشگاه میزبان بکند. برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس هم باید تصمیم‌گیری عُقلایی شود. شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی «فرارنگی» است.

کد خبر 800942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha