«یوخفد لیوشیتز» زن صهیونیست آزاد شده گفت: نیروهای حماس بسیار خوب با ما رفتار کردند، آنها به ما غذا و دارو دادند.

زنان آزاد شده صهیونیست از سوی حماس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، «یوخفد لیوشیتز» گفت: در ابتدا از شبکه ای از تونل ها رد شدیم و سپس غذا خوردیم.

وی ازفود: نیروهای حماس بسیار خوب با ما رفتار کردند و به ما گفتند که مسلمان هستند و ما را هرگز اذیت نخواهند کرد.

لیوشیتز ادامه داد: همان غذایی که اعضای حماس خوردند، به ما هم دادند و از همان خوردیم، به ما توجه شد و داروهای ما را به ما دادند.

سپر بلای کابینه نتانیاهو شدیم

وی گفت: آنها به سلامتی ما اهتمام زیادی داشتند. ما یک پزشک داشتیم که هر دو سه روز یک بار می آمد تا از ما سر بزند و از وضعیت ما آگاه شود. آنها مسئولیت پذیر بودند و حتما می آوردند و اگر داروی مورد نظر وجود نداشت، داروهای مشابه می دادند.

این زن صهیونیست افزود: خیلی مهربان بودند و مطمئن می شدند که ما خوب غذا می خوریم. ما مثل آنها همان غذا می خوردیم. با ما خوب رفتار می کردند و مراقب همه جزئیات بودند. 

وی گفت: زنانی همراه ما بودند که مطمئن شوند که ما همه چیز داریم. حماس از مدت ها قبل همه چیز را برنامه ریزی کرده بود. آنها همه چیز مورد نیازمان را آماده کرده بودند. عدم کارایی ارتش و شین بت (سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) بسیار به ما آسیب زد. ما سپر بلای کابینه شدیم.

به گزارش ایرنا، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیشتر در پیامی اعلام کرد که این گردان‌ها شامگاه دوشنبه دو اسیر صهیونیستی را با انگیزه بشردوستانه آزاد کرد.

وی نام این دو اسیر را "نوریت اسحاق" و "یوخفد لیوشیتز" اعلام کرد که با میانجی‌گری مصر و قطر و به انگیزه انسان دوستانه آزاد شده است.


 
 

کد خبر 800895
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha