هواپیمایی هما از مسافران پرواز استانبول به تهران که در فرودگاه تبریز فرود آمد و موجب انصراف گروهی از مسافران از ادامه پرواز شد، عذرخواهی کرد.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین، در اطلاعیه هواپیمایی هما آمده است: در پی بروز نقص فنی در هواپیمای مسیر استانبول به تهران، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به اطلاع می‌رساند پس از بروز نقص فنی خلبان تصمیم می‌گیرد که در نزدیکترین فرودگاه به زمین بنشیند. بعد از فرود هواپیما در فرودگاه تبریز، مسافران به سالن ترانزیت منتقل می‌شوند و در این مدت پذیرایی از مسافران انجام می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: تعداد ۳۰ نفر از مسافران درخواست انصراف از ادامه مسیر می دهند که این امر موجب اعمال تاخیر اجتناب ناپذیر به منظور چک مجدد بار مسافران و تخلیه بار آنان می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به اخذ تاییدیه‌های لازم، هواپیما مجدد برای ادامه مسیر از تبریز به سمت تهران آماده می‌شود که پس از برخاستن خلبان تصمیم می‌گیرد برای انجام پرواز ایمن، این هواپیما به تبریز مراجعت کند.

طبق برنامه ریزی انجام شده به منظور انتقال مسافران، هواپیمای پشتیبان از تهران به تبریز اعزام شد و مسافران می توانستند برای عزیمت به هتل در شهر تبریز اقامت داشته باشند یا با پرواز پشتیبان به تهران مراجعت کنند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با عذرخواهی از مسافران اعلام می دارد: همه اقدامات برای انجام پرواز ایمن و در جهت صحت و سلامت کامل مسافران است.

کد خبر 800709
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha