سپاهان و نساجی امروز در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به‌ مصاف ۲نماینده ازبکستان می‌روند.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش همشهری‌آنلاین، رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از امروز وارد هفته سوم خود می‌شود و ۲تیم ایرانی در زمین رقبای ازبکستانی خود به میدان می‌روند. تیم سپاهان که با تعویق بازی‌اش مقابل الاتحاد، شرایط مبهمی در جدول پیدا کرده از ساعت۱۷:۳۰ امروز ‌مقابل آلمالیق قرار می‌گیرد.

این تیم که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ایران رکورد صددرصد پیروزی را کسب کرده، در لیگ قهرمانان کارش را با یک تساوی آغاز کرد. زردپوشان اصفهان بعد از حکم کمیته انضباطی و کسر ۴ امتیاز به مصاف تیم نیروی‌هوایی عراق رفتند و خیلی‌ها نتیجه مساوی در زمین عراقی‌ها را به همان کسر امتیاز و تأثیراتش بر روحیه تیم اصفهانی ربط دادند.

۲هفته بعد، سپاهان در زمین خودش میزبان الاتحاد بود و درحالی‌که هواداران اصفهانی جو ورزشگاه را برای تسلیم حریف آماده کرده بودند، بازی برگزار نشد و عربستانی‌ها به کشور خود برگشتند. بعد از شکست خانگی پرسپولیس و نساجی در مقابل تیم‌های عربستانی، این سپاهان بود که می‌توانست بالاخره طلسم ایرانی‌ها را مقابل عربستانی‌ها بشکند اما آن مسابقه برگزار نشد و هنوز هم تصمیمی برای آن گرفته نشده است. بنابراین سپاهان عصر امروز در حالی به مصاف آلمالیق می‌رود که فقط یک بازی انجام داده و فقط یک امتیاز دارد. حریف اما با انجام هر دو بازی‌اش هیچ امتیازی ندارد و در قعر جدول گروه قرار گرفته است.

آلمالیق با هدایت میرجلال کاسیموف هفته دوم در زمین خودش به نیروی هوایی عراق باخت و به همین دلیل سپاهانی‌ها هم به نتیجه‌ای جز پیروزی در این بازی رضایت ندارند. سپاهان بدون ۳بازیکن مصدومش یعنی شهریار مغانلو، رضا شکاری و امید نورافکن راهی تاشکند شده اما سایر ستاره‌هایش را برای این بازی در اختیار دارد.

دومین تیم ایرانی که امروز در آسیا به میدان می‌رود، نساجی مازندران است که با یک برد و یک باخت به هفته سوم رسیده است. تیم مهدی رحمتی این بازی‌ها را با برد ۲ بر صفر در زمین مومبای‌سیتی خیلی خوب آغاز کرد اما هفته دوم در تهران ۳گل از الهلال دریافت کرد. نکته مهم درباره نساجی، فرم بسیار بد این تیم در بازی‌های اخیر است که به ۳باخت متوالی در لیگ و آسیا منجر شده است.

نساجی بعد از باخت به الهلال ۲بازی در لیگ برتر انجام داد و به ملوان و آلومینیوم هم باخت. این تیم امروز در زمین نوبهار ازبکستان که ۴امتیازی است، کار آسانی نخواهد داشت.

کد خبر 800283
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha