مجموع نظرات: ۱۸
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
۰ نفر

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دلیل فشارهای فزاینده مردمی در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی، با دفاع مجدد از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، از ارسال اولین محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور برای مردم غزه خبر داد.

بایدن و نتانیاهو - امریکا و اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) بار دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع کرد و نوشت: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند. ما باید از این مساله مطمئن شویم که آنها همه امکانات لازم برای محافظت از مردم خود را برای همیشه دارند.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام خود به گفت‌وگویش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اشاره کرد و افزود: ما درباره اینکه چگونه آنها تحت قوانین جنگی باید عمل کنند، بحث کردیم. این بدان معناست که باید از جان غیرنظامیان به بهترین نحو ممکن محافظت شود.

باید نگران مردم غزه شد + عکس

رئیس کاخ سفید نوشت: ما نمی توانیم انسانیت فلسطینی‌های بی گناه را که فقط می خواهند در صلح زندگی کنند، نادیده بگیریم. اولین محموله کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطینی در غزه فراهم شده است.

رییس جمهور آمریکا در عین حال تاکید کرد: ما نمی‌توانیم از راه حل دو کشوری چشم پوشی کنیم.

کد خبر 800225
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • بابائی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    11 14
    اسرائیل جنایتکار و با حمایت همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود هدف رژیم صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نسل کشی و نابودی کلی غزه است
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    8 16
    ارسال تسلیحات توسط آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به رژیم صهیونیستی، اوضاع را پیچیده خواهد کرد اگر حمله به غزه ادامه یابد، کشتی‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهیم
  • بابائی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    5 13
    همکاری و همدستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است.
  • اعتراض IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    5 10
    نیروی هوایی ارتش اسرائیل باید قوانین بین‌المللی را رعایت کند. نیروی هوایی ارتش اسرائیل در این مدت 16 روز بیش از هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوارغزه شده است. کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند یکی از قواعد و سنّت های الهی، همراهی بلا و نعمت است؛ به فرمایش قرآن کریم، همیشه همراه سختی، گشایش و آسانی است (انّ مع العُسر یُسراً)؛ این نکته کلید گنجینه ای مهم از حقایق عالم است. رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی، روی داعشی ها و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرد و دیگر با هیچ چیزی نمی توان چهره زشت و سیاه اسرائیل را پاک کرد؛ امروز دنیا، اسرائیل را به عنوان جنایتکار جنگی می شناسد. کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند
  • بابائی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    7 10
    همدستی آمریکا و رژیم صهیونیستی در «نسل کشی» علیه مردم غزه جو بایدن شریک کشتار اسرائیل در غزه است جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • اعتراض IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    3 9
    جنایت‌ رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا علیه مردم غزه صورت می‌گیرد صهیونیست ها جنایتکار و با حمایت همه جانبه آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار، عاجز و ناتوان در این مدت 16 روز به اسم جنگ و مبارزه با حماس بیش از 5 هزار نفر مردم غزه را قتل کردند بیش از 1/4میلیون نفر در غزه آواره کردند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است. سران بی ادب آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار و به همراه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار در این مدت 16 روز در جنگ نوار غزه ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
  • اعتراض IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    4 11
    دادگاه کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی لاهه به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی نبودیم دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم. «دولت فلسطین در سال 2014 صلاحیت دیوان بین‌المللی کیفری لاهه را پذیرفته است لذا دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد تا به جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین مرتکب می‌شود، رسیدگی کند.» «پرونده در اختیار دادستان است و هیات تحقیق تشکیل شده اما متاسفانه طی 9 سال گذشته دادگاه بین‌المللی کیفری تعلل کرد. اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم.» «این اتفاقات نسل‌‍ کشی است و با مفاد اساسنامه دادگاه بین‌المللی کیفری مغایر است.
  • بابائی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    4 11
    تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی با همه حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب به نوارغره هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ حماس ندارد و تاکنون هم نداشته است. جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 16 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 16روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 11
    خون آشام
  • حکمت بهمنی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 9
    بایدن پیرنفهم جنایتکار کودک کش بیست هزار نفر رابه ٱتش کشیدی کشتی سگ دورو ازکدام فلسطینی مخای حمایت کنی مردم جهان به روی شما واسراییل ٱب دهان انداختن شمارا باید ٱب میبرد اما اینقد نفهمی بخود نمیای
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 12
    مردم غزه کمک های بایدن را به صورتش بکوبند.
  • دژپل US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 8
    این حیوانات وحشی نگران کودکان مظلوم فلسطینی هستن یا نگران آن وحشی های جنایتکار.بخاطر اسیران خودشان دنیا روبهم ریختن.اما زنان وکودکان ومردان فلسطینی هیچ
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    وقتی یچیز رو ترجمه میکنی کامل بکن چرا اون بخش رو که گفته اما تلاش برای نابودی حماس پابرجاست رو نذاشتید ؟ ولی در کل حرف درستی زده انسان انسانه چه فلسطینی چه اسرائیلی نباید شهروندان عادی کشته بشن
  • araz IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    حالا تصمیم گرفته کمک کنه ایرادی داره???