سرمربی رم عنوان کرد وقتی شوت سردار آزمون به گل تبدیل نشد، فکر کرد بازی تمام شده و دیگر تیمش نمی‌تواند برنده شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه هفته نهم سری‌ آ ایتالیا، تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو میزبان مونزا بود که توانست با یک گل این تیم را شکست دهد و به رده ششم صعود کند. در این دیدار سردار آزمون از دقیقه ۶۳ به جای بلوتی به زمین رفت و در پیروزی تیمش تاثیرگذار بود.

ژوزه مورینیو در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم مونزا مستحق شکست در این مسابقه نبود. بدیهی است که از سه امتیاز بسیار راضی‌ام. اشتباهات فنی زیادی مرتکب شدیم، بازیکنان پس از سفرهای طولانی در دیدارهای ملی از نظر بدنی تخلیه شده‌ بودند. مونزا بازیکنان خوبی دارد، مربی خوبی دارد و کار را برای ما سخت کرد. ما با قلبمان پیروز شدیم، چون همه تلاشمان را کردیم. دو ضربه به دیرک دروازه زدیم؛ در حالی که مونزا هم موقعیت‌های گلزنی داشت.

غیبت پائولو دیبالا و لورنزو پلگرینی مصدوم، رم را فاقد خلاقیت کرده بود. با این همه در حالی که رمی‌ها برای زدن گل تلاش می‌کردند ضربه سردار آزمون به دیرک دروازه اصابت کرد.

مورینیو درباره این موقعیت گفت: وقتی موقعیت آزمون را دیدم که توپ به دیرک دروازه برخورد کرد، فکر کردم وقتی این توپ گل نشد، دیگر گل نمی‌زنیم. خوشبختانه استفان توانست در دقایق پایانی خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و گل زد.

هفته گذشته برای الشعراوی و نیکولا زالوسکی هفته دشواری بود. فابریزیو کورونا، روزنامه‌نگار ورزشی در ایتالیا، خبرهایی را از ارتباط این دو بازیکن با شرط‌بندی‌های غیر قانونی منتشر کرد.

سرمربی رم در پایان گفت: من رابطه بسیار شفاف و صادقانه‌ای با بازیکنانم دارم. من یک حقیقت زشت را به یک دروغ زیبا ترجیح می‌دهم. بنابراین وقتی استفان و زالفسکی به من گفتند پاک‌اند، حرفشان را باور کردم.

سرمربی رم در پایان درباره اخراجش در ثانیه‌های پایانی به دلیل ژست تحقیرآمیزش رو به نیمکت مونزا گفت: چند ژست گرفتم، هیچ چیز توهین‌آمیزی نگفتم. به این دلیل بود که فصل گذشته برخی از افراد بااستعداد اما فاقد تجربه، سخنان ناپسندی در مورد ما به زبان آوردند. امروز بازیکنان مونزا خیلی سعی کردند به داور فشار بیاورند. البته صادقانه می‌گویم آنها تیم خوبی‌اند و امروز مستحق باخت نبودند.

کد خبر 800174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha