دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان اردبیل گفت: یک بلاگر هتاک در اردبیل شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، جلال آفاقی از صدور کیفر خواست برای بلاگر هتاک اردبیلی خبر داد و گفت: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست این بلاگر صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان اردبیل می گوید: پیرو گزارش‌های واصله به دادستانی از فعالیت غیرقانونی و غیراخلاقی یک بلاگر در اردبیل مبنی بر انتشار پست و استوری‌های متعدد با هتاکی و فحاشی و جوک‌های رکیک و نامتعارف و همچنین تهیه کلیپ توهین‌آمیز نسبت به مقدسات کرده بود.

او با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه کلت کمری جنگی نیز کشف و ضبط شده بود، تصریح کرد: نامبرده با دستور ویژه در شهریورماه امسال دستگیر و روانه زندان شده بود، که پس از سیر مراحل قانونی پرونده، قرار نهایی دادسرا صادر شد.

آفاقی افزود: آثار تربیتی، قبح زدایی و عادی سازی این نوع گفتمان در بین نوجوانان و جوانان و همچنین اقدام آخر بلاگر مدنظر در توهین به مقدسات، موجب نگرانی و نارضایتی و ناراحتی شدید کاربران فضای مجازی و جریحه‌دار شدن قلوب قاطبه مردم استان و سایر هموطنان شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان اردبیل گفت: پرونده قضائی متشکله به لحاظ کیفرخواست دادسرا و نوع اتهامات، در دادگاه کیفری یک استان اردبیل رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 800133
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha