مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان نقص فنی را علت تاخیر ۱۲ ساعته پرواز اصفهان - مشهد اعلام کرد و گفت تا یکی دو ساعت آینده پرواز انجام می‌شود.

هواپیمایی تابان

به گزارش همشهری آنلاین، مرضیه جعفر زاده در خصوص تاخیر ۱۲ ساعته پرواز ۶۲۰۸ تابان مسیر اصفهان - مشهد گفت:  این پرواز قرار بود در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته انجام شود که به دلیل نقص فنی با تاخیر ۱۲ ساعته مواجه شد.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان  این شرکت در فرودگاه‌های مشهد و تهران امکانات و تجهیزات پروازی دارد، اما در فرودگاه اصفهان به دلیل آنکه پایگاه اصلی نیست و تجهیزات و امکانات کمتری دارد در پروازها یک نیروی فنی همراه کرو پروازی است که در این پرواز با کمک نیروی فنی بعد از گذشت چند ساعت این نقص فنی برطرف شد.

او گفت: طبق استانداردهای پروازی بعد از اتمام تایم پرواز کرو پروازی حق انجام پرواز به دلیل خستگی و افزایش خطای پروازی را ندارند در نتیجه بخشی دیگر از این تاخیر هم به این دلیل است که تا دو ساعت آینده کرو پروازی برای این پرواز آماده خواهند شد.

جعفر زاده افزود:  با توجه به این تاخیر طبق قانون حقوق مسافر تمامی خسارات وارد شده پرداخت خواهد شد و در این پرواز هم دو میان وعده و پذیرایی کامل از مسافران انجام شد همچنین با توجه به زمان بر بودن تاخیر در همان ابتدا به مسافران این پرواز جزئیات اعلام شد.

کد خبر 799937
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha