رئیس جمهور سابق آمریکا به بایدن برای پیوستنش به شبکه اجتماعی «حقیقت» که متعلق به اوست، تبریک گفت و این اقدام را تنها کار درست وی خواند.

ترامپ بایدن

به گزارش همشهری آنلاین، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به «جو بایدن» به دلیل پیوستنش به شبکه اجتماعی حقیقت تبریک گفت و در کنار تبریکش از عملکرد وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتقاد صریحی کرد. 

به گزارش «نیوزویک» اقدام بایدن برای پیوستن به شبکه اجتماعی حقیقت ترامپ در راستای تبلیغات انتخاباتی گسترده‌تر بوده و از آنجایی که ترامپ به طور مداوم در نظر سنجی‌ها از سایر نامزدهای حزب جمهوری‌خواه پیشی می‌گیرد، انتظار می‌رود انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با یک رقابت انتخاباتی مجدد بین بایدن و ترامپ در چارچوب شبکه اجتماعی حقیقت بین نامزد اصلی حزب دموکرات و جمهوری‌خواه همراه باشد. 

تاکنون کارزار بایدن به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای پیروزی مجددش در انتخابات، تحرکات قابل توجهی را در فضاهای رسانه‌ای محافظه کاران انجام داده است. تبلیغات در فاکس نیوز و در جریان برنامه‌های خاص این شبکه، برخی از این اقدامات است. 

حرکت غیرمنتظره دیگری که کارزار بایدن انجام داده، ایجاد حساب کاربری در شبکه اجتماعی ترامپ است. شبکه‌ای که پس از ممنوعیت ترامپ از ورودش به توییتر(پلتفرم اجتماعی ایکس) در جریان حوادث شش ژانویه فعال شد و از زمان راه اندازی‌اش پایگاهی برای حامیان ترامپ بوده است؛ طوری که ترامپ از این پلتفرم برای ارائه نظراتش به طور مکرر استفاده می‌کند؛ اقدامی که قبل‌تر در توییتر انجام می‌داد. 

در همین زمینه ترامپ صبح روز شنبه نیز از تصمیم کارزار انتخاباتی بایدن برای پیوستن به «حقیقت» استقبال کرد و ادعا کرد این اقدام تیم بایدن تنها کاری است که آنها به درستی انجام داده‌اند. 

ترامپ در این رابطه نوشت: به دلیل رهبری به شدت بی‌کفایت بایدن که هیچ اطلاعی از هیچ چیز ندارد ما به سمت جنگ جهانی سوم در حرکت هستیم. تنها اقدام مثبت وی پیوستن به شبکه اجتماعی حقیقت به عنوان صدای واقعی آمریکاست. حداقل از این بابت به جو تبریک می‌گویم. 

جالب اینجاست که تنها چند روز پس از ایجاد حساب کاربری کارزار بایدن با نام «ستاد انتخاباتی بایدن-هریس»، این حساب نسبت به حساب کارزار تبلیغاتی ترامپ با نام «تیم ترامپ» طرفداران بیشتری در شبکه اجتماعی حقیقت پیدا کرده است. 

کد خبر 799936
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha