معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری در رابطه با بازگشت دستفروشان به محدوده چهارراه ولیعصر(عج) و تئاتر شهر توضیحاتی ارائه داد و گفت: در این محدوده با مشکل کمبود زمین برای جانمایی دستفروشان روبرو هستیم.

دستفروشی در حریم تئاتر شهر

حسین نظری در گفتگو با همشهری آنلاین در رابطه با حضور دوباره دستفروشان در حوالی تئاتر شهر و چهارراه ولیعصر(عج) توضیح داد: جانمایی چهارراه ولیعصر نیازمند اقدامات بازدارنده و ایجابی است، باید نقطه‌ای از شهر برای این دستفروشان انتخاب شود.

او در رابطه با مشکل پیدا کردن محلی برای استقرار این دستفروشان، گفت: ما در اطراف چهارراه ولیعصر با مشکل کمبود زمین روبرو هستیم. گزینه‌ای را برای این کار بررسی‌ کرده بودیم اما از نظر مالکیت این زمین با مشکل روبرو شد و نتوانستیم پیگیری‌ها را به سرانجام برسانیم.

نظری افزود: مدیران در منطقه ۶ و ۱۱ در حال هماهنگی هستند تا بتوانیم این مانع را رفع و رجوع کنیم. در حال حاضر شهرداری منطقه ۶ در حال پیدا کردن گزینه مناسب است.

 از ۱۹ تیرماه سال جاری، طرح ممانعت از دستفروشی و بساط گستری اطراف تئاتر شهر با همکاری پلیس و نیروهای شهربان کلید خورد و غرفه‌های عرضه اغذیه نیز در محدوده تئاتر شهر جمع آوری شد اما پس از مدتی، شهروندان با حضور دوباره دستفروشان مواجه شدند.

کد خبر 799501
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    ایران به این بزرگی مشکل زمین؟ مشکل در مملکت ما سومدیریت است و هیشکی جای خودش نیست
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    عجب