معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: بررسی شاخص‌ها برای انتخاب «نواحی ویژه» شهرداری در حال انجام است.

مجید باقری

به گزارش همشهری؛ مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در خصوص برنامه‌ریزی شهرداری برای انتخاب نواحی ویژه، اظهار کرد: اقدامات مطالعاتی در حال انجام است و شاخص‌هایی از جمله سختی کار، اثربخشی، تعداد نیروهای انسانی و جذابیت کار در حال بررسی است و به محض اینکه نهایی شود، جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز تعداد نواحی برای انتخاب به عنوان ناحیه ویژه مشخص نیست، یادآور شد: در حال حاضر شاخص‌ها ارزیابی می‌شود و جلسات آن در حال برگزاری است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه عزم جدی ما این است که شاخص‌ها نهایی شود، تصریح کرد: بررسی‌ها در این ایام انجام می‌شود و تا چند ماه آینده هریک از نواحی این شاخص‌ها را داشته باشند به عنوان ناحیه ویژه انتخاب خواهند شد.

گفتنی است در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۹ خواستار تبدیل ناحیه سه این منطقه به عنوان ناحیه ویژه شد که این پیشنهاد با همراهی و تأیید تعدادی از اعضای شورا همراه بود.

انتهای پیام:

کد خبر 799051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha