حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری دربیانیه ای با محکومیت جنایات غزه تاکید کرد که نسل کشی انزجار آمیز صهیونیست ها که بوی تعفن آن جهانی را فراگرفته است ، در حافظه ی ملت های با شرافت جهان ، برای همیشه باقی خواهد ماند .

علی اکبر ناطق نوری

به گزارش همشهری آنلاین، متن این بیانیه به سرح ذیل است : جنایت سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم فلسطین ، بار دیگر غمی جانکاه بر دل انسانهای شریف جهان قرار داد و خاطره سیاه ظالمان تاریخ از فرعون و نمرود تا چنگیز و هیتلر را در اذهان جهانیان زنده کرد .

این نسل کشی انزجار آمیز  صهیونیست ها که بوی تعفن آن جهانی را فراگرفته است، در حافظه ی ملت های با شرافت جهان، برای همیشه باقی خواهد ماند.

قتل عام بی رحمانه مردم غیر نظامی و بی پناه فلسطین  و ویران نمودن خانه و کاشانه و حتی بیمارستان، آن‌هم با سلاح های غیر متعارف جنگی، دست کم دو  پیام روشن و غیر قابل انکار دارد، اول  اینکه این رژیم پلید، به هیچیک از اصول اخلاقی ، قواعد بشری و کنوانسیون های بین المللی پایبند نیست دوم اینکه ساز و کار های بوجود آمده پس از جنگ جهانی دوم همچون  شورای امنیت سازمان ملل متحد، در خوشبینانه ترین حالت ، نظام‌هایی پوشالی، بی خاصیت و بی معنا  برای بشریتند و تنها ابزاری هستند در دست قدرت‌های بزرگ جهان و مدعیان دروغین حقوق بشر، برای تامین منافع خود و لاغیر.

تردیدی ندارم که این ظلم فاحش در پیشگاه خدای بزرگ و در نظام عادلانه ی او بی پاسخ نخواهد ماند و عزم راسخ فلسطینیان مظلوم و آه کودکان بی پناه آن دیار ، برغم سکوت مرگبار حکومت‌های تهی از اخلاق و معنای جهان، لکه ننگ نظام آپارتاید صهیونیستی را چون دستمال کثیفی  آلوده به ستم، به زباله دان تاریخ خواهند افکند . ان شاء الله.

کد خبر 798776
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha